Onko normaalia, että purkaa stressiä ja äkillisiä vihan leimahduksia puremalla itseään käteen / käsiin?
Tai no, tyhmä kysymys.
Eli siis, sanotaan vaikka niin, että kun meikäläinen tarpeeksi stressaa tai tuntee vihaa, sitä tulee äkillinen halu iskeä johonkin. Välillä tekisi mieli lyödä mieli lyödä vihan kohdetta lättyyn, mutta mii olen aivan liian kiltti semmoseen... yleensä. Niin pyrin purkamaan paineen sitten omaan käteen, kun ne siinä lähimpänä aina ovat. Ennen purin tyynyä, mutta mutsi tuli raivoamaan, että ei tyynyä saa purra, vaikka mikä ois - eikä pehmolelua, peittoa, viivotinta, kynää jne. Sitten aloin purkamaan tuota tarvetta, takomalla päätä nyrkeillä, mihin mutsi ei sanonut mitään -.-' Ja siitä sitten siirryin käsien puremiseen, kun siitä on vähemmän haittaa itselleni.
En ole oikein varma, mitä tällekin ongelmalle pitäisi tehdä vai pitäisikö mitään. Ei siitä muuta haittaa ole, paitsi, että käsiin tulee ikävän näköiset jäljet - nytkin ihoa lähtenyt ja punaisia renkuloita, hmph.
Kannattaisiko pitää saatavilla aina jotain keppiä tai pussia, mitä purra...?
Vai auttaiskohan tuokaan. Luovia ideoita kehiin jos löytyy, kiitos.
"Irtopää on täynnä ääntä; pakko lyödä nyrkkiä, nyrkki on valmiina, vastamyrkky ja äkkiä..."
- Stam1nan Verinen parketti -biisistä
Pureminen
Purija
6
2739
Vastaukset
- Kuismanen
melkein kun viiltely. Mutta onhan toi parempi kun että isket jotain äijää naamaan.
- Sinetti
Parempi juu. Ja parempi kuin se viiltelykin, olen melkeinpä itse käytännössä todennut.
- ..........
Sinetti kirjoitti:
Parempi juu. Ja parempi kuin se viiltelykin, olen melkeinpä itse käytännössä todennut.
hanki nyrkkeilysäkki? saat liikuntaa ja tavan purkaa raivoa. viiltelystä jää veemäiset jäjet, kuten puremisestakin luultavasti.
- Anonyymi
Olen pian 43vuotiana yh äiti ja todella puren kättäni,etten raivoa teinille! Parempi keino kai tämä kuin huutaa.
- Anonyymi
Mä puren itseeni myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384350Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3382184Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071800
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571449Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4821343Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316