Minkälainen haulikko kannattaisi ostaa budjetilla 1000€-1300€. Itse olen harkinnut finnclassicin aseita ja haluaisin kuulla muiden kokemuksia kyseisistä pyssyistä.
Uusi haulikko.
8
3053
Vastaukset
- osta
joo osta joko mossberg 500/590 tai jos tyyliäkin haet nii Fabarm SDASS sarjan pro forcesia tai tacticalia
- metsästysasetta
niin unohda nuo tactical aseet, niitä ei ole valmistettu metsästyskäyttöön eivätkä ne sinne sovellukkaan kuten muut koska ovat paljon kömpelömpiä nopeissa riistalaukauksissa,jos aiot sijoitaa tuon 1300 euroa niin sillä rahalla kehtaa jo kysellä liikkeistä mitä on tarjolla sillä saa jo todella laadukkaan aseen uutena.
- Foo
Löysin hyväkuntoisen Beretta 686 E Sporting haulikon 1250€. Pitää nyt katsoa että saanko ostettua. ;)
- hghgh
Foo kirjoitti:
Löysin hyväkuntoisen Beretta 686 E Sporting haulikon 1250€. Pitää nyt katsoa että saanko ostettua. ;)
toivottavasti sait ostettua nehän maksaa uuten satasen enemmän sait siis nättisen säästön...
- Foo
Foo kirjoitti:
Löysin hyväkuntoisen Beretta 686 E Sporting haulikon 1250€. Pitää nyt katsoa että saanko ostettua. ;)
Noniin. Nyt ostolupien hankkimisen jälkeen sain berettan vihdoin kotiin. Eilen kävin kiekkoja lätkyttämässä ja hyvin tuntui luonnistuvan.
- Anonyymi
hghgh kirjoitti:
toivottavasti sait ostettua nehän maksaa uuten satasen enemmän sait siis nättisen säästön...
Tuplat maksaa 2500€ hylly hinta...
- ftyt
juu uus haulikko kannataa ostaa tuollakin budjetilla mutt finnclassikia ei ne ei lienee uusia oo koskaan kun ovat jo heti -uutena- niin paskoja
- Jussi 1087
Tuohon hintaan saat Ylöjärveltä uuden SKB 505 päällekkäispiippuisen.
www.skbshotguns.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372