Haaveen toteutus

Naine28

Minun suurin fantasiani oli aina ollut saada tuntea naisen hellä kosketus ihollani ja koskea itse naisen pehmeyttä.. Siitä haaveilin ja uneksin. En vain ollut koskaan tehnyt asialle mitään. Ajattelin että se asia jää vain unelmaksi. Olin kerran känni päissään viettänyt herkän hetken parhaan ystäväni kanssa, mutta se oli vaan semmosta räpellystä. Humalaisen sekoilua.. siitäkin jäi vaan suurempi polte saada joskus kunnolla olla naisen kanssa..

Erään kerran eksyin selailemaan internetin deitti ilmoituksia, jossa nainen etsii naista.. Lueskelin niitä ja silmiini osui ilmoitus jossa, nainen etsi ystävää, joka ymmärtää kaipuun naisen kosketukseen.. Ilmoitus jäi mieleeni ja aikani mietittyä vastasin siihen. Eihän kukaan voi minua tunnistaa kun tuntemattomana voi vastata..

Mahan pohja täynnä perhosia jäin odottamaan saanko vastausta takaisin.. Meni päivä ja toinen. En voinut peitellä pettymystäni kun vastausta ei alkanut kuulua. Kerkesin jo luopua toivosta kunnes vastaus tuli.. Minun vastaus oli herättänyt hänen mielenkiintonsa ja hän halusi kirjoitella lisää ja tutustua minuun. Siitä kaikki alkoi.
Joka viesti oli tutustumista ystävänä, mutta joittenkin rivien välistä sain ymmärtää, että olisi ihana, jos tästä tulisi enemmän.. Me kirjoiteltiin viikkoja, jokaisena päivänä..

Jossakin vaiheessa viestit alkoi muuttua enemmän vihjailuiksi, mitä haluaisi tehdä toiselle. -Että olisi mukavaa käpertyä toisin viereen. Tai mennä saunan lämpöön yhdessä. Miten haluaisi suudella toista ja varovasti siirtyä kaulalle, suudellen koko ajan. Kuinka voisi siirtyä alemmas, painaa huulet kiinni rintaan. Pyörittää kieltä niin, että toinen nauttii ja saisi toisen huokaamaan. Käsi silittäisi vatsaa, lipuisi alemmas, koskisi hellästi. Tuntisi kuinka toinen värähtäisi nautinnosta..
Mielikuvat siitä kaikesta kiihotti minua. Pelkät ajatukset naisesta, joka huokailisi posket punertaen, -minun kosketuksesta.
Se kaikki hämmensi minua ja tunsin kuinka aloin ihastua tähän outoon, tuntemattomaan naiseen. Lopulta rohkaisin mieleni ja päätin pyytää tätä naista kahville luokseni.. ja hämmästykseni hän soitti minulle samontein ja aikoi tulla heti...

1

6836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksen odottaja

      Tuo oli kyllä outo juttu mutta haluaisin tietää millä hakusanalla löysit ne deitti sivut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe