Haaveen toteutus

Naine28

Minun suurin fantasiani oli aina ollut saada tuntea naisen hellä kosketus ihollani ja koskea itse naisen pehmeyttä.. Siitä haaveilin ja uneksin. En vain ollut koskaan tehnyt asialle mitään. Ajattelin että se asia jää vain unelmaksi. Olin kerran känni päissään viettänyt herkän hetken parhaan ystäväni kanssa, mutta se oli vaan semmosta räpellystä. Humalaisen sekoilua.. siitäkin jäi vaan suurempi polte saada joskus kunnolla olla naisen kanssa..

Erään kerran eksyin selailemaan internetin deitti ilmoituksia, jossa nainen etsii naista.. Lueskelin niitä ja silmiini osui ilmoitus jossa, nainen etsi ystävää, joka ymmärtää kaipuun naisen kosketukseen.. Ilmoitus jäi mieleeni ja aikani mietittyä vastasin siihen. Eihän kukaan voi minua tunnistaa kun tuntemattomana voi vastata..

Mahan pohja täynnä perhosia jäin odottamaan saanko vastausta takaisin.. Meni päivä ja toinen. En voinut peitellä pettymystäni kun vastausta ei alkanut kuulua. Kerkesin jo luopua toivosta kunnes vastaus tuli.. Minun vastaus oli herättänyt hänen mielenkiintonsa ja hän halusi kirjoitella lisää ja tutustua minuun. Siitä kaikki alkoi.
Joka viesti oli tutustumista ystävänä, mutta joittenkin rivien välistä sain ymmärtää, että olisi ihana, jos tästä tulisi enemmän.. Me kirjoiteltiin viikkoja, jokaisena päivänä..

Jossakin vaiheessa viestit alkoi muuttua enemmän vihjailuiksi, mitä haluaisi tehdä toiselle. -Että olisi mukavaa käpertyä toisin viereen. Tai mennä saunan lämpöön yhdessä. Miten haluaisi suudella toista ja varovasti siirtyä kaulalle, suudellen koko ajan. Kuinka voisi siirtyä alemmas, painaa huulet kiinni rintaan. Pyörittää kieltä niin, että toinen nauttii ja saisi toisen huokaamaan. Käsi silittäisi vatsaa, lipuisi alemmas, koskisi hellästi. Tuntisi kuinka toinen värähtäisi nautinnosta..
Mielikuvat siitä kaikesta kiihotti minua. Pelkät ajatukset naisesta, joka huokailisi posket punertaen, -minun kosketuksesta.
Se kaikki hämmensi minua ja tunsin kuinka aloin ihastua tähän outoon, tuntemattomaan naiseen. Lopulta rohkaisin mieleni ja päätin pyytää tätä naista kahville luokseni.. ja hämmästykseni hän soitti minulle samontein ja aikoi tulla heti...

1

7070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksen odottaja

Tuo oli kyllä outo juttu mutta haluaisin tietää millä hakusanalla löysit ne deitti sivut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      143
      2841
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      278
      2548
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      34
      1502
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      38
      1484
    5. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      121
      1212
    6. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      108
      1163
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      15
      1075
    8. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1053
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      317
      935
    10. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      60
      922
    Aihe