Pian alkaisi olla ajankohtaista käydä ostaa imetysliivit tai kahdet. Miten ihmeessä osaan ostaa oikean kokoiset?
Olen tosi pienirintainen ja rinnat eivät ole ainakaan tähän mennessä raskauden aikana kasvaneet, enkä usko niiden nyt viimeisten viikkojenkaan aikana enää sitä tekevän. Kertokaahan viisaammat/kokeneemmat että kuinka paljon maidon nousu rintojen kokoon vaikuttaa. Nyt kokoni on 70-75 A. Ja mistäköhän pääkaupunkiseudulla lähtisi liivejä katsomaan? Onko jotain hyviä liikkeitä, joissa saisi ehkä myös asiallista palvelua ja jopa opastusta?
Imetysliivit?
8
882
Vastaukset
- Huhtimama
Sama ongelma oli mulla liivejä ostaessa, mutta Stockalta sain todella hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Myyjä sanoi että aikaisintaan viikolla 36 kannattaa ostaa liivit. Toki myyjänkään on hankala tietää kuinka rinnat turpoavat maidon noustessa rintoihin (joillakin enemmän, joillakin vähemmän), mutta sääntönä kuulemma kannattaa pitää, että liiveihin jää tilaa kahden sormen verran. Myös liivien materiaali ja malli kannattaa ottaa huomioon. Esim. Triumphin imetysliiveissä on tosi joustava materiaali joka antoi myöten hieman suuremmanki turvotuksen!:)
- jkjkk
Maidon nousun aikaan rinnat turpoavat joskus toooodella paljon, eikä sillon ne ostetut liivit sovi, ja mä ainakin sain laitokselta sellaset verkkosysteemit siks ajaks. Sen jälkeen turvotus laski, ja kuppikoko jäi vaan yksi suuremmaks. voit ostaa nyt yhdet tai kahdet esim. Citymarketista, siellä ihan hyviä perusmalleja... ja just tuo Triumph on sellanen jossa kyllä reilusti jouston varaa jos vaikka yhden koon isommat ostat(Mutta siellä tuskin opastusta saat, jos sitä kaipaat...) Synnytyksen jälkeen voit katsoa tilanne uudestaan ja ostaa sitten...
- suosittelen
........................
- myös!
suosittelen kirjoitti:
........................
:-)
- Mä 75
osta nyt ihmessä sit vasta synnytyksen jälkeen, kun maito on noussut rintoihin ja olet alkanut imettää. Pärjäät jonkun aikaa ilman imetysliivejäkin.
- riipputissit
Liivejä tulee käyttää erityisesti juuri silloin koska tarvitsevat tupla tuen!!!Kuka edes voi olla ilman liivejä,maitoa vuotaa joka paikkaan ja tissejä särkee kun mikään ei tue.Selkä tulee kipeäksi ja tissien iho venyy rintojen painosta jos ei ole mitää mikä kannattelisi.Järki käteen neuvoissakin!!!Minulla oli kokoa E75 ennen imetystä ja kun maito nousi niin H75 ja kun maidon tulo tasaantui niin G75.Nytten imetyksen jälkeen F75.Kaunista kesää odottajille ja kaikille äideille!!!!!-metsän-henki-
- hyviä liivejä!
riipputissit kirjoitti:
Liivejä tulee käyttää erityisesti juuri silloin koska tarvitsevat tupla tuen!!!Kuka edes voi olla ilman liivejä,maitoa vuotaa joka paikkaan ja tissejä särkee kun mikään ei tue.Selkä tulee kipeäksi ja tissien iho venyy rintojen painosta jos ei ole mitää mikä kannattelisi.Järki käteen neuvoissakin!!!Minulla oli kokoa E75 ennen imetystä ja kun maito nousi niin H75 ja kun maidon tulo tasaantui niin G75.Nytten imetyksen jälkeen F75.Kaunista kesää odottajille ja kaikille äideille!!!!!-metsän-henki-
http://www.anita.com/de/de/148,1,0,0__products-main.htm
Yöksi itelleni hommasin vähän löysemmät/pehmeämmät ja päiväksi napakammat. Jumpalla/kuntoillessa laitan kahdet napakat tavalliset urheiluliivit päällekäin.
- Äiti kuusi viikkoa
myös kuppikoko ennen vauvaa 75-A. Jo odotusaikana vanhat liivit alkoi käydä ahtaaksi ja ostinkin kuppikokoa isommat, jotka meni jonkin aikaa. Ekat imetysliivit ostin odotusaikana, ne oli 80-B. Nyt tuolloin ostetut imetysliivit saa vaan rinnat kipeäksi, kuppikoko siis tällä hetkellä 85-C... Merkeistä Triumphin liivit on ehdottomasti parhaat vaikkakin aika arvokkaat...
Kuvittelin odotusaikana ettei nuo pikkuiset tissit tuosta mihinkään kasva... Olisinpa tiennyt niin olisin ostanut jo suoraan noita c- kupin liivejä. Onneks en ostanu mitään kalliita liivejä odotusaikana, kun ei niitä ole pystynyt pitämään.
Rintojen kasvua ei oikein voi mitenkään ennustaa, kannattaa varmaan satsata hyviin imetysliiveihin vasta kun maito on noussut synnytyksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803