Jos on Visa Electron kortti, jossa on se vertified by visa palvelu niin voiko sillä ostaa netistä tavaraa? Miten se käytännössä tapahtuu eli täytyykö maksutavaksi valit Visa luottokortti, vaikkei electron sellainen ole? Oon ihan pihalla!
Nettiostokset & Visa Electron
5
2291
Vastaukset
- ainakin
osista nettikaupoista, joko kirjoittamalla kortissa olevan sen pitkän numerolitanian tai sitte jos firma niin haluaa niin tekemällä nettipankis tilisiirron etukäteen, tuote lähtee kun maksu näkyy.kyllä nykyään nettikaupois ilmoitetaan jos visa electron onnistuu.
- on mainittu
Jos siellä on mainittu Visa, niin se tarkoittaa että Visa kelpaa. Visa Electron mainitaan kyllä erikseen, jos sekin käy. Kaksi täysin eri korttia.
- Electron
Joissakin nettikaupoissa voi maksaa electronilla, vaikka maksutavoissa mainittuna olisi pelkkä tavallinen visa. Sampo-pankin electronilla pystyy ilmeisesti maksamaan joka paikassa, missä vaan visa käy, koska kortti pystyy "huijaamaan" itsensä tavalliseksi visaksi. Osuuspankin electronilla ei pysty tilaamaan ulkomaalaisita nettikaupoista, vaikka niissä olisi verified by visa-tunnus. Nordean electroneilla taas pystyy. Kokeilemallahan se selviää.
- Kerkere
Mistä tietää onko mulla toi vertified Visa mun electronilla?
- enkanstiiä
Eli miten se sit tapahtuu?
täytetään vaan kaikki tiedot ja tulee lasku postilaatikkoon vai hulahtaako rahat maagisesti samantien tililtä tilaushetkellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64125Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952253Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J59964- 47834
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va37833Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?185820- 34811
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119755- 35754