Miten hyvin rannikkoa pääsee etenemään etelästä kohti pohjoista? Siis lautoilla tai busseilla. Kumpi parempi maisemien/Helppouden kannalta? Vai löytyykö vielä muitakin vaihtoehtoja..?
Dubrovnik-Rijeka
3
789
Vastaukset
Moi!
Laivojen aikataulu löydät tässä:
http://www.jadrolinija.hr/
Kysymykseen onko parempi mennä bussilla tai lautoilla - voin vain sanoa että se on maku asia. Jos menet bussilla näet enemmän,toisalta-laivassa voi olla mukavampaa, ei tarvitse istua koko ajan.
Muut vaihtoehdot:
pyöräily ;) huonot puolet ovat että ei ole pyöräteitä,matka on lian pitkä,kesällä liian kuuma, muuten se olisi todella kiva seikailu ja elämys, koska Kroatia on todella kaunis ;)- parempi...
Itse en matkusta mielelläni Dubrovnik-Rijeka väliä, koska matka on todella pitkä ja kestää melko kauan. Muutaman kerran olen kuitenkin matkustanut sekä bussilla että lautalla ja koen lautan miellyttävämmäksi ja kiinnostavammaksi, vaikka se vähän kauemmin kestääkin kuin bussi. Laivan kannella on ihana katsella auringonlaskua- ja nousua sekä kaunista merimaisemaa. Samalla voit siemailla viiniä ja syödä eväitä ja muutenkin voit jaloitella enemmän ja nukkua joko laivan kannella tai sohvalla ym.
- gvenn
Positiivisella asenteella jaksaa istua bussissa vaikka dubrovnikista Zagrebiin, kuten allekirjoittanut.
Tosin tukalaa teki toimimaton vessa ja vain kaksi pysähdystä matkalla :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199