Löytyykö Etelä-Suomesta asiallista palvelevaan venetarvikeliikettä. Hankin pari vuotta sitten 35 jalkaisen NortSteelin ja kun sain vanhan veneen myydyksi, niin ajattelin pistää siitä saadut rahat ton uudemman varusteluun. Tarkoituksena olisi laittaa vesikeskuslämmitys, painevedet ja harmaavesijärjestelmän, että ei tarvitse itse eikä naapureiden uida mun pesuvesissä. Lisäksi pentterin ajattelin varustaa diesel uunilla ja liedellä, niin ei tarvii useita polttoaineita. Luulin jo löytäneeni hyvin varustetun tarvikekaupan. Turun Nautikulman. Mutta eihän sieltä saa mitään ostettua tällainen hiljainen kaveri. Myyjä karkaa aina käsistä, kun yrittää saada tietoa tietyistä tuotteista...Mitä kokemuksia teillä on, onko olemassa Suomen niemellä liikettä missä olisi kunnon valikoima ja asiallinen palvelu vai vaadinko jo liikoja...
Nautikulma
17
8434
Vastaukset
- Pelaa
Merimarina Tampere. Jos Saija ja kumppanit ei siihen pysty,niin ei sitten kukaan.
Vaikka ei niin etelässä ollakkaan.- Muarapu
Ne kyselee että mitä se on ???
On siinä palvelua juu on on. - Se on?
Muarapu kirjoitti:
Ne kyselee että mitä se on ???
On siinä palvelua juu on on.Pakokaasuletku?
- tietenkin
Se on? kirjoitti:
Pakokaasuletku?
pakokaasuletkua ja katteet kohdallaan. Muttei varmaan tunneta tampereen rosvovenekaupassa, siellä vitu marinassa
- Myös tiedonhaluinen
Porissakin on liike,jossa asioidessa pitäisi tietää tarkasti mitä haluaa. Vastauksiin ei riitä aikaa.
Kolmenkymmenen vuoden aikana olen painanut neljästi lippalakin päähän ja poistunut liikkeestä hiljaa takavasemmalle.
Heiltä on jäänyt myymättä minulle yksi peltivene,traileri,kaksi perämoottoria ja Volvo-Pentan sisäkone akselistoineen. No, minä olen hakenut ne sitten Raumalta ja Tampereelta.
Huvittavinta on,että Porissa miehiltä ei liikene aikaa asiakkaalle mutta Helsingin Venemessuilla heidän juttusiltaan on lähes mahdoton päästä pois. - Bosse
Äsken just soitin kyseiseen firmaan, kun pitäs veneeseen vesivessa tehdä ja tarkoitus tilata kaikki tavara samasta paikasta.
Sain kuitenkin puhelimeen juuri tämän "mykkä paskalla" olevan kaverin ja ei siitä saanut mitään irti. Pyysi soittamaan huomenna uudelleen, kun sitten olis kaveri paikalla joka tietää vessoista ym. ja sitten toinen syy oli kun on niin kauhea kiire, ettei kerkee nyt puhelimessa olemaan.
Vittu mikä kusipää äijä! Potkut tollaselle ja vaikka yksikseen touhuaan jotain jonnekin syrjäiseen paikkaan. Myyntihommiin tästä paskahoususta ei ole!!!
Oli ihan pakko katsoa kyseisestä firmasta palautetta ja kas kummaa löysin heti tämän...- JJJJJJJJ
Kuvailemasi herra on liikeen omistaja ;) Olen itsekin todennut, että asiakaspalvelutyöhön siitä herrasta ei ole. Antaisi muiden hoitaa myyntityön ja pysyisi itse takavasemmalla murjottamassa.
Nautikulmassa on kyllä hyvä valikoima tuotteita ja hinnatkin jokseenkin kohdallaan, mutta toivoisi isännältä vähän aurinkoisempaa asennetta asiakkaitaan kohtaan. Asiakkaat hänen palkkansa kuitenkin maksavat.
- on vaikeeta
turuus ku kaik liikkee ova ni paskoi
- Wiki
Raisiossa pistäydyin aikonaan ja siellä oli joku rättikauppa jossa oli mainio valikoima sadeasuja ynnä muita veneilymerkeillä varustettuja liissejä ynnä koretekstiileitä.
Tiijä sitten, josko sieltä kovia marinapaketteja on ensikään saatavissa? - JoJo
Wiki kirjoitti:
Raisiossa pistäydyin aikonaan ja siellä oli joku rättikauppa jossa oli mainio valikoima sadeasuja ynnä muita veneilymerkeillä varustettuja liissejä ynnä koretekstiileitä.
Tiijä sitten, josko sieltä kovia marinapaketteja on ensikään saatavissa?Raision Kea-Marin (http://www.kea.fi/fin.htm) on ihan hyvä paikka. Hyvä valikoima mm. Helly Hansenin tekstiilejä sopuhintaan (vaimo ainakin löytää sieltä aina pilkkahintaan Hellyn kuteita).
Toinen hyvä ja edullinen paikka Turun seudulla on Turun Lukko, http://www.turunlukko.fi/
Molemmat myyvät tietty kaikkea mitä mm. Maritimin luetteloista löytyy. - on todella
JoJo kirjoitti:
Raision Kea-Marin (http://www.kea.fi/fin.htm) on ihan hyvä paikka. Hyvä valikoima mm. Helly Hansenin tekstiilejä sopuhintaan (vaimo ainakin löytää sieltä aina pilkkahintaan Hellyn kuteita).
Toinen hyvä ja edullinen paikka Turun seudulla on Turun Lukko, http://www.turunlukko.fi/
Molemmat myyvät tietty kaikkea mitä mm. Maritimin luetteloista löytyy.surkeat nettisivut noilla.Toivottavasti palvelu sentään on parempaa.
- on syvältä
on todella kirjoitti:
surkeat nettisivut noilla.Toivottavasti palvelu sentään on parempaa.
No jos tästä ei muuta apua ole niin se ainakin lohduttaa, että en ole yksin. Eli sen äijän kanssa yritin jutella. Mut en siinä mitenkään onnistunut. Se vähä mitä sain hänestä lypsetyksi kertoi sen, että hän kyllä tiesi tuotteista ja tietää asioista, mut ku ei millä viitti jutel... alkoi sapettaa niin, että lähdin pois... Harmitti vain kun olin ajanut toista sataa kilsaa ko. paikkaa katsomaan... On tosiaan vähän paikkoja missä tuotteita on hyvin nähtävillä... En yleensä osta mitään näkemättä tuotetta, joten noi nettikaupatkaan ei oikein siinä suhteessa toimi... No pitää tässä vain yrittää....
on syvältä kirjoitti:
No jos tästä ei muuta apua ole niin se ainakin lohduttaa, että en ole yksin. Eli sen äijän kanssa yritin jutella. Mut en siinä mitenkään onnistunut. Se vähä mitä sain hänestä lypsetyksi kertoi sen, että hän kyllä tiesi tuotteista ja tietää asioista, mut ku ei millä viitti jutel... alkoi sapettaa niin, että lähdin pois... Harmitti vain kun olin ajanut toista sataa kilsaa ko. paikkaa katsomaan... On tosiaan vähän paikkoja missä tuotteita on hyvin nähtävillä... En yleensä osta mitään näkemättä tuotetta, joten noi nettikaupatkaan ei oikein siinä suhteessa toimi... No pitää tässä vain yrittää....
Samoja kokemuksia täällä... Jos "palvelu" on sitä, että ollaan lähes kiukkuisia ja vittuuntuneita jo pelkästään siitä että asiakas on tullut liikkeeseen ! Ei kanssa ole hyvää makua jäänyt paikasta.
Itsekkin palvelualalla työuransa tehneenä olen monta kertaa miettinyt, pitäisikö perustaa sittenkin venetarvikeliike. Jos tuollaisetkin pärjää, jotka ei viitsi/halua/ehdi palvella, tuskin voi itsekkään epäonnistua. No jaa, pohdintaan...
Ja tosiaan, Kea-Marin on liike, jota kanssa suosittelen : )
Ja varsinkin liikkeen "Kesätytölle" erikoismaininta hyvästä palvelusta !- Liivii
sailman72 kirjoitti:
Samoja kokemuksia täällä... Jos "palvelu" on sitä, että ollaan lähes kiukkuisia ja vittuuntuneita jo pelkästään siitä että asiakas on tullut liikkeeseen ! Ei kanssa ole hyvää makua jäänyt paikasta.
Itsekkin palvelualalla työuransa tehneenä olen monta kertaa miettinyt, pitäisikö perustaa sittenkin venetarvikeliike. Jos tuollaisetkin pärjää, jotka ei viitsi/halua/ehdi palvella, tuskin voi itsekkään epäonnistua. No jaa, pohdintaan...
Ja tosiaan, Kea-Marin on liike, jota kanssa suosittelen : )
Ja varsinkin liikkeen "Kesätytölle" erikoismaininta hyvästä palvelusta !No huh huh! Kea-Marin ei ole edullinen, vaikka luulis, kun näkee, minkälainen läävä se on. Mutta hyvä jos kauppa käy...
- Prin
Nautikulma on Suomen paras venetarvikeliike kun tarvitaan
tietoa pintaa syvemmältä jostain venetekniikan osa-alueesta.
Penakin on varsinaninen Wikipedia kun kyse on venetarvikkeista. Kaikki ihmiset eivät ole Small Talk ihmelapsia mutta silloin täytyy itse ssanoa reippaasti "Hyvää päivää" ja kertoa asiaansa niin johan alkaa taapahtua. - Mitä ihmeen akkoja täällä oikein pyörii?- on syvältä
Voiphan sitä olla tietoa, mutta mitä sillä tekee, jos sitä ei käytetä. Ei tarvitse olla mikää tyrkyttävä myyjä jenkkityyliin, mutta jos kysyy niin luulis, että vastataan.....
- on syvältä2
Niin sitten tohon asiattomaan osaan: Matkailuauto on, lentolupakirja on ja konekin käytettävissä kunnon vene puuttui ja nyt on sekin... :)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119