Kannattaako Rekisteröityä ?

Angel of The Morning

Kertoisiko joku yhdenkin hyvän syyn, miksi kannattaisi rekisteröityä. Täällä kirjoitellaaan aina joskus siitä, onko rekattu vai ei. En ole vielä ymmärtänyt rekisteröitymisen merkitystä.

33

2029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärtänyt

Kertoisiko joku yhdenkin hyvän syyn, miksi kannattaisi,
      yleensä kirjoitella tässä.

Jos jalat toimivat, toki sänkypotilaile aivan hyvää viihdetä.

• kotikiusattu

voin puhua vain omasta puolestani ja sanoisin että ,voittaa telkkarin.
        Paljon Suomesta poissa olevana rentoudun iltaisin tämän välityksellä
        Kevyt huutelu puskista ym sillä oma nikkini on hyvin vakavamielinen.

• sillä
        kotikiusattu kirjoitti:

voin puhua vain omasta puolestani ja sanoisin että ,voittaa telkkarin.
        Paljon Suomesta poissa olevana rentoudun iltaisin tämän välityksellä
        Kevyt huutelu puskista ym sillä oma nikkini on hyvin vakavamielinen.

nicillä tekee, jos sitä ei koskaan käytä?
        Onko se säilössä?

• Angel of The Moral
        sillä kirjoitti:

nicillä tekee, jos sitä ei koskaan käytä?
        Onko se säilössä?

Rekisteröitymättömänä voit valita nikin mielesi mukaan. Voit tehdä kuuluisan aasinsillan niin, että otsikko ja nimimerkki muodostavat ajatuksen. Se kyllä riittääkin jo viestiksi. Vaikuttaa sitä, että varsinaisia viestejä ei tuotteliaat kirjoittajat ehdi lukemaankaan.

• Pirre*
        Angel of The Moral kirjoitti:

Rekisteröitymättömänä voit valita nikin mielesi mukaan. Voit tehdä kuuluisan aasinsillan niin, että otsikko ja nimimerkki muodostavat ajatuksen. Se kyllä riittääkin jo viestiksi. Vaikuttaa sitä, että varsinaisia viestejä ei tuotteliaat kirjoittajat ehdi lukemaankaan.

Minä tykkään pilkuista ja rakastan hymiöitä. Luulen että pilkun viilaamisen olen perinyt isän puolelta; olen perfektionisti! ;)))

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

Minä tykkään pilkuista ja rakastan hymiöitä. Luulen että pilkun viilaamisen olen perinyt isän puolelta; olen perfektionisti! ;)))

, valmiista vastauksestasi, kiitos.

• Pirre* kirjoitti:

ja kopioi, ja tuossa sinulle :))))))))))))))))))

• Pirrejoohan
        Pirrejuupas kirjoitti:

ja kopioi, ja tuossa sinulle :))))))))))))))))))

Miksi piilottelet nikkiäsi? Se sinun kakkosnikksi on niin pliisu ja arkinen. Anna meidän useammin nähdä YKKÖSNIKKISI.

• Pirrejoohan kirjoitti:

Miksi piilottelet nikkiäsi? Se sinun kakkosnikksi on niin pliisu ja arkinen. Anna meidän useammin nähdä YKKÖSNIKKISI.

sama pasta eri paketissa vain, - ihminen täällä on koneen takana kummiskin.

• ei rek.
        Pirrejuupas kirjoitti:

Mietin rekisteröitymistä, mutta en oikeastaan halua hirveesti mailia.

• mailiosoitetta
        ei rek. kirjoitti:

tarvi olla esillä.

• ei rek.
        mailiosoitetta kirjoitti:

tarvi olla esillä.

luulin siis että mailiin tulee aina viesti, kun on joku vastannut kommenttiin. Ja profiilin kauttakin siis. Mutta hyvä on. :-)

• Pirre*
        ei rek. kirjoitti:

kukkaa kirjota naimisissa olevalle akalle. :)

• oppinut oon
        Pirre* kirjoitti:

kukkaa kirjota naimisissa olevalle akalle. :)

laittaa email-osoitetta ainakaan @-muodossa, panee vaikka (at) niin eivät automaatit poimi. Muutoin suoltaa roskapostia pelkän kahden alkukirjaimen mukaan.

Mutta sitten kun sopiva ♥ löytyy, kannattaa vaihtaa osoitteita chat-postin kautta. Ja ah, sitten alkaa tulla kivaa postia :)

• Pirrejoohan
        Pirrejuupas kirjoitti:

Olen tehnyt pitkään nimitutkimusta. Jos naisella on kutsumanimenä Lissu, Tupu, Mallu jne. he ovat lähes poikkeuksetta taviksia. Sehän on samaa kuin tuulipuvussa iltamiin menisi. Lasken Pirre-nimen samaan kategoriaan. Ihminen on siis usein nimensä näköinen. Pirrejuupas nostaa sinut ihan eri tasolle ihmisten arvostuksella mitattuna.

(Huom! Nikkini lausutaan Pirrejuuhan)

• Pirre*
        Pirrejoohan kirjoitti:

Olen tehnyt pitkään nimitutkimusta. Jos naisella on kutsumanimenä Lissu, Tupu, Mallu jne. he ovat lähes poikkeuksetta taviksia. Sehän on samaa kuin tuulipuvussa iltamiin menisi. Lasken Pirre-nimen samaan kategoriaan. Ihminen on siis usein nimensä näköinen. Pirrejuupas nostaa sinut ihan eri tasolle ihmisten arvostuksella mitattuna.

