Metso - helsinki/herttoniemi

pertteli

Terve! cnc-koneistus hommia etsin..

Minkälainen paikka on? Maksetaanko? Työpaikanhenki? Tullaanko toimeen myös pomojen kanssa? Pistetäänkö puolet pihalle lähiaikoina?

12

6537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooeijooei

yötoitä kahentoistatunnin vuoroja

• duunari minäkin

Moi. Metsolle otetaan nyt ammattitaitoisia koneistajia, pulaa on tekijöistä, töitä piisaa. Huono puoli on se, että työaika muuttuu syyskuussa OSALLA koneista kolmivuoroon, eli yötöitä on tiedossa. Tarjolla on myös 12h vuoroja...
      Palkka on n. metallin keskipalkka, riippuu taidoista, maksetaan kyllä ajallaan.
      Työpaikan henki ei ole kummoinen työnantajan viimeaikojen touhuista johtuen, muuten ihan ok paikka.

• jkjkiu

metso powerin puolella palkka on erittäin huono! 10-13euroo.ja päälle saa vittuilun työajoista sekä motivaation puutteesta

• tunnollicuus
        jkjkiu kirjoitti:

metso powerin puolella palkka on erittäin huono! 10-13euroo.ja päälle saa vittuilun työajoista sekä motivaation puutteesta

...töissä niinkuin on sovittu, eikä liukuile omine lupineen ja muutoinkin tekee hommansa perseeseen potkimatta, ei kukaan voi vittuilla-aiheesta ainakaan.

• yömies
        tunnollicuus kirjoitti:

...töissä niinkuin on sovittu, eikä liukuile omine lupineen ja muutoinkin tekee hommansa perseeseen potkimatta, ei kukaan voi vittuilla-aiheesta ainakaan.

Mesta nyt on mitä on yö duuni jipii oon aina halunnut tehdä nyt pääsen tekemään kivaa,liksa
        nyt tulee ajallaan koko aika saa olla persaukinen
        paitsi johtajat niiden liksa on taivaissa täytyy
        lähtee ryyppäämään et jaksaa kömpii työmaalle taas

• make
        yömies kirjoitti:

Mesta nyt on mitä on yö duuni jipii oon aina halunnut tehdä nyt pääsen tekemään kivaa,liksa
        nyt tulee ajallaan koko aika saa olla persaukinen
        paitsi johtajat niiden liksa on taivaissa täytyy
        lähtee ryyppäämään et jaksaa kömpii työmaalle taas

Eikös siellä ole joku mielenkiintoinen työaikasysteemi jossa viikonloppu painetaan aamuvuoron lisäksi, jolloin saa viikon vapaata? Näin olen kuullut..

• jarre
        make kirjoitti:

Eikös siellä ole joku mielenkiintoinen työaikasysteemi jossa viikonloppu painetaan aamuvuoron lisäksi, jolloin saa viikon vapaata? Näin olen kuullut..

vissiinkin aamuviikko, iltaviikko ja viikonloppu(24h), 5pv vapaata - 4vk sykliä

• hyvä työpaikka
        jarre kirjoitti:

vissiinkin aamuviikko, iltaviikko ja viikonloppu(24h), 5pv vapaata - 4vk sykliä

Itse olen metsolla roihupellossa juurikin tässä vuorossa.
        5 pv iltaa,vlv,5pv aamua la,su 12H sitten koittaa 7vrk vapaata!!! =D
        Paras vuoro mitä olen koskaan tehnyt.

Lisäksi palkka on alan kärkipäätä,vaikka monet muuta luulevatkin..( Lähinnä se porukka jotka eivät muissa firmoissa ole työskennelleet).
        Omat ansioni ylittävät kevyesti suomalaisten keskipalkat ,joten ei voi valittaa.
        Porukka on mukavaa ,mutta työnantajan toimet laskevat hieman yleistä fiilistä.

Mutta ne moll:issa olevat avoimet paikat ovat lähes pelkästään keskeytymättömään kolmivuoroon tai 12h yövuoroihin. Jos jollain pää moista kestää niin tervetuloa vaan.

• ....
        hyvä työpaikka kirjoitti:

Itse olen metsolla roihupellossa juurikin tässä vuorossa.
        5 pv iltaa,vlv,5pv aamua la,su 12H sitten koittaa 7vrk vapaata!!! =D
        Paras vuoro mitä olen koskaan tehnyt.

Lisäksi palkka on alan kärkipäätä,vaikka monet muuta luulevatkin..( Lähinnä se porukka jotka eivät muissa firmoissa ole työskennelleet).
        Omat ansioni ylittävät kevyesti suomalaisten keskipalkat ,joten ei voi valittaa.
        Porukka on mukavaa ,mutta työnantajan toimet laskevat hieman yleistä fiilistä.

Mutta ne moll:issa olevat avoimet paikat ovat lähes pelkästään keskeytymättömään kolmivuoroon tai 12h yövuoroihin. Jos jollain pää moista kestää niin tervetuloa vaan.

Mikä on KTA?

• vaan
        .... kirjoitti:

Mikä on KTA?

Kuukausipalkka on käytössä.
        Jos olisin tuntipalkkalainen täytyisi minun tienata karkeasti arvioiden 16-17 euroa /h saadakseni nykyisen liksan.
        En nyt jaksa alkaa heti laskeskelemaan mutta ei tuo arvio kaukana ole.
        Vertaan vain edelliseen duuuniini jossa tein kahta vuoroa ja muistaakseni ainoa lisä tuntipalkaan oli iltalisä.

• lakseminen
        vaan kirjoitti:

Kuukausipalkka on käytössä.
        Jos olisin tuntipalkkalainen täytyisi minun tienata karkeasti arvioiden 16-17 euroa /h saadakseni nykyisen liksan.
        En nyt jaksa alkaa heti laskeskelemaan mutta ei tuo arvio kaukana ole.
        Vertaan vain edelliseen duuuniini jossa tein kahta vuoroa ja muistaakseni ainoa lisä tuntipalkaan oli iltalisä.

Jaat kuukausipalkan 168, saat tuntipalkan. Näin opastaa TES.

• koneistajana

meidän yksikön matalin laskennallinen tuntipalkka on hieman yli 16€/h. Siihen vuorolisät päälle. Pelkästään Metsolla töissä olleet pitävät tätä kehnona palkkana, mutta totuus on, ettei muualla juurikaan näille pääse. Toki on poikkeuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2106
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1527
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1197
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      976
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      794
    Aihe