Tuoreessa Seiska-lehdessä on Tallinnan vankilassa tehty paloittelusurmaaja Markus Pasi Pönkän haastattelu. Siinä hän sanoo surman olleen itsepuolustusta ja kertoi olleensa Virossa vankilassa jo 500 päivää. Vankila-oloihin hän ei ollut haastattelun mukaan oikein tyytyväinen, mutta pääsee pian lopultakin kärsimään lopputuomionsa Suomeen, jossa vapautuu puolet kärsittyään eli noin 4 1/2 vuoden kuluttua.
Markus Pönkä
10
1496
Vastaukset
- kerinnyt
noin nuoreksi, parempi olis varmaan parempi pysyä
lusimassa lahden toisella puolella niin tuomio
ainakin tuntuisi. Aika erikoisen näköinen
persoona vaikkakin ylimääräisiä "kaviaareja"
on hävinnyt. Mitäs sen ikä oli 21v vasta? - Pekkala
Viron vankiloita ollaan kuvattu helvetiksi. Virossa ängetään sellit täyteen toinen toistaan kusipäisempiä rikollisia. Älkää kysykö, mistä johtuu viron mafiosojen kusipäisyys, älkää kysykö mistä johtuu heidän päihdeongelmansa.
- 0.00
kun palautetaan kotimaisia vankeja, niin homma käy käden käänteessä, mutta kun Virolaisia pitäis kotiuttaa, niin ei enää onnistukkaan.
Suomessa lakkautettavat koulut vois muuttaa vankiloiksi ja luokista tehdä sellaisia parinkymmenen ukon koppeja. Tuomiot kokonaisiksi, niin alkaisi olemaan liikehdintää myös lahden eteläpuolelle. - Venäjälle
0.00 kirjoitti:
kun palautetaan kotimaisia vankeja, niin homma käy käden käänteessä, mutta kun Virolaisia pitäis kotiuttaa, niin ei enää onnistukkaan.
Suomessa lakkautettavat koulut vois muuttaa vankiloiksi ja luokista tehdä sellaisia parinkymmenen ukon koppeja. Tuomiot kokonaisiksi, niin alkaisi olemaan liikehdintää myös lahden eteläpuolelle.Vuorataan vankipaikat Venäjältä, niin säästetään rahaa ja tuomiokin tuntuu tuomiolta.
- alta-puolella-siviiliin
Suomen oikeustoimi korruptoitunut: hyvissä , kannattavissa väleissä mm. huume-, väkivalta- ja yleensäkin kansainvälisen rikosaineiston kanssa.
- diudaudulkku
Pönkällepökköätakapesäänpianihanjustnytkovaajakorkealtaiahnelämänloppuunastirkaudella
- sitäootellessaovi
sirku, kierrätys ja huvit vastassa kun vapautuu
- Anonyymi
Nyt se Pönkä vaatii jo että hänen täytyy saada tilata ruokaa mm. Foodoralta.
- Anonyymi
Ai, onkos se taas vankilassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329