Jos on Visa Electron kortti, jossa on se vertified by visa palvelu niin voiko sillä ostaa netistä tavaraa? Miten se käytännössä tapahtuu eli täytyykö maksutavaksi valit Visa luottokortti, vaikkei electron sellainen ole? Oon ihan pihalla!
Nettiostokset & Visa Electron
5
2267
Vastaukset
- ainakin
osista nettikaupoista, joko kirjoittamalla kortissa olevan sen pitkän numerolitanian tai sitte jos firma niin haluaa niin tekemällä nettipankis tilisiirron etukäteen, tuote lähtee kun maksu näkyy.kyllä nykyään nettikaupois ilmoitetaan jos visa electron onnistuu.
- on mainittu
Jos siellä on mainittu Visa, niin se tarkoittaa että Visa kelpaa. Visa Electron mainitaan kyllä erikseen, jos sekin käy. Kaksi täysin eri korttia.
- Electron
Joissakin nettikaupoissa voi maksaa electronilla, vaikka maksutavoissa mainittuna olisi pelkkä tavallinen visa. Sampo-pankin electronilla pystyy ilmeisesti maksamaan joka paikassa, missä vaan visa käy, koska kortti pystyy "huijaamaan" itsensä tavalliseksi visaksi. Osuuspankin electronilla ei pysty tilaamaan ulkomaalaisita nettikaupoista, vaikka niissä olisi verified by visa-tunnus. Nordean electroneilla taas pystyy. Kokeilemallahan se selviää.
- Kerkere
Mistä tietää onko mulla toi vertified Visa mun electronilla?
- enkanstiiä
Eli miten se sit tapahtuu?
täytetään vaan kaikki tiedot ja tulee lasku postilaatikkoon vai hulahtaako rahat maagisesti samantien tililtä tilaushetkellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 864064
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353141Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1022295Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312118Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell821886Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281827- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501