taidan olla vähän nöösi..mutta ajattelin ostaa digijärkkärin kaupasta ja kun haeskelen erilaisia putkia esim. huutonetistä,niin ihmetyttää tuo merkintä jossain tarvikkeiden yhteydessä...eli mitä kyseinen merkintä tarkoittaa kameran perässä(lue myynti) ja käykö zuiko 135 mm 3.5(zoomit) digijärkkäreihin,(Olympus E-sarjaan).Entä Nissin TW 360 salama.
OM sana
2
516
Vastaukset
- n.n.
Vaatii soviterenkaan, jonka voi hankkia maahantuojalta. Tosin tuo mainitsemasi putki ei ole digiin kovin hyvä (parempia putkia on harvoin myynnissä ja ovat kalliita).
- objektiivit ovat
Merkinnöillä olympus zuiko OM.Ne käyvät soviterenkaalla Digi järjestelmä runkoihin,mutta todennäköisesti menetetään toimintoja Digi objektiiveihin nähden.OM-objektiivit ovat hyviä,siksi meikäläinenkin osti soviterenkaan niitä varten.Nyt vain odottelen sopivan rungon(metalli)jossa on manuaalisesti säätää aikoja ja aukkoja eikä sen materiaali ole muovi.Kestävää digirunkoa odotellessa.Hyvänä asiana on vielä se asia että tällä sovitteella objektiivit käyvät kahteen muun merkkiseen runkoon,jossa sama bajonetti kiinnitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1494903- 1843953
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1213633Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452930- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631394Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.321350Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271