Minkälainen haulikko kannattaisi ostaa budjetilla 1000€-1300€. Itse olen harkinnut finnclassicin aseita ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia kyseisistä pyssyistä.
Uusi haulikko.
8
2863
Vastaukset
- osta
joo osta joko mossberg 500/590 tai jos tyyliäkin haet nii Fabarm SDASS sarjan pro forcesia tai tacticalia
- metsästysasetta
niin unohda nuo tactical aseet, niitä ei ole valmistettu metsästyskäyttöön eivätkä ne sinne sovellukkaan kuten muut koska ovat paljon kömpelömpiä nopeissa riistalaukauksissa,jos aiot sijoitaa tuon 1300 euroa niin sillä rahalla kehtaa jo kysellä liikkeistä mitä on tarjolla sillä saa jo todella laadukkaan aseen uutena.
- Foo
Löysin hyväkuntoisen Beretta 686 E Sporting haulikon 1250€. Pitää nyt katsoa että saanko ostettua. ;)
- hghgh
Foo kirjoitti:
Löysin hyväkuntoisen Beretta 686 E Sporting haulikon 1250€. Pitää nyt katsoa että saanko ostettua. ;)
toivottavasti sait ostettua nehän maksaa uuten satasen enemmän sait siis nättisen säästön...
- Foo
Foo kirjoitti:
Noniin. Nyt ostolupien hankkimisen jälkeen sain berettan vihdoin kotiin. Eilen kävin kiekkoja lätkyttämässä ja hyvin tuntui luonnistuvan.
- Anonyymi
hghgh kirjoitti:
toivottavasti sait ostettua nehän maksaa uuten satasen enemmän sait siis nättisen säästön...
Tuplat maksaa 2500€ hylly hinta...
- ftyt
juu uus haulikko kannataa ostaa tuollakin budjetilla mutt finnclassikia ei ne ei lienee uusia oo koskaan kun ovat jo heti -uutena- niin paskoja
- Jussi 1087
Tuohon hintaan saat Ylöjärveltä uuden SKB 505 päällekkäispiippuisen.
www.skbshotguns.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783