35-vuotis hääpäivä

yks laps

Vanhemmillani on syyspuolella 35-vuotis hääpäivä. Aiemmin en ole heidän hääpäiväänsä mitenkään noteerannut, eikä sitä ole myöskään koskaan juhlittu tms. Nyt kuitenkin haluaisin jollakin tavalla heitä tuona päivänä muistaa. Olisiko ehdotuksia, mitä voisin heille lahjaksi antaa? Ei mitään kovin kallista. Sisaruksia minulla ei ole, jotenka kuluja en pysty kenenkään kanssa jakamaan. Siksi siis jotain kohtuuhintaista. Hotelli/kylpylä/matkat ei tule kyseeseen. Mutta mitä muuta?

5

8587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elomorsian :)

Itse joskus nuorempana veljen kanssa
      kustannettiin vanhemmille 20-vuotishäälahjaksi lahjakortti tasokkaaseen ravintolaan (saivat sillä sitten ruokailla yhdessä ja olivat oikein iloisia)
      Toinen idea ois esim. ostaa teatteriliput, jos ovat sen henkisiä ihmisiä tai halvempana vaihtoehtona elokuvaliput. Näillä saisi vanhempasi yhdessä nauttia olemisesta ja kenties sellasesta ajan viettämisestä mitä ei ihan joka päivä tehdä.
      Vielä yhtenä ideana sanoisin, että voisit järjestää heille piknikin. Laittaisit kaiken valmiiksi johonkin kauniille paikalle (yleinen tai vaikka oma kesänökki) ja kutsuisti kummankin paikalle...Tällasia ideoita mulla. Toivottavasti on jotain hyötyä :)

• yks laps

..tuo lahjakortti ruokaravintolaan sopisi heille ehkä parhaiten. Taidanpa hankkia sen :) Muutkin vinkit otan vielä vastaan, jos jollakulla hyviä sellaisia. Tuo hääpäivä kun ei vielä ole ajankohtainen.

• Toinen laps

Yksi kiva idea on vanhempien hääkuvasta kaiverrettu puinen tai alumiininen taulu. Itse annoin isälleni syntymäpäivälahjaksi isän lapsuuden kuvasta tehdyn alumiinisen taulun. Oli ihan otettu lahjasta! :) Niitä voi tilata nettikaupasta helposti. www.nikunet.fi Ne eivät olleet mitään hirveän kalliita ja siellä oli monta eri kokoakin.

• Anonyymi

Jos budjetti on tiukka, valmista kotona illallinen. Älä päästä äitiäsi keittiöön, vaikka haluaisikin. Googlaa netistä reseptejä, onnistuu varmasti. Kokkaaminen on hauskaa ja yhdessä syöminen, tietenkin.

• Anonyymi

Ruokailu ravintolassa, itse olisin kiitollinen, jos lapset muistaisivat. Itselläni ja miehelläni 1.8 35v naimisissa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8465
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4568
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4128
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3622
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2596
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      37
      2368
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2063
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    Aihe