tietääkö kukaan mitään tästä hotellista?
flat hotell
3
607
Vastaukset
- ------
Minä olin siellä vuosi sitten. Ihan hyvä hotelli oli.
Olin kyseisessä hotellissa vähän reilu vuosi sitten. Se oli silloin juuri valmistunut hotelli, johon tehtiin vielä erilaisia rakennustöitä, mutta luulisin sen olevan jo kokonaan valmis. Lähistöllä oli paljon rakennustyömaita, joista välillä kuului melua, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Hotelli kokonaisuudessaan siisti, uima-allasalue oli mahtava ja työntekijät olivat ystävällisiä. Hotellin luota oli helppo saada taksi, mutta kävelymatka rantaan ei ollut pitkä. Varsinaiseen keskustaan matkaa kertyikin sitten enemmän, mutta hyvin sinnekkin jaksoi kävellä. Hotellin läheisyydessä sijaitsi myös supermarket, johon pääsi hyvin kävellen, mutta takaisin tullessa täytyi ottaa taksi, kun oli niin paljon kantamuksia. Itse olin erittäin tyytyväinen hotellivalintaan; suosittelen :)
- agadirin matkailija
Kiitos vastauksistanne tosi paljon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2584901Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4673479Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt162516Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa262136Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja91323Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321256- 831145
- 741133
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691065- 54996