onko kellääm mankissa (tai sen kopiossa) sylinteriä ja kantta joissa on 49 merkintä, mutta oikeasti pytty on 72 kuutioinen?
mistä saisi sellaisen pytyn ja siihen tarkoitetun kannen?
mankin pytty
16
6217
Vastaukset
- kedu
moposopista. löytyy valutekosia ja alumiinisia 50, 72 ja 85 pyttyjä 49cc merkinnällä
- -------------------
kumpi on kestävämpi, valurautainen vai alumiininen? Saako nuita muualta kuin suomesta, näkyy pelkkä pyttykin olevan turhan kallis
- sherlock
------------------- kirjoitti:
kumpi on kestävämpi, valurautainen vai alumiininen? Saako nuita muualta kuin suomesta, näkyy pelkkä pyttykin olevan turhan kallis
Tiedän yhden uudenveroisen, n. 3 tonnia ajetun PBR:n vakiosylkän (48cc), jolle ei oo mitään käyttöä... Ja tuon PBR:n vakiosylinterin pitäis kyllä mennä Honleihin, niissä on molemmissa Monkeyn kopiokone.
- -------------------
sherlock kirjoitti:
Tiedän yhden uudenveroisen, n. 3 tonnia ajetun PBR:n vakiosylkän (48cc), jolle ei oo mitään käyttöä... Ja tuon PBR:n vakiosylinterin pitäis kyllä mennä Honleihin, niissä on molemmissa Monkeyn kopiokone.
aattelin lähinnä tuota 72 kuutioista, 49 merkinnällä, ja siihen sopivan kannen. kyseessä ei ole aito honda, vaan eräs kiinanmönkijä mankin koneella. vakiokantta tuskin kannattaa laittaa 72 kuutioisen kanssa?
- sherlock
aattelin lähinnä tuota 72 kuutioista, 49 merkinnällä, ja siihen sopivan kannen. kyseessä ei ole aito honda, vaan eräs kiinanmönkijä mankin koneella. vakiokantta tuskin kannattaa laittaa 72 kuutioisen kanssa?
Ainakin Lifan-merkkisessä kopiomankissa oli vakiona paljon kireempi nokka-akseli ku esimerkiks aidossa Hondassa. Noita joskus kaverin kanssa vertailtiin. Vakiokansi menee ihan hyvin vielä 72cc kanssa.
- -------------------
sherlock kirjoitti:
Ainakin Lifan-merkkisessä kopiomankissa oli vakiona paljon kireempi nokka-akseli ku esimerkiks aidossa Hondassa. Noita joskus kaverin kanssa vertailtiin. Vakiokansi menee ihan hyvin vielä 72cc kanssa.
mutta saisiko ulkomailta halvemmalla tuota 72 pyttyä 49 merkinnällä kuin moposopista?
- sherlock
mutta saisiko ulkomailta halvemmalla tuota 72 pyttyä 49 merkinnällä kuin moposopista?
Mankin pytyt on niin halpoja, että ne kannattaa tilata Suomesta. Postimaksuja tulee ulkomailta äkkiä 20-30e, ja tulee äkkiä niiden takia takkiin...
- -------------------
sherlock kirjoitti:
Mankin pytyt on niin halpoja, että ne kannattaa tilata Suomesta. Postimaksuja tulee ulkomailta äkkiä 20-30e, ja tulee äkkiä niiden takia takkiin...
mutta kerroppas tilaisinko siis moposopista -86 mallin pytyn vaiko 86- mallisen? kyseessä on skygo -mönkijä. yläkerta on samanlainen kuten skygo mankissa. joten kumman vuosimallin pytyn tilaisin?
- sherlock
mutta kerroppas tilaisinko siis moposopista -86 mallin pytyn vaiko 86- mallisen? kyseessä on skygo -mönkijä. yläkerta on samanlainen kuten skygo mankissa. joten kumman vuosimallin pytyn tilaisin?
Uuden mallin pytyn pitäisi sopia, kokemusta tosin ei ole kuin Lifan-mankista... Useimmiten näissä kiinamankeissa on kuitenkin uuden mallisen koneen kopio, eli sopiva sylinteri on vm. 86-> mankista.
- Apes grapes
sherlock kirjoitti:
Uuden mallin pytyn pitäisi sopia, kokemusta tosin ei ole kuin Lifan-mankista... Useimmiten näissä kiinamankeissa on kuitenkin uuden mallisen koneen kopio, eli sopiva sylinteri on vm. 86-> mankista.
No jinkussa ainakin on käytettävä vanhan mallin sylinterisarjaa...
- sherlock
Apes grapes kirjoitti:
No jinkussa ainakin on käytettävä vanhan mallin sylinterisarjaa...
Taas karttui mulla tietopankki yhdellä asialla. :) Kaverin Lifanissa oli kyllä uuden mallin 72cc 49-merkinnällä. En sitten voi varmaksi sanoa mitään...
- -------------------
sherlock kirjoitti:
Taas karttui mulla tietopankki yhdellä asialla. :) Kaverin Lifanissa oli kyllä uuden mallin 72cc 49-merkinnällä. En sitten voi varmaksi sanoa mitään...
eikös nuissa lifan ja skygo mankeissa ole mäntä semmoinen matala, niinku tuommonen
=> http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=22_28_158&products_id=12882
luulisin että tuossa mönkijässä on samanlainen mäntä. turhaan en ala konetta aukaisemaan - sherlock
eikös nuissa lifan ja skygo mankeissa ole mäntä semmoinen matala, niinku tuommonen
=> http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=22_28_158&products_id=12882
luulisin että tuossa mönkijässä on samanlainen mäntä. turhaan en ala konetta aukaisemaan100% varma en ole, mutta jos jommasta kummasta pitäis valita, niin tasalakisen männän ottaisin Lifaniin ja Skygoon. Se kannattais kyllä vielä varmistaa ennen ku tilaa.
- -------------------
sherlock kirjoitti:
100% varma en ole, mutta jos jommasta kummasta pitäis valita, niin tasalakisen männän ottaisin Lifaniin ja Skygoon. Se kannattais kyllä vielä varmistaa ennen ku tilaa.
eli valitsen siis sen 86-mallin pyttysarjan?
ja onko valurautainen kestävämpi kuin alumiininen?
kumpi kannattais valita? jostain luin että alumiininen ei kestäisi yhtä kovaa kuumuutta, pitääkö paikkansa? - sherlock
eli valitsen siis sen 86-mallin pyttysarjan?
ja onko valurautainen kestävämpi kuin alumiininen?
kumpi kannattais valita? jostain luin että alumiininen ei kestäisi yhtä kovaa kuumuutta, pitääkö paikkansa?Alumiinipytty johtaa paremmin lämpöä, jolloin se lämpeää ja jäähtyy nopeammin. Alumiinisylintereissä on sit taas pinnoite sylinteriputkessa, joka tekee pytystä käyttökelvottoman pahan kiinnileikkauksen jälkeen. Valurautapytyn voi porata, vaikka se joskus leikkaisikin kiinni. Pinnoitettu sylinteri on kuitenkin pitkällä tähtäimellä kestävämpi. Ehkä mankiin valurautanen on parempi vaihtoehto, ainakin mun mielestäni... Voi sit ainakin porata, jos sattuu joskus haukkaamaan kiinni vaikka venttiilivian takia.
Itse tilaisin ton 86->, mut älä tilaa pelkästään mun sanojeni perusteella. On siitä kuitenkin jo vuoden verran ku oon pitäny viimeks Lifanin mäntää ja sylinteriä kädessä. Koita vielä varmistaa jostain, vaikka soittamalla Moposoppiin voit saada lisätietoa. - -------------------
sherlock kirjoitti:
Alumiinipytty johtaa paremmin lämpöä, jolloin se lämpeää ja jäähtyy nopeammin. Alumiinisylintereissä on sit taas pinnoite sylinteriputkessa, joka tekee pytystä käyttökelvottoman pahan kiinnileikkauksen jälkeen. Valurautapytyn voi porata, vaikka se joskus leikkaisikin kiinni. Pinnoitettu sylinteri on kuitenkin pitkällä tähtäimellä kestävämpi. Ehkä mankiin valurautanen on parempi vaihtoehto, ainakin mun mielestäni... Voi sit ainakin porata, jos sattuu joskus haukkaamaan kiinni vaikka venttiilivian takia.
Itse tilaisin ton 86->, mut älä tilaa pelkästään mun sanojeni perusteella. On siitä kuitenkin jo vuoden verran ku oon pitäny viimeks Lifanin mäntää ja sylinteriä kädessä. Koita vielä varmistaa jostain, vaikka soittamalla Moposoppiin voit saada lisätietoa.häätyy tarkistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657