35-vuotis hääpäivä

yks laps

Vanhemmillani on syyspuolella 35-vuotis hääpäivä. Aiemmin en ole heidän hääpäiväänsä mitenkään noteerannut, eikä sitä ole myöskään koskaan juhlittu tms. Nyt kuitenkin haluaisin jollakin tavalla heitä tuona päivänä muistaa. Olisiko ehdotuksia, mitä voisin heille lahjaksi antaa? Ei mitään kovin kallista. Sisaruksia minulla ei ole, jotenka kuluja en pysty kenenkään kanssa jakamaan. Siksi siis jotain kohtuuhintaista. Hotelli/kylpylä/matkat ei tule kyseeseen. Mutta mitä muuta?

5

8177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elomorsian :)

Itse joskus nuorempana veljen kanssa
      kustannettiin vanhemmille 20-vuotishäälahjaksi lahjakortti tasokkaaseen ravintolaan (saivat sillä sitten ruokailla yhdessä ja olivat oikein iloisia)
      Toinen idea ois esim. ostaa teatteriliput, jos ovat sen henkisiä ihmisiä tai halvempana vaihtoehtona elokuvaliput. Näillä saisi vanhempasi yhdessä nauttia olemisesta ja kenties sellasesta ajan viettämisestä mitä ei ihan joka päivä tehdä.
      Vielä yhtenä ideana sanoisin, että voisit järjestää heille piknikin. Laittaisit kaiken valmiiksi johonkin kauniille paikalle (yleinen tai vaikka oma kesänökki) ja kutsuisti kummankin paikalle...Tällasia ideoita mulla. Toivottavasti on jotain hyötyä :)

• yks laps

..tuo lahjakortti ruokaravintolaan sopisi heille ehkä parhaiten. Taidanpa hankkia sen :) Muutkin vinkit otan vielä vastaan, jos jollakulla hyviä sellaisia. Tuo hääpäivä kun ei vielä ole ajankohtainen.

• Toinen laps

Yksi kiva idea on vanhempien hääkuvasta kaiverrettu puinen tai alumiininen taulu. Itse annoin isälleni syntymäpäivälahjaksi isän lapsuuden kuvasta tehdyn alumiinisen taulun. Oli ihan otettu lahjasta! :) Niitä voi tilata nettikaupasta helposti. www.nikunet.fi Ne eivät olleet mitään hirveän kalliita ja siellä oli monta eri kokoakin.

• Anonyymi

Jos budjetti on tiukka, valmista kotona illallinen. Älä päästä äitiäsi keittiöön, vaikka haluaisikin. Googlaa netistä reseptejä, onnistuu varmasti. Kokkaaminen on hauskaa ja yhdessä syöminen, tietenkin.

• Anonyymi

Ruokailu ravintolassa, itse olisin kiitollinen, jos lapset muistaisivat. Itselläni ja miehelläni 1.8 35v naimisissa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe