Älä osta Samsungia!

Arska

Tyttäreni meni ostamaan käytetyn Samsungin ja oli
innoissaan ' kun se oli niin hyvän näköinen ' .
Tänään tuli sitten eteen että akku ei ole oikein hyvä. Päätettiin hankkia uusi akku.
Jaa, että mistä?
Biltemasta ei löytynyt.
Soitto Samsung Electronics Finlandiin ( joka sitä paitsi ei ollut enää Finland vaan Samsung Electronics Nordic).
Tytär asuu Helsingissä mutta on nyt pari viikkoa lähellä Turkua.
Siis soitto Samsungiin: Mistä saa akkua Samsungiin
Turussa? Samsungin kaveri ei osannut sanoa.
Pitäisi kysyä jälleenmyyjiltä!
Ai mitkä jälleenmyyjät?
Kaveri rupesi lueettelemaan joltakin listalta nopeassa tahdissa eri firmojen nimiä.
Stop!, stop! Siis mikä näistä on Turussa? Ei minua kiinnosta joku jälleenmyyjä Rovaniemellä.
Kaveri ei osannut vastata mikä listan yritys oli Turussa.
Hikeennyin huonon palvelun takia ja sanoin pari valittua sanaa.
Kaveri paiskasi luurin kiinni.
Soitin uudestaan Samsungiin. Nyt vastasi tyttö.
Osaako neuvoa mistä Turusta saa akkua Samsungiin? Myöskään tämä tyttö ei tiennyt vaan viittasi myös jälleenmyyjiin ja rupesi myös luettelemaan kaikki
jälleenmyyjät.
Tyttö ei osannut sanoa mistä saa akkua Samsungiin Turussa.
Pitkän keskustelun jälkeen tyttö sai annettua puhelinnumeron espoolaiseen MK Electronics- nimiseen firmaan. Täällä vastasi kyllä ystävällinen mies joka kertoi että heiltä löytyi tasan yksi akku ko. malliin ja että se pitäisi hakea samantien sillä jos ovesta tulee sisään toinen ostaja niin se menee tietysti hänelle.
Ystävällinen mies ei sen sijaan osannut neuvoa mistä saa akku Turusta, koska heidän firmansa
'palvelee vain pääkaupunkiseutua ' .
Eli ei vieläkään tietoa mistä saa akkua Samsungiin
Turussa.
Tämä ainoa akku ostettiin sitten.Tuli sähköpostissa tilausvahvistus joka maksettiin pankkiin ja sitten ilmoitettiin että tilaus on maksettu. Tämän jälkeen firma sitten laittaa
( toivottavasti ) akkua postiin. Hinnaksi tulee lähes 50 euroa postimaksuineen.
Älkää hyvät ihmiset ostako Samsungia!

21

5389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malli?

      kyseessä. Asiaan voisi ottaa kantaa, jos olisi tuo tieto. Itse ainakin olen saanut osia nettikaupoista.

      • Arska

        päästy niin pitkälle Samsungin kanssa että oltais edes keskusteltu mallista.
        Mutta malli on SGH-E730.

        Luulin että asia oli jo hoidossa, mutta eipäs ollutkaan. Vaadittuaan faksia jollaista minulla ei ole, niin sain juuri äsken uuden viestin MK Elecronics- firmalta. Nyt pitää lähettää KOPIO maksusta heille ennenkuin PÄÄSTÄVÄT akkua. Tästä ei puhuttu mitään puhelimessa.En minä tiedä millä tavalla lähettää KOPIOTA nettimaksusta, enkä aio opetella sitä juuri nyt.
        Ehdotin heillä että tarkistavat itse omaa pankkitiliään. Minäkin voin tarkistaa tietokoneelta omaa pankkitiliäni.
        Eli tilanne on jumissa. Tuskin saamme ikinä tuota ainoata akkua.
        Toistan: Älkää ihmeessä ostako Samsungia.
        ( Ja nettikaupasta en ole ikinä ostanut mitään, enkä osaa asioida siellä juuri nyt. Tahdon vaan yhden tavallisen kännykkäakun.)


      • myyntipisteitä
        Arska kirjoitti:

        päästy niin pitkälle Samsungin kanssa että oltais edes keskusteltu mallista.
        Mutta malli on SGH-E730.

        Luulin että asia oli jo hoidossa, mutta eipäs ollutkaan. Vaadittuaan faksia jollaista minulla ei ole, niin sain juuri äsken uuden viestin MK Elecronics- firmalta. Nyt pitää lähettää KOPIO maksusta heille ennenkuin PÄÄSTÄVÄT akkua. Tästä ei puhuttu mitään puhelimessa.En minä tiedä millä tavalla lähettää KOPIOTA nettimaksusta, enkä aio opetella sitä juuri nyt.
        Ehdotin heillä että tarkistavat itse omaa pankkitiliään. Minäkin voin tarkistaa tietokoneelta omaa pankkitiliäni.
        Eli tilanne on jumissa. Tuskin saamme ikinä tuota ainoata akkua.
        Toistan: Älkää ihmeessä ostako Samsungia.
        ( Ja nettikaupasta en ole ikinä ostanut mitään, enkä osaa asioida siellä juuri nyt. Tahdon vaan yhden tavallisen kännykkäakun.)

        puhelimille ja tarvikkeille.

        http://www.samsung.com/fi/support/saleslocations/index.asp


      • Mika0800
        Arska kirjoitti:

        päästy niin pitkälle Samsungin kanssa että oltais edes keskusteltu mallista.
        Mutta malli on SGH-E730.

        Luulin että asia oli jo hoidossa, mutta eipäs ollutkaan. Vaadittuaan faksia jollaista minulla ei ole, niin sain juuri äsken uuden viestin MK Elecronics- firmalta. Nyt pitää lähettää KOPIO maksusta heille ennenkuin PÄÄSTÄVÄT akkua. Tästä ei puhuttu mitään puhelimessa.En minä tiedä millä tavalla lähettää KOPIOTA nettimaksusta, enkä aio opetella sitä juuri nyt.
        Ehdotin heillä että tarkistavat itse omaa pankkitiliään. Minäkin voin tarkistaa tietokoneelta omaa pankkitiliäni.
        Eli tilanne on jumissa. Tuskin saamme ikinä tuota ainoata akkua.
        Toistan: Älkää ihmeessä ostako Samsungia.
        ( Ja nettikaupasta en ole ikinä ostanut mitään, enkä osaa asioida siellä juuri nyt. Tahdon vaan yhden tavallisen kännykkäakun.)

        1. Jo maksetun tuotteen osalta:

        kirjaudu omaan nettipankkiisi ja ota esille tilitapahtumat, sieltä edelleen ko. maksutapahtuma (tilisiirto). Esilläolevan tilitapahtuman voi tallentaa kiintolevylle "save as html" -selaintoiminnolla.

        Olennainen asia on arkisto(inti)tunnus, joka yksilöi tilisiirron (tai pitäisi yksilöidä, OKO:lla on ongelmia, jos kopioit jo maksetun maksun uuden maksun maksupohjaksi ja muutat siihen tietoja ja maksat uudelleen, OKOn buginen tietojärjestelmä maksaa uudelleen samalla arkistotunnuksella mikäon vastoin pankkiyhdistyksen määrittelemiä sääntöjä! )

        Voi tuollaisen HTML -kuitin toki sähköpostillakin laittaa, mutta kyllä putiikin pitäisi omasta nettipankistakin osata asia tarkistaa maksun tiedoilla.

        Itse tilasin 2005 keväällä Ericsson R320s -puhelimen Mikon Kone Ky:stä Kuusamosta matkahuoltorahtina, maksoin Nordean nettipankilla, ja myyjä totesi välittömästi maksun saapuneen perille Nordean tilille, ja lupasi laittaa lähtöön samantien; toimitus sujui kuten pitikin, eli pisteet Mikon Kone Ky:lle sujuvasta asiakaspalvelusta.

        HUOMAA: maksu menee välittömästi vain saman pankin sisällä: maksu esim. Nordea -> OKO voi kestää 1-2 pankkipäivää.
        Vaikka maksu menisikin heti, viitetiedot tulevat seuraavana päivänä n. klo 03 alkaen.
        Jos maksat lauantaina, maksu menee maanantaina ja viitetiedot TI klo 03. Ja eri pankkiin siis 1-2 pankkipäivää tuohon lisää.


        Kyseinen firma muuten faksasi pyynnöstäni kuittikopion kun alkuperäinen kuitti katosi jonnekin, tuo kuittikopio oli tarpeen, silläsen avulla sain puhelimen takuuhuoltoon maksullisen huollon sijasta.

        Laitapa reklamaatiota tuolle espoolaiselle firmalle, ja jos se ei tehoa, valitus kuluttajavirastoon.

        Kumma, että joillakin yrityksillä ei tajuta, että asiakaspalvelun taso vaikuttaa yrityskuvaan.


        2. dnakaupassa on juhannukseen asti tarjous: akut 10e, koskee myymälässä olevia malleja. Käy Kampin kauppakeskuksessa jos olet Helsingissä tai Itäkeskuksessa. Itse ostin tuolta akun SE K600i -puhelimeen. (norm.35€)

        Luulis Turustakin löytyvän dnakauppa ?


      • Mika0800
        Mika0800 kirjoitti:

        1. Jo maksetun tuotteen osalta:

        kirjaudu omaan nettipankkiisi ja ota esille tilitapahtumat, sieltä edelleen ko. maksutapahtuma (tilisiirto). Esilläolevan tilitapahtuman voi tallentaa kiintolevylle "save as html" -selaintoiminnolla.

        Olennainen asia on arkisto(inti)tunnus, joka yksilöi tilisiirron (tai pitäisi yksilöidä, OKO:lla on ongelmia, jos kopioit jo maksetun maksun uuden maksun maksupohjaksi ja muutat siihen tietoja ja maksat uudelleen, OKOn buginen tietojärjestelmä maksaa uudelleen samalla arkistotunnuksella mikäon vastoin pankkiyhdistyksen määrittelemiä sääntöjä! )

        Voi tuollaisen HTML -kuitin toki sähköpostillakin laittaa, mutta kyllä putiikin pitäisi omasta nettipankistakin osata asia tarkistaa maksun tiedoilla.

        Itse tilasin 2005 keväällä Ericsson R320s -puhelimen Mikon Kone Ky:stä Kuusamosta matkahuoltorahtina, maksoin Nordean nettipankilla, ja myyjä totesi välittömästi maksun saapuneen perille Nordean tilille, ja lupasi laittaa lähtöön samantien; toimitus sujui kuten pitikin, eli pisteet Mikon Kone Ky:lle sujuvasta asiakaspalvelusta.

        HUOMAA: maksu menee välittömästi vain saman pankin sisällä: maksu esim. Nordea -> OKO voi kestää 1-2 pankkipäivää.
        Vaikka maksu menisikin heti, viitetiedot tulevat seuraavana päivänä n. klo 03 alkaen.
        Jos maksat lauantaina, maksu menee maanantaina ja viitetiedot TI klo 03. Ja eri pankkiin siis 1-2 pankkipäivää tuohon lisää.


        Kyseinen firma muuten faksasi pyynnöstäni kuittikopion kun alkuperäinen kuitti katosi jonnekin, tuo kuittikopio oli tarpeen, silläsen avulla sain puhelimen takuuhuoltoon maksullisen huollon sijasta.

        Laitapa reklamaatiota tuolle espoolaiselle firmalle, ja jos se ei tehoa, valitus kuluttajavirastoon.

        Kumma, että joillakin yrityksillä ei tajuta, että asiakaspalvelun taso vaikuttaa yrityskuvaan.


        2. dnakaupassa on juhannukseen asti tarjous: akut 10e, koskee myymälässä olevia malleja. Käy Kampin kauppakeskuksessa jos olet Helsingissä tai Itäkeskuksessa. Itse ostin tuolta akun SE K600i -puhelimeen. (norm.35€)

        Luulis Turustakin löytyvän dnakauppa ?

