ehdokkaa sopivia valsseja ja tangoja elokuun häihin
Kiitos
Valsseja ja tangoja
6
1620
Vastaukset
- alkup.
ehdottakaa
- näitä löytyy...
No vaikka: Kauneimpain, rakkaimpain; Suvivalssi; Tapio Rautavaaran Häävalssi; Akselin ja Elinan häävalssi: Maijan ja Jannen häävalssi; Oikean löytänyt oon; Hääkellot; Tyttären valssi; Kulkurin valssi; Kultalankaa; Metsäkukkia; Minä rakastan sua; Onnen hetkiä; Poskivalssi; Vastaus; Vuosien jälkeen! Tässä valsseja näin aluksi. Tangot ovat sanomaltaan kaikki vähän negatiivisesti sanoitettuja, joten niihin en ota kantaa. Mutta kyllä niitäkin löytyy!
- Bici
Eli siis Marita Taavitsaisen tango Rakastan, rakastan, rakastan on positiivinen, tosin ei ehkä ihan hääaiheinen, sitten Tulisuudelma-tango, Vie minut rakkauteen Lea Lavenilta...
Onhan noita, ja ainakin tangokuninkaallisten levyiltä löytyy lisää. - ehdotus
Minä rakastan sua/Matti & Teppo
Suvivalssi/Reijo Kallio
Erottamattomat/Esko Rahkonen
Kappale kauneinta Suomea/Erkki Junkkarinen
Satumaa/Reijo Taipale
Sokeripala/Olavi Virta
Oikeesti/Finlanders
Tyttären valssi/Helka Hynninen
Akselin ja Elinan häävalssi/ ?
Metsäkukkia/Olavi Virta
Niittykukkia/Reijo Taipale
Häävalssi/Tapio Rautavaara
Hopeinen kuu/Olavi Virta
Elämältä kaiken sain/Pepe Willberg & Paradise
Tahdon olla sulle hellä/Armi & Danny
Satulinna/jari Sillanpää
Oot täydellinen/Jari Sillanpää
Se jokin sinulla on/Lasse Liemola
Jos haluatte jonnekin väliin vähän huumoriakin,
niin Tarja Ylitalon "Kerrasta poikki" voi olla aika hyvä, sekä Hannen aikoinaan esittämä "Hän on mun, hän on mun, lökäpöksyni mun.." - Anna-Iisa
Kansansuosikit - juhannushäävalssi
- Anna-Iisa
tuli vahingossa ehdotettua väärää valssia mutta
Jari Sillanpää - kesäinen häävalssi
Kari Tapio - tänään nää ruusut vaan kukkivat sulle
Saija Varjus - Tahdon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756