(Huom! Nikkini lausutaan Pirrejuuhan)

hyvä on, nikkisi. :)

• tullakin,
        oppinut oon kirjoitti:

laittaa email-osoitetta ainakaan @-muodossa, panee vaikka (at) niin eivät automaatit poimi. Muutoin suoltaa roskapostia pelkän kahden alkukirjaimen mukaan.

Mutta sitten kun sopiva ♥ löytyy, kannattaa vaihtaa osoitteita chat-postin kautta. Ja ah, sitten alkaa tulla kivaa postia :)

mutta minulle kävi niin, että ilman mitään syytä (tai siis niin luulin)
        aloin saada törkypostia.
        Olin ymmälläni, koska en tietääkseni ollut tehnyt kyseiselle miekkoselle mitään.
        Törkypostin takana olikin hänen akkansa.
        Että se siitä.

• mikhaildenisov

ei aina tarvi miettiä mitä nikkiä käyttäs
      ja sun nikilläs ei voi toiset kirjottaa
      "apulantaa" sitt voit vielä komean kuvan laittaa
      (jos haluat)siis rekkaa!!

• Angel of The Morning

En minä koskaan muita nikkejä käytä, mutta tuo minun nimimerkillä kirjoittaminen on jo toteutunut. No on sitten löytynyt ainakin yksi hyvä syy :)

• Angel of The Morning kirjoitti:

En minä koskaan muita nikkejä käytä, mutta tuo minun nimimerkillä kirjoittaminen on jo toteutunut. No on sitten löytynyt ainakin yksi hyvä syy :)

hyvä syy on, että jos satut tulemaan katumapäälle jonkun kirjoituksesi jälkeen, voit poistaa sen. Siinä vain poistuu sinun jälkeesikin kirjoitetut viestit.

• Angel of The Morning
        Tellastiina kirjoitti:

hyvä syy on, että jos satut tulemaan katumapäälle jonkun kirjoituksesi jälkeen, voit poistaa sen. Siinä vain poistuu sinun jälkeesikin kirjoitetut viestit.

Totta. Nyt on jo kaksi hyvää syytä :)

• Angel of The Morning kirjoitti:

Totta. Nyt on jo kaksi hyvää syytä :)

heitä,lallatuttaa:))

Joo,rekisteröidy vaan, niin ei kukaan vääristele sanomisia.

Kuvan kanssa ilman muuta:))

• Angel of The Morning
        Mettäläinen kirjoitti:

Mieluiten laittaisin sen 70cm hauen kuvan.
        Juu laitan minä sen kuvankin jos osaan.

• meni vanhana
        Mettäläinen kirjoitti:

naimisiin-- oli vaimo eka 5 vuotta ns. enkeli
        vaan on nytten muuttunut mankeliksi...

• Kun luen kirjoituksiasi, käyn katsomassa minkälaisen ihmisen mielipiteitä luen.... tuntuu tutummalta heti. On painoarvoa sanomisilla... en tiedä, taidan olla vain utelias. Mutta kiva näillä palstoilla on ollut mielipiteitä vaihtaa.

• rekisteröityä. Suurin osa kirjoittajista on noita puskista ampujia. Kun rekisteröityy ja pistää vielä kuvansa näkyviin niin tulee mietittyä mitä kirjoittaa. Ei kehtaa ihan jokaiseen aloitukseen käydä esittämään " kotipsykologia", niin kuin eräillä on tapana.

• eri tarkoituksiin

käytän molempia tapoja. Tuolla pitkässä ketjussa jollain rekkaamattomalla, jollain palstalla rekattuna, kun haluan että tunnistetaan. Henk.koht.asioistani kirjoitan rekkaamatta.
        Minä mietin aina tarkkaan mitä kirjoitan, siihen ei em. asia vaikuta.

• jos haluat

olla villi, vapaa ja vallaton.

• Pirre*

joku vitsiniekka ei keksi muuta ajanvietettä kuin nikkini kopioinnin, mutta onhan se jotain sekin.

• jos tahdot olla

oma itsesi , et kenenkään - edes itsesi luoma kuva.

Jos joku ei tohdi asiaan vastata, vaan suvaitsee suunsa aukaista vain valikoiden, niin lienee keskustelun kannalta aivan yhdentekevää , jättäkö
      joku kirjoittamatta roolisuoritustaan- mielestäni.

Helposti tuo tulisi vastattua "jos tahdot olla" lle siinä missä aamun enkelillekin, eikös vain ?

Riisuttuna on ihminen aidoimmillaan ja rehellinen myös itselleen.

Jussinpäivistä kivaa itsellenne ja kesänlämpöä jaettavaksi lähimmille toivoo Teerenpilkkuja.

• mies_vm56

ainoa syy on se, että rekisteröidyttyäsi voit olla varma, että kukaan ei laita sanoja suuhusi.

• suuntaan yhtään hyvää syytä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja ihmisille valinnanvapaus. ;))

• ainakin yhden syyn: kukaan ei voi kirjoittaa toisen rekisteröidyllä nimimerkillä tänne viestejä. Siitä olen lukenut jollekin aiheutuneen joskus harmia.

Ehkä toinen voisi olla se, että rekisteröitynyt nimimerkki voi halutessaan helposti tarkistaa, onko hänen viestiinsä tullut vastauksia - hän voisi halutessaan saada vastausviestistä ilmoituksen omaan sähköpostiinsakin. Samoin on halutessaan helppo myöhemmin tarkistaa, mitä tänne on tullut höperehtineeksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1503
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1365
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1308
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      217
      1181
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1105
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      320
      1031
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1027
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      959
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      282
      946
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      307
      943
    Aihe