        Akkuja ja muita tarvikkeita, kuten HandsFreet postimyyntinä myös....

        http://www.puhelinkauppa.com/

        toimituskulut 3,50€ / tilaus.


      • Arska
        myyntipisteitä kirjoitti:

        puhelimille ja tarvikkeille.

        http://www.samsung.com/fi/support/saleslocations/index.asp

        olla niin yksinkertaista kuin luulet.
        Ensinnäkin Samsungin neuvonta olisi voinut viitata tuohon sivuun koska vaikuttaa siltä että juuri tuota sivua minulle luettiin puhelimessa kertomatta mistä tiedot tuli.
        Toiseksi tein pari pistokoetta: Klikkasin dna Kaupan linkkiä Samsungille. Ei toimi.Sitten klikkasin Expertin sivustoa jossa lueteltiin Expertin tuotevalikoimaa. Ainakaan siinä ei mainittu kännyköitä lainkaan.
        Sitten menin Stockmannin sivulle. Joo siinä esiteltiin Stockmannin tavaratalon kaikki tuotteet ja palvelut. Pitäisi siitä sitten navigoida perille kännyköihin jos onnistuu.
        Ja sitten lisäksi: Missään ei kerrota mikä nästä firmoista on nimenomaan Turussa. Pitäisi itse käydä läpi kaikki firmat systemaattisesti ja ottaa yhteyttä kaikkiin systemaattisesti ja kysyä onko heillä mahdollisesti Samsung- akkuja ja nimenomaan Turussa. Ehkä tärppää jos soittelen noin viikon ajan.Ja puhelinlasku on varmaankin yhtä iso tai isompi kuin akun hinta.
        Ei, toistan senkolmannen kerra:Ei ikinä Samsungia.
        Se oli vikaostos.
        PS. Ei ole tullut vastausta MK-electronics firmasta. Joten en tiedä ovatko lähettäneet akkua ( jota on jo maksettu )tai ei. Eivät kerro.


      • Arska
        Mika0800 kirjoitti:

        1. Jo maksetun tuotteen osalta:

        kirjaudu omaan nettipankkiisi ja ota esille tilitapahtumat, sieltä edelleen ko. maksutapahtuma (tilisiirto). Esilläolevan tilitapahtuman voi tallentaa kiintolevylle "save as html" -selaintoiminnolla.

        Olennainen asia on arkisto(inti)tunnus, joka yksilöi tilisiirron (tai pitäisi yksilöidä, OKO:lla on ongelmia, jos kopioit jo maksetun maksun uuden maksun maksupohjaksi ja muutat siihen tietoja ja maksat uudelleen, OKOn buginen tietojärjestelmä maksaa uudelleen samalla arkistotunnuksella mikäon vastoin pankkiyhdistyksen määrittelemiä sääntöjä! )

        Voi tuollaisen HTML -kuitin toki sähköpostillakin laittaa, mutta kyllä putiikin pitäisi omasta nettipankistakin osata asia tarkistaa maksun tiedoilla.

        Itse tilasin 2005 keväällä Ericsson R320s -puhelimen Mikon Kone Ky:stä Kuusamosta matkahuoltorahtina, maksoin Nordean nettipankilla, ja myyjä totesi välittömästi maksun saapuneen perille Nordean tilille, ja lupasi laittaa lähtöön samantien; toimitus sujui kuten pitikin, eli pisteet Mikon Kone Ky:lle sujuvasta asiakaspalvelusta.

        HUOMAA: maksu menee välittömästi vain saman pankin sisällä: maksu esim. Nordea -> OKO voi kestää 1-2 pankkipäivää.
        Vaikka maksu menisikin heti, viitetiedot tulevat seuraavana päivänä n. klo 03 alkaen.
        Jos maksat lauantaina, maksu menee maanantaina ja viitetiedot TI klo 03. Ja eri pankkiin siis 1-2 pankkipäivää tuohon lisää.


        Kyseinen firma muuten faksasi pyynnöstäni kuittikopion kun alkuperäinen kuitti katosi jonnekin, tuo kuittikopio oli tarpeen, silläsen avulla sain puhelimen takuuhuoltoon maksullisen huollon sijasta.

        Laitapa reklamaatiota tuolle espoolaiselle firmalle, ja jos se ei tehoa, valitus kuluttajavirastoon.

        Kumma, että joillakin yrityksillä ei tajuta, että asiakaspalvelun taso vaikuttaa yrityskuvaan.


        2. dnakaupassa on juhannukseen asti tarjous: akut 10e, koskee myymälässä olevia malleja. Käy Kampin kauppakeskuksessa jos olet Helsingissä tai Itäkeskuksessa. Itse ostin tuolta akun SE K600i -puhelimeen. (norm.35€)

        Luulis Turustakin löytyvän dnakauppa ?

        taitaa nyt sinun kohdallasi mennä n. s. ohi.
        Eli, kun minä soitan Samsungin kuluttajapalveluun
        niin HEIDÄN tulisi valistaa minua ja kertoa asiat minulle.Se on heidän tehtävänsä.
        Ei päinvastoin.


      • Arska
        Mika0800 kirjoitti:

        1. Jo maksetun tuotteen osalta:

        kirjaudu omaan nettipankkiisi ja ota esille tilitapahtumat, sieltä edelleen ko. maksutapahtuma (tilisiirto). Esilläolevan tilitapahtuman voi tallentaa kiintolevylle "save as html" -selaintoiminnolla.

        Olennainen asia on arkisto(inti)tunnus, joka yksilöi tilisiirron (tai pitäisi yksilöidä, OKO:lla on ongelmia, jos kopioit jo maksetun maksun uuden maksun maksupohjaksi ja muutat siihen tietoja ja maksat uudelleen, OKOn buginen tietojärjestelmä maksaa uudelleen samalla arkistotunnuksella mikäon vastoin pankkiyhdistyksen määrittelemiä sääntöjä! )

        Voi tuollaisen HTML -kuitin toki sähköpostillakin laittaa, mutta kyllä putiikin pitäisi omasta nettipankistakin osata asia tarkistaa maksun tiedoilla.

        Itse tilasin 2005 keväällä Ericsson R320s -puhelimen Mikon Kone Ky:stä Kuusamosta matkahuoltorahtina, maksoin Nordean nettipankilla, ja myyjä totesi välittömästi maksun saapuneen perille Nordean tilille, ja lupasi laittaa lähtöön samantien; toimitus sujui kuten pitikin, eli pisteet Mikon Kone Ky:lle sujuvasta asiakaspalvelusta.

        HUOMAA: maksu menee välittömästi vain saman pankin sisällä: maksu esim. Nordea -> OKO voi kestää 1-2 pankkipäivää.
        Vaikka maksu menisikin heti, viitetiedot tulevat seuraavana päivänä n. klo 03 alkaen.
        Jos maksat lauantaina, maksu menee maanantaina ja viitetiedot TI klo 03. Ja eri pankkiin siis 1-2 pankkipäivää tuohon lisää.


        Kyseinen firma muuten faksasi pyynnöstäni kuittikopion kun alkuperäinen kuitti katosi jonnekin, tuo kuittikopio oli tarpeen, silläsen avulla sain puhelimen takuuhuoltoon maksullisen huollon sijasta.

        Laitapa reklamaatiota tuolle espoolaiselle firmalle, ja jos se ei tehoa, valitus kuluttajavirastoon.

        Kumma, että joillakin yrityksillä ei tajuta, että asiakaspalvelun taso vaikuttaa yrityskuvaan.


        2. dnakaupassa on juhannukseen asti tarjous: akut 10e, koskee myymälässä olevia malleja. Käy Kampin kauppakeskuksessa jos olet Helsingissä tai Itäkeskuksessa. Itse ostin tuolta akun SE K600i -puhelimeen. (norm.35€)

        Luulis Turustakin löytyvän dnakauppa ?

        En minä todellakaan viitsi opetella kaikkia noita asioita yhden akun takia.En todellakaan.
        Mutta nythän selvisi mistä syystä myyjä myi pois
        toimivan puhelimensa.
        Seuraavan kerran ostan Nokian, niin kuin aikaisemminkin. Niihin löytyy akutkin helposti.


      • Arska
        Mika0800 kirjoitti:

        Akkuja ja muita tarvikkeita, kuten HandsFreet postimyyntinä myös....

        http://www.puhelinkauppa.com/

        toimituskulut 3,50€ / tilaus.

        Kiitos, kiitos linkistä.Mutta jos itse menet sinne ja katsot niin näet ettei heillä ole Samsungeja ollenkaan.Ainakaan etusivulla mainittu.


    • Samsung osaa
      • Arskalla

        alkajaiseksi. Pitkin ketjua selvästi paistaa halu vain mollata. Mallista annettiin tieto vasta kysyttäessä. Jos se olisi heti annettu, niin siihenhän löytyy akkuja pilvinpimein. Eihän se muuta tarvitse, kuin kirjoitaa Googleen "samsung sgh-e730 akku" ja sieltä valita mieleinen ostopaikka. Ei tuotetta saisi noin haukkua, jos itse on tumpelo. Minä ainakin olen kaiken tarvittavan löytänyt vallan helposti. Ainoa, joka tuotti aluksi ongelmia, oli Samsung PC Studio 3:sen asennus. Netistä ladatusta kun sen tein. Mutta sain senkin toimivaksi.
        Sekin ihmetytti, kun Arska ensin puhuu tyttären puhelimesta ja jossain viestissä sanookin että hän itse ei täst'edes osta kuin noksua. Vaikuttaa koko juttu hopottamiselta.


      • Arska
        Arskalla kirjoitti:

        alkajaiseksi. Pitkin ketjua selvästi paistaa halu vain mollata. Mallista annettiin tieto vasta kysyttäessä. Jos se olisi heti annettu, niin siihenhän löytyy akkuja pilvinpimein. Eihän se muuta tarvitse, kuin kirjoitaa Googleen "samsung sgh-e730 akku" ja sieltä valita mieleinen ostopaikka. Ei tuotetta saisi noin haukkua, jos itse on tumpelo. Minä ainakin olen kaiken tarvittavan löytänyt vallan helposti. Ainoa, joka tuotti aluksi ongelmia, oli Samsung PC Studio 3:sen asennus. Netistä ladatusta kun sen tein. Mutta sain senkin toimivaksi.
        Sekin ihmetytti, kun Arska ensin puhuu tyttären puhelimesta ja jossain viestissä sanookin että hän itse ei täst'edes osta kuin noksua. Vaikuttaa koko juttu hopottamiselta.

        Mikä pointti kirjoituksissani se on jota et ymmärrä?
        Kyseisen puhelimen mallin annoin heti kun joku kysyi asiaa.Ja mitä pirskatti se vaikuttaa asiaan?
        Toiseksi voit itse soittaa Samsungin kuluttajaneuvontaan ja kysyä samaa asiaa kuin minä.
        Ja sitten kolmanneksi voit soittaa MK- Electronics- yhtiöön ja kysyä että onko tällaisia keskusteluja käyty tänään tai en.
        Ja sitten neljänneksi.Kyseessä on tyttären puhelin jonka minä maksoin.
        Ja viidenneksi tytär asuu Helsingissä vaikka juuri nyt on vähän aikaa lähellä Turkua.
        Eli kyseessä on todellinen ja konkreettinen ongelma johon olen kuluttanut koko tämän p- een päivän ( ja nyt jo illan ).
        Ei pitäisi myydä kännyköitä joihin on näin vaikeata saada akkuja.
        Ja tämän jälkeen joku typerys varmaan kertoo että ' juu, saahan niitä akkuja Koreasta jos lähtee hakemaan '.


      • polvi
        Arska kirjoitti:

        Mikä pointti kirjoituksissani se on jota et ymmärrä?
        Kyseisen puhelimen mallin annoin heti kun joku kysyi asiaa.Ja mitä pirskatti se vaikuttaa asiaan?
        Toiseksi voit itse soittaa Samsungin kuluttajaneuvontaan ja kysyä samaa asiaa kuin minä.
        Ja sitten kolmanneksi voit soittaa MK- Electronics- yhtiöön ja kysyä että onko tällaisia keskusteluja käyty tänään tai en.
        Ja sitten neljänneksi.Kyseessä on tyttären puhelin jonka minä maksoin.
        Ja viidenneksi tytär asuu Helsingissä vaikka juuri nyt on vähän aikaa lähellä Turkua.
        Eli kyseessä on todellinen ja konkreettinen ongelma johon olen kuluttanut koko tämän p- een päivän ( ja nyt jo illan ).
        Ei pitäisi myydä kännyköitä joihin on näin vaikeata saada akkuja.
        Ja tämän jälkeen joku typerys varmaan kertoo että ' juu, saahan niitä akkuja Koreasta jos lähtee hakemaan '.

        Saahan niitä akkuja juu koreastakin aika varmasti !!
        Itse olen ollut samsugiini todella tyytyväinen on hyvin pelannut....
        Sinä kyllä löydät varmasti akun jos vain etsit !!
        Osta netistä se on helpompaa kun soittelemalla pitkin maita ja mantuja ja etsimällä sitä pirskatin akkua....

        Ei voi olla noin vaikeeta !!
        Ja jos et pidä samsungista niin älä sitä täällä hauku, vaan mee urheilu tarvike liikkeeseen ja osta nyrkkeily säkki ja hanskat hakkaa sitä sitten loppuilta ja hoe kun samsung on niin paska...
        Ja sit ehkei kannattais ostaa käytettyjä kännyköitä..Ostaisit sille tytölles uuden pyhelimen ja osta vaikka samaa merkkiä ja mallia, tulee hyvä laturi mukana ja toimii varmasti.....


    • todellinen

      Tarkoitatko että Samsung on surkea?
      Minä aion hankkia Samsungin liukukansi puhelimen ensi kesänä kun minun Saunlahden 3G paketin maksu aika on ohi.
      Olet sinäkin yks idiootti.
      Parempi kuin Nokia joka on ihan p:stä.
      Eli:HILJAA

      • hohhoijakkaa

        voi v*ttu mitä valivalivali -hommaa... Kyllä asiakaspalvelu on mulle vastannu kaikki ihan ok kun kysyy eikä valita. Viesteistäsi päätellen olet kenties samalla tavalla hoitanut tuota kyselyä niin en ihmettele mikset saa mitään hoidettua. Ehkäpä jonain päivänä huomaat että on paljon isompiakin asioita mistä valittaa ku joku "voivoivoi en löydä akkua voivoivoi"... prkl...


    • Iso mies

      Haha, vai ei löydy akkua ja on paska puhelin. Kannattaa varmaan pysytellä sitten Nokiassa.
      Olet varmaan niitä jotka maksaa vielä laskunsakin pankissa.
      Veikkaampa että siinä menee asiakaspalvelun väkikin hiljaiseksi jo sen takia että joku esittää noin tyhmiä kysymyksiä saatika kuka edes oikeasti odottaa saavansa jotain hyödyllistä tietoa noilta? Korkeintaan nakkikeiton ohjeita irtoaa ;)

    • Järjen käyttö sallittua, jo...

      pitää kyllä olla melko vajokki jos ei samsungiin akkua löydä.

    • samsu s5600

      Sanoisin, ÄLKÄÄ OSTAKO KÄYTETTYÄ! Oli se sitten Samsung, Nokia tms. tilanne on ihan sama. Omat kännykkäni olen ostanut AINA UUSINA ja piste! Akut pelaavat ja ovat takuun piirissä, jos jotain ongelmia ilmenee. Eipä ole ilmennyt vielä tähän päivään saakka.

    • T

      Oletpa Arska helvetin tyhmä jätkä...

    • Anonyymi

      Aina kannattaa ostaa uusi niin toimii vuosia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1750
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      5
      1040
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe