Juhannuksena selvinpäin

Suomussalmelaiset: Voisimmeko olla tämän Juhannuksen, ilman viinankiroja, terveisin neuvos ja hyvää Juhannusta kaikille.
Ps. Viinakaupat kiinni jo tänään Keskiviikkona.

31

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna jo olla

Millä oikeudella koitat estää suomussalmelaisten juhlimista? Kai jokaisen juhlimiseen kuuluu omat asiansa, joillekin viina, joillekin ei. Minulle itselleni ei. Turha puuttua toisten asioihin.

• Todellisuutta ei löydy sellaiselta ihmiseltä, jonka juhlimiseen sisältyy, riistäytynyt alkohoolin väärinkäyttö, neuvoa antava neuvos.

• Meitä on joukossamme niitäkin heikkoja, jotka kaipaavat valistusta ei viinalla saavuteta kaikkea puutetta elämässämme.

• !!!!

On varauduttu jo juhannukseen

• se selvinpäin

En minä ainakaan

• ranta mikä ootkinn

elä kehttoa.Eikö se oo oma assie?

• Katso sitten, Juhannuksen jälkeen ilmestyvistä lehdistä, kuinka monen muisti meni viinasta ja millaiset seuraukset Juhannuksesta tulivat.
        Mitään kaunista katseltavaa ei ole Juhannus juhlijat viinan kanssa, tämä on tietysti faktaa.

• se ole

oma asia, jos siitä sivulliset joutuu kärsimään.
        Juopot vaan koittaa keksiä aina muka jonkun syyn että saavat vähan järkensä sekoittaa!!

• selvänä vesille
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Katso sitten, Juhannuksen jälkeen ilmestyvistä lehdistä, kuinka monen muisti meni viinasta ja millaiset seuraukset Juhannuksesta tulivat.
        Mitään kaunista katseltavaa ei ole Juhannus juhlijat viinan kanssa, tämä on tietysti faktaa.

Entä Neuvos, oletko itse selvänä? Pitääkö raittius?

• selvänä vesille kirjoitti:

Entä Neuvos, oletko itse selvänä? Pitääkö raittius?

Neuvoksen raittius pitää, kaikissa olosuhteissa ei vettä väkevämpää.

• Kumilenkki
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Neuvoksen raittius pitää, kaikissa olosuhteissa ei vettä väkevämpää.

Muistelen aikoinaan Rantaneuvoksenkin ajelleen taksilla pitkin pitäjiä salkku toisessa mies toisessa taksissa pikku hiivoissa...

• Silminnäkijä
        Kumilenkki kirjoitti:

Muistelen aikoinaan Rantaneuvoksenkin ajelleen taksilla pitkin pitäjiä salkku toisessa mies toisessa taksissa pikku hiivoissa...

Olipahan rantaneuvoskin jo kievariin menossa tossa äskettäin. Ei ihan limpparille tainu mennä?

• juhannus...
        se ole kirjoitti:

oma asia, jos siitä sivulliset joutuu kärsimään.
        Juopot vaan koittaa keksiä aina muka jonkun syyn että saavat vähan järkensä sekoittaa!!

Vaihtoehtohan sekin on juhlistaa juhannusta selvinpäin ja myös itse meinaan niin tehdä.
        Tuntuu olevan tuo pelkkä viinan kittaaminen mielessä turhan monella..=/
        Mutta hauskaa jussia kaikille ja kukin juhlii
        tavallaan!

• Kumilenkki kirjoitti:

Humalassa on ajeltuna, jopa taksilla, mutta se oli turvallisempaa, kuin itse olisin ajellut kolmen promilin humalassa muille.
        Tulee ensi vuonna täyteen 20 vuotta kun viina ei ole päätäni päässyt pakottamaan ja kolmekymmentä vuotta marrakuun alkuun kun lopetin lopullisesti tupakanpoltonikin ja kahvin, teen ja kaakaon, joten sanoisin olevani täysin apsoluutti ja toivon sitä muillekin.
        Minä Rantaneuvos olen itse itseni herra, olen kuin uuni nurkassa ja toteutan parhallani, itse itseäni, opiskelemalla tietojen käsittelyä nyt on menossa jo nettikotisivujeni oppi, yhdessä nörtti kavereitteni kanssa.
        Raitista Juhannusta kaikille, toivottaa Neuvos Suomussalmelta.

• kumilenkki
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Humalassa on ajeltuna, jopa taksilla, mutta se oli turvallisempaa, kuin itse olisin ajellut kolmen promilin humalassa muille.
        Tulee ensi vuonna täyteen 20 vuotta kun viina ei ole päätäni päässyt pakottamaan ja kolmekymmentä vuotta marrakuun alkuun kun lopetin lopullisesti tupakanpoltonikin ja kahvin, teen ja kaakaon, joten sanoisin olevani täysin apsoluutti ja toivon sitä muillekin.
        Minä Rantaneuvos olen itse itseni herra, olen kuin uuni nurkassa ja toteutan parhallani, itse itseäni, opiskelemalla tietojen käsittelyä nyt on menossa jo nettikotisivujeni oppi, yhdessä nörtti kavereitteni kanssa.

Rantaneuvos(apsoluutti)voisi siirtää uunin nykykäytännön mukaan pirtin keskelle ja toteuttaa itseään vaikka raittiissa ulkoilmassa ja ulkoruokinnassa...

• Silminnäkijä kirjoitti:

Olipahan rantaneuvoskin jo kievariin menossa tossa äskettäin. Ei ihan limpparille tainu mennä?

Rantaneuvoksen kaksoisolento on juuri nähtynä menossa, entiseen vanhaan Kievariin, kuka muukin sen näki, asiasta kiinnostunut neuvos kysyy?

• tehnynnä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

harvinaisen tyhmän ratkaisun, jos olet kaikesta noista juomistakin kieltäytynyt, kuten tee ja kaakao ja kahvikin - nehän on monissa tieteellisissä tutkimuksissa todettu ihmisille terveyttä edistäviksi, antidoksitantteja sisältäviksi aineiksi.

ei kaikki mikä on hyvää, virkistävää ja nautinnollista ole vaarallista ainakaan fyysiselle
        terveydelle. mutta eihän se ole kiellettyä elää vaikkka pelkällä vedellä, kuten väitetään joitenkin joogien tulevan toimeen jossain intian tiibetissä.

• aamulenkkeilijä
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Pitää kysyä Neuvokselta, kun hän näyttää jättäneen nautintoaineet pois.

Vieläkö hän viljelee toista sukupuolta?

• aamulenkkeilijä kirjoitti:

Pitää kysyä Neuvokselta, kun hän näyttää jättäneen nautintoaineet pois.

Vieläkö hän viljelee toista sukupuolta?

Viikseen sitä pitää saada vetää, ainakin joka viikonloppu ja sillä hyvä, housut jalkaan, jonka jälkeen on jo moate menon aika.
        Seksiä ei voita mikään maanpäällä!!!

• niilläkin
        tehnynnä kirjoitti:

harvinaisen tyhmän ratkaisun, jos olet kaikesta noista juomistakin kieltäytynyt, kuten tee ja kaakao ja kahvikin - nehän on monissa tieteellisissä tutkimuksissa todettu ihmisille terveyttä edistäviksi, antidoksitantteja sisältäviksi aineiksi.

ei kaikki mikä on hyvää, virkistävää ja nautinnollista ole vaarallista ainakaan fyysiselle
        terveydelle. mutta eihän se ole kiellettyä elää vaikkka pelkällä vedellä, kuten väitetään joitenkin joogien tulevan toimeen jossain intian tiibetissä.

joogilla olevan salainen ruokavarasto piilossa!
        Ei kukaan voi elää pelkällä vedellä,tai ainakin se elämä tulee olemaan aika lailla lyhyt!

• on teeskentelyä

sanoo vanha kansanviisaus, pitää paikkansa edelleen!

• Minä en todellakaan voi sanoa muuta viinasta se on vain hetken ilo, mutta se tuopi, pitkä aikaisia suruja ja kärsimyksiä, tämänkin Juhannuksen jälkeen niin monessa tapauksessa.
        Minun ei tarvitse teeskennellä selvinpäin olen parhaimillaan juuri selvinpäin ja hommat sujuvat paremmin, kuten eilenkin skannasin 170 ottamaani valokuva ja tallensin ne sitten muistitikulle.
        Juhannus terveiseni, kaikille kenelle kelpaa, Neuvos.

• kelpaa
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Minä en todellakaan voi sanoa muuta viinasta se on vain hetken ilo, mutta se tuopi, pitkä aikaisia suruja ja kärsimyksiä, tämänkin Juhannuksen jälkeen niin monessa tapauksessa.
        Minun ei tarvitse teeskennellä selvinpäin olen parhaimillaan juuri selvinpäin ja hommat sujuvat paremmin, kuten eilenkin skannasin 170 ottamaani valokuva ja tallensin ne sitten muistitikulle.
        Juhannus terveiseni, kaikille kenelle kelpaa, Neuvos.

Kiitos rantaneuvos1 ja OIKEIN RATTOISAA JUHANNUSTA SULLEKKIN! Olen samaa mieltä kanssasi että viina tuo lähes poikkeuksetta kärsimyksiä jollekkin. Miksi ihmisen pitäisi teeskennellä olevansa muuta kuin on???????

• rentomeininki...
        kelpaa kirjoitti:

Kiitos rantaneuvos1 ja OIKEIN RATTOISAA JUHANNUSTA SULLEKKIN! Olen samaa mieltä kanssasi että viina tuo lähes poikkeuksetta kärsimyksiä jollekkin. Miksi ihmisen pitäisi teeskennellä olevansa muuta kuin on???????

se on makeeta.

• kelpaa kirjoitti:

Kiitos myös sulle ja hyvää kesän jatkoa, toivottaa syntymäpäivilleen, valmistautuva Neuvos.

• rontti

On rautaa ja ryhdikkyyttä.

• selvinpäin ollaan

mutta ku oot niin viisas,mikä neuvoksi, ku ei saa nukuttua

• pitää
        selvinpäin ollaan kirjoitti:

maata väkisin.

• selvinpäin ollaan kirjoitti:

Iltasella pitää vain silmänsä laittaa kiinni, eikä ajatella yhtään mitään huomisesta, koska se tulee ajattelemattakin niin on jo tullut lähes kuusivuosikymmnetä, uusi aamu Neuvoksella.

• ihme

moraalinvartija se sinäkin luulet olevasi?
      Koko suomussalmi sai hävetä silmät päästään
      kun sinä olit aikoinaan "presidentinvaalitentissä"
      Minä en tule unohtamaan sitä koskaan!
      Pidä sinä tästä lähin vain omista asioistasi
      huoli, äläkä puutu sinua älykkäämpien
      tekemisiin enää ollenkaan! Minä en voi ymmärtää
      miten sinunlaisesi ihminen katsoo olevansa
      "yläpuolella" s-salmen ehdotonta enemmistöä,
      joka kuitenkin on erittäin monta pykälää
      älykkyystasossa sinun edelläsi, alkavan neuvoa
      meitä elämässä! Mene itseesi imbesilli!

• Rantaneuvos valittiin Presidenttiehdokkaaksi 93 ja pulinat pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8019
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5961
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1719
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1453
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe