olette siitä? Palveluesimies piirtelee vain käyriä tuloksesta.
Palmia työnantajana
5
1709
Vastaukset
- Arja***
Sinnekö olet hakemassa?
- Hakeako töihin?
Kiinnostaisi tietää,
miten Palmiassa huomioivat suoritetun laitos/toimitilahuoltajan tutkinnon palkkauksessa? Vai onko se palkka sama peruspalkka kuin ei-tutkintoa suorittaneelle 1430e/kk?
Entä kiertävän toimitilahuoltajan palkka, ilmeisesti se saa hieman enempi riippumatta onko tietyllä alueella vai keikkapartiossa tai porraskohteissa?
Osa näyttäisi liikkuvan talon autolla, osa omalla, toiset taas julkisilla.
Mites muualla hesan kaupungin organisaatiossa toi palkkaus eihän ne kaikki kaupungin siivoojat ole palmian työntekijöitä esim. sosiaalivirasto,tervke, energia jne.?
Täällä yksityisellä palkka on ainakin riippumatta tehtävästä melko alhainen. - mun mielestäni
"Palveluesimies piirtelee vain käyriä tuloksesta."
Niinhän sinä luulet.
Seuraatkos esimiehesi työpäivää koko ajan? Mitä esimiehesi pitäisi mielestäsi tehdä? Sinun työsi?
Mulla on Palmiassa hyvä esimies. Ei puutu turhiin asioihin mut laittaa paskanjauhajat ja asioiden sekottajat järjestykseen! Kuulutkos itse niihin?
Se on se mitä meikä kaipaa esimieheltään. Saa sitten työrauhan niiltä työkaverailta. Kaikkihan me ollaan ainakin olevinaan ammattitaitoisia niin et mitä se esimies seläntakana kyyläämässä tekiskään??
Palkkaa saan parisataa paremmin kuin siivousfirmassa. Työtä saa tehdä tarpeeksi mut niin sitä saa muuallakin. Tässä vielä aika sentään riittää.
Näyttää sullakin olevan luppoaikaa työajalla kirjoitella tänne. - Anonyymi00005
Älä nyt orjaksi mene.
- Anonyymi00006
Miten huomioivat koulutuksen? Minulle ilmoitettiin haastattelussa, että koulut vaativat, että siivoojilla on alan koulutus. Olin aiemmin samana vuonna ollut samassa koulussa siivoojana aiemmalla firmalla, ja silloin eivät kyllä vaatineet... Sanottiin kuitenkin, että voidaan palkata, jos sitoudun kouluttautumaan työn ohessa. Tämä toki unohdettiin välittömästi, koska siitä olisi sitten pitänyt maksaa koulutuslisää palkkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283557Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142820Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212741Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182444Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162418Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501678Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431421- 1441334