Minkälainen haulikko kannattaisi ostaa budjetilla 1000€-1300€. Itse olen harkinnut finnclassicin aseita ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia kyseisistä pyssyistä.
Uusi haulikko.
8
2963
Vastaukset
- osta
joo osta joko mossberg 500/590 tai jos tyyliäkin haet nii Fabarm SDASS sarjan pro forcesia tai tacticalia
- metsästysasetta
niin unohda nuo tactical aseet, niitä ei ole valmistettu metsästyskäyttöön eivätkä ne sinne sovellukkaan kuten muut koska ovat paljon kömpelömpiä nopeissa riistalaukauksissa,jos aiot sijoitaa tuon 1300 euroa niin sillä rahalla kehtaa jo kysellä liikkeistä mitä on tarjolla sillä saa jo todella laadukkaan aseen uutena.
- Foo
Löysin hyväkuntoisen Beretta 686 E Sporting haulikon 1250€. Pitää nyt katsoa että saanko ostettua. ;)
- hghgh
Foo kirjoitti:
Löysin hyväkuntoisen Beretta 686 E Sporting haulikon 1250€. Pitää nyt katsoa että saanko ostettua. ;)
toivottavasti sait ostettua nehän maksaa uuten satasen enemmän sait siis nättisen säästön...
- Foo
Foo kirjoitti:
Noniin. Nyt ostolupien hankkimisen jälkeen sain berettan vihdoin kotiin. Eilen kävin kiekkoja lätkyttämässä ja hyvin tuntui luonnistuvan.
- Anonyymi
hghgh kirjoitti:
toivottavasti sait ostettua nehän maksaa uuten satasen enemmän sait siis nättisen säästön...
Tuplat maksaa 2500€ hylly hinta...
- ftyt
juu uus haulikko kannataa ostaa tuollakin budjetilla mutt finnclassikia ei ne ei lienee uusia oo koskaan kun ovat jo heti -uutena- niin paskoja
- Jussi 1087
Tuohon hintaan saat Ylöjärveltä uuden SKB 505 päällekkäispiippuisen.
www.skbshotguns.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245151Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1754892"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste673346Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072946Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242253Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361702Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771231- 981216
Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.69921Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.93853