taidan olla vähän nöösi..mutta ajattelin ostaa digijärkkärin kaupasta ja kun haeskelen erilaisia putkia esim. huutonetistä,niin ihmetyttää tuo merkintä jossain tarvikkeiden yhteydessä...eli mitä kyseinen merkintä tarkoittaa kameran perässä(lue myynti) ja käykö zuiko 135 mm 3.5(zoomit) digijärkkäreihin,(Olympus E-sarjaan).Entä Nissin TW 360 salama.
OM sana
2
510
Vastaukset
- n.n.
Vaatii soviterenkaan, jonka voi hankkia maahantuojalta. Tosin tuo mainitsemasi putki ei ole digiin kovin hyvä (parempia putkia on harvoin myynnissä ja ovat kalliita).
- objektiivit ovat
Merkinnöillä olympus zuiko OM.Ne käyvät soviterenkaalla Digi järjestelmä runkoihin,mutta todennäköisesti menetetään toimintoja Digi objektiiveihin nähden.OM-objektiivit ovat hyviä,siksi meikäläinenkin osti soviterenkaan niitä varten.Nyt vain odottelen sopivan rungon(metalli)jossa on manuaalisesti säätää aikoja ja aukkoja eikä sen materiaali ole muovi.Kestävää digirunkoa odotellessa.Hyvänä asiana on vielä se asia että tällä sovitteella objektiivit käyvät kahteen muun merkkiseen runkoon,jossa sama bajonetti kiinnitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899