MinneMinne...

Kertokaa!

Minne itse kukin tanssin harrastaja aikoo suunnistaa Jussina?

Itsellä nenä kääntyy perjantaina Hangan lavalle! Lauantai-ilta vielä avoin ...

-Nainen30v-

10

1301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhannus...

Aattona Ämyrille ja lauantaina mitä todennäköisimmin Hangan lavalle... :)

• letkis siellä se on

Rutalahdessa letkaliiteri, hyvää seuraa hyvää sahtia,hyvä laattia hyvät maisemat hyvät ihmiset HUONOT tanssijat siksi juhannus hyvä, ei suorituspaineita, ei hakujen laskuja se hakee ken huvittaa tai on hakematta slurps iiiiihaaaaaa, Väärin sanoin huonot tanssijat siis tavikset joittenkin mielestä tallustelioita mutta kivaa

• Kuulostaa hyvältä mun korvaan
        letkis siellä se on kirjoitti:

Rutalahdessa letkaliiteri, hyvää seuraa hyvää sahtia,hyvä laattia hyvät maisemat hyvät ihmiset HUONOT tanssijat siksi juhannus hyvä, ei suorituspaineita, ei hakujen laskuja se hakee ken huvittaa tai on hakematta slurps iiiiihaaaaaa, Väärin sanoin huonot tanssijat siis tavikset joittenkin mielestä tallustelioita mutta kivaa

Kuulostaa hyvältä. EIhän siellä ole pääkaupunkiseudun, lahdenseudun eikä tampereen seudun mulkkuja yhtään kappaletta. Jos näin on niin mä tulen ainakin..

• Hangan lava ja Kukonhiekka minulla vahvimpina aaton vaihtoehtoina. Ei vaan osaa päättää. Hangan lava on niin ahdas, että ahdistaa, mutta Kukonhiekkakin on luultavasti tupaten täynnä. Esiintyjistä mikään ei ole erityinen suosikkini.

Juhannuspäivän suunta on vielä vähemmän selvillä.

• jihaa!

Aattona Esakalliolle! :D

• Itse Juhannus ihan perinteinen eli hyvin tanssivapaa juhla.

• kestääkö kunto

Mites olis tälläinen tripla länsisuomessa

to - merikievari : yölintu, plogman
      pe - valasranta : finlanders
      la - merikievari : anne mattila

• to-pe

elikkäs sinne m43 menee.

• mites olis

Kari Tapio ja Matti Teppo tänään merikievarissa, lippu 25€. Outoa on se, että tanssi.net kalenterissa on väärät tiedot, vaikka tälläinen satsaus on tehty.

Lipun hinta voi kuullostaa aika kovalta, mutta toisaalta huippuartistien konsertteihin joutuu maksamaan paljon enemmän. Miten tanssijat sitten suhtautuu tähän, vertaillaanko muihin tansseihin vai konsertteihin.

• tuolla hinnalla

Kari Tapio ja Matti & Teppo eivät ole mitään aktiivisten tanssinharrastajien suursuosikkeja. Satunnaisia tansseissa kävijöitä he vetävät enemmän puoleensa. Olisi hauska tietää minkä verran väkeä oli paikalla. Jos Merikievari olisi ollut minulle ylipäätään vaihtoehto, niin tuolla hinnalla olisi jäänyt menemättä. Kävin samalla rahalla kahtena päivänä tanssimassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe