Metso - helsinki/herttoniemi

pertteli

Terve! cnc-koneistus hommia etsin..

Minkälainen paikka on? Maksetaanko? Työpaikanhenki? Tullaanko toimeen myös pomojen kanssa? Pistetäänkö puolet pihalle lähiaikoina?

12

6517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooeijooei

yötoitä kahentoistatunnin vuoroja

• duunari minäkin

Moi. Metsolle otetaan nyt ammattitaitoisia koneistajia, pulaa on tekijöistä, töitä piisaa. Huono puoli on se, että työaika muuttuu syyskuussa OSALLA koneista kolmivuoroon, eli yötöitä on tiedossa. Tarjolla on myös 12h vuoroja...
      Palkka on n. metallin keskipalkka, riippuu taidoista, maksetaan kyllä ajallaan.
      Työpaikan henki ei ole kummoinen työnantajan viimeaikojen touhuista johtuen, muuten ihan ok paikka.

• jkjkiu

metso powerin puolella palkka on erittäin huono! 10-13euroo.ja päälle saa vittuilun työajoista sekä motivaation puutteesta

• tunnollicuus
        jkjkiu kirjoitti:

metso powerin puolella palkka on erittäin huono! 10-13euroo.ja päälle saa vittuilun työajoista sekä motivaation puutteesta

...töissä niinkuin on sovittu, eikä liukuile omine lupineen ja muutoinkin tekee hommansa perseeseen potkimatta, ei kukaan voi vittuilla-aiheesta ainakaan.

• yömies
        tunnollicuus kirjoitti:

...töissä niinkuin on sovittu, eikä liukuile omine lupineen ja muutoinkin tekee hommansa perseeseen potkimatta, ei kukaan voi vittuilla-aiheesta ainakaan.

Mesta nyt on mitä on yö duuni jipii oon aina halunnut tehdä nyt pääsen tekemään kivaa,liksa
        nyt tulee ajallaan koko aika saa olla persaukinen
        paitsi johtajat niiden liksa on taivaissa täytyy
        lähtee ryyppäämään et jaksaa kömpii työmaalle taas

• make
        yömies kirjoitti:

Mesta nyt on mitä on yö duuni jipii oon aina halunnut tehdä nyt pääsen tekemään kivaa,liksa
        nyt tulee ajallaan koko aika saa olla persaukinen
        paitsi johtajat niiden liksa on taivaissa täytyy
        lähtee ryyppäämään et jaksaa kömpii työmaalle taas

Eikös siellä ole joku mielenkiintoinen työaikasysteemi jossa viikonloppu painetaan aamuvuoron lisäksi, jolloin saa viikon vapaata? Näin olen kuullut..

• jarre
        make kirjoitti:

Eikös siellä ole joku mielenkiintoinen työaikasysteemi jossa viikonloppu painetaan aamuvuoron lisäksi, jolloin saa viikon vapaata? Näin olen kuullut..

vissiinkin aamuviikko, iltaviikko ja viikonloppu(24h), 5pv vapaata - 4vk sykliä

• hyvä työpaikka
        jarre kirjoitti:

vissiinkin aamuviikko, iltaviikko ja viikonloppu(24h), 5pv vapaata - 4vk sykliä

Itse olen metsolla roihupellossa juurikin tässä vuorossa.
        5 pv iltaa,vlv,5pv aamua la,su 12H sitten koittaa 7vrk vapaata!!! =D
        Paras vuoro mitä olen koskaan tehnyt.

Lisäksi palkka on alan kärkipäätä,vaikka monet muuta luulevatkin..( Lähinnä se porukka jotka eivät muissa firmoissa ole työskennelleet).
        Omat ansioni ylittävät kevyesti suomalaisten keskipalkat ,joten ei voi valittaa.
        Porukka on mukavaa ,mutta työnantajan toimet laskevat hieman yleistä fiilistä.

Mutta ne moll:issa olevat avoimet paikat ovat lähes pelkästään keskeytