Kertokaa midtown madness 3 koodeja!!!!!!!!!
Midtown madness 3 APUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
16
1413
Vastaukset
- äkspoks
jos sulla on xbox ykkönen ni sitte mä tiiän kaikki autot koodin: paina vasen tatti pohjaan ja liipasimilla: L R L L L R R R L L R R . Pitäs toimia en oo varma. X360 peliin en tiiä koodeja. tai sitten sä pelaat 360 ykkösen peliä.
- XKO
kumpi on L ja kumpi R?????????????????
- äks poks
XKO kirjoitti:
Mää jelpin teitä.Mul ei oo xbox-yköstä mut mun kamul on.Mää löysin koodit ja tiiän.Ne on suomeks:vasen,oikee,vasen,vasen,vasen,oikee,oikee,oikee,vasen,vasen,oikee,oikee.Ja vasen tatti pohjaa.
- äksbokx
äks poks kirjoitti:
Mää jelpin teitä.Mul ei oo xbox-yköstä mut mun kamul on.Mää löysin koodit ja tiiän.Ne on suomeks:vasen,oikee,vasen,vasen,vasen,oikee,oikee,oikee,vasen,vasen,oikee,oikee.Ja vasen tatti pohjaa.
Mä tiiän pelin läpäsy koodin.Mut en oo varma toimiiko xbox-yköselle.Se on:vasen,vasen,vasen,oikee,vasen,oikee,oikee,oikee,oikee,vasen,vasen.Mut en oo varma toimiiko xbox-ykösellä.Mut luulen nii,koska löysin sen xboxsin koodi sivulta.
- matomiku
äksbokx kirjoitti:
Mä tiiän pelin läpäsy koodin.Mut en oo varma toimiiko xbox-yköselle.Se on:vasen,vasen,vasen,oikee,vasen,oikee,oikee,oikee,oikee,vasen,vasen.Mut en oo varma toimiiko xbox-ykösellä.Mut luulen nii,koska löysin sen xboxsin koodi sivulta.
Olikse siis vasen liikkuva juttu se vasen tatti?
- hentri
Tietääks joku sellaista koodia alkuperäiselle xbox:ille jolla saa kaikki värit?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? ain niin muuten kaikki autot saa kun menee niihi työ juttuihin ja painaa pohjassa vasenta tattia ja painelee L, R, L(3), R(3), L(2), R(2). HUOM! Se tatti ei saa liikkua laisinkaan! =()
- hentri
matomiku kirjoitti:
Olikse siis vasen liikkuva juttu se vasen tatti?
on han se!
- hentri
XKO kirjoitti:
L= vasen ja R= oikea.
- hentri
kyllä toimii!
- jonsu98
kiitos tosi paljon tiedosta sain kaikki autot itselleni
- hentri
...jos tietäisin
- TeukkaToukka
mihin ne kirjotetaa
- TeukkaToukka (TAAS)
TeukkaToukka kirjoitti:
mihin ne kirjotetaa
Mite saa maat kaikki läpi
- TeukkaToukka
TeukkaToukka (TAAS) kirjoitti:
Mite saa maat kaikki läpi
mihi se kirjotetaan
- TeukkaToukka
TeukkaToukka kirjoitti:
mihi se kirjotetaan
Miten Rekkaan saa peräkärryn????
- kaltsu7
en tiiä. mut mulla itel on. pulma miten saa auton värit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576