Minne itse kukin tanssin harrastaja aikoo suunnistaa Jussina?
Itsellä nenä kääntyy perjantaina Hangan lavalle! Lauantai-ilta vielä avoin ...
-Nainen30v-
MinneMinne...
10
1301
Vastaukset
- Juhannus...
Aattona Ämyrille ja lauantaina mitä todennäköisimmin Hangan lavalle... :)
- letkis siellä se on
Rutalahdessa letkaliiteri, hyvää seuraa hyvää sahtia,hyvä laattia hyvät maisemat hyvät ihmiset HUONOT tanssijat siksi juhannus hyvä, ei suorituspaineita, ei hakujen laskuja se hakee ken huvittaa tai on hakematta slurps iiiiihaaaaaa, Väärin sanoin huonot tanssijat siis tavikset joittenkin mielestä tallustelioita mutta kivaa
- Kuulostaa hyvältä mun korvaan
letkis siellä se on kirjoitti:
Rutalahdessa letkaliiteri, hyvää seuraa hyvää sahtia,hyvä laattia hyvät maisemat hyvät ihmiset HUONOT tanssijat siksi juhannus hyvä, ei suorituspaineita, ei hakujen laskuja se hakee ken huvittaa tai on hakematta slurps iiiiihaaaaaa, Väärin sanoin huonot tanssijat siis tavikset joittenkin mielestä tallustelioita mutta kivaa
Kuulostaa hyvältä. EIhän siellä ole pääkaupunkiseudun, lahdenseudun eikä tampereen seudun mulkkuja yhtään kappaletta. Jos näin on niin mä tulen ainakin..
Hangan lava ja Kukonhiekka minulla vahvimpina aaton vaihtoehtoina. Ei vaan osaa päättää. Hangan lava on niin ahdas, että ahdistaa, mutta Kukonhiekkakin on luultavasti tupaten täynnä. Esiintyjistä mikään ei ole erityinen suosikkini.
Juhannuspäivän suunta on vielä vähemmän selvillä.- jihaa!
Aattona Esakalliolle! :D
Itse Juhannus ihan perinteinen eli hyvin tanssivapaa juhla.
- kestääkö kunto
Mites olis tälläinen tripla länsisuomessa
to - merikievari : yölintu, plogman
pe - valasranta : finlanders
la - merikievari : anne mattila - to-pe
elikkäs sinne m43 menee.
- mites olis
Kari Tapio ja Matti Teppo tänään merikievarissa, lippu 25€. Outoa on se, että tanssi.net kalenterissa on väärät tiedot, vaikka tälläinen satsaus on tehty.
Lipun hinta voi kuullostaa aika kovalta, mutta toisaalta huippuartistien konsertteihin joutuu maksamaan paljon enemmän. Miten tanssijat sitten suhtautuu tähän, vertaillaanko muihin tansseihin vai konsertteihin.- tuolla hinnalla
Kari Tapio ja Matti & Teppo eivät ole mitään aktiivisten tanssinharrastajien suursuosikkeja. Satunnaisia tansseissa kävijöitä he vetävät enemmän puoleensa. Olisi hauska tietää minkä verran väkeä oli paikalla. Jos Merikievari olisi ollut minulle ylipäätään vaihtoehto, niin tuolla hinnalla olisi jäänyt menemättä. Kävin samalla rahalla kahtena päivänä tanssimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483