Osaako kukaan kertoa mikä koko vastaa suomen 36, 38 ja 40??
Oon menossa lomalla Pariisiin ja ois kiva ostaa vaaatteita jos sopivia vaatteita löytyy.. :D
Ranskan vaatekoot..
3
5372
Vastaukset
- Ranskassa
Ihan samat vaatekoot on Ranskassa kuin Suomessakin. Lisäksi perus xs-xxxl kokoluokitus. Jotkut koot on asteikolla 1-5, jossa 5=44/46.
Iloisia shoppailupäiviä!! :)- eipäs ole
Ranskan vaatekoot ei oo samat kun suomessa. Niistä tulee miinustaa kaksi. Eli jos löydät Ranskassa mekon, jonka koko on 34, on se suomalaisittain kokoa 32. Tosin useimmissa mallistoissa on sekä ranskalaiset että eurooppalaiset koot. Samoin rintaliivien koot on erri, niistPa tulee ottaa pois 15 (jos kokosi suomessa on 75A, Ranskassa se on 90A).
- Matkustaja
Aika paljon riippu valmistajasta. Ranskassa on edelleen paljon käytössä koot 1-3 (1-5). Esim. T3 (Taille 3, koko 3) on n. 38/40 riippuen vaatteesta. Yleensäkin Ranskan vaatekoot tuntuvat olevan suomalaisia pienempiä, myös nämä meillä paljon käytössä olevat 36, 38 jne. Kannattaa yleensä ottaa ainakin yhtä kokoa suurempi. Mutta kokeile aina, myös alusvaatekoissa on eroja, joten kokeilla kannattaa ennenkuin ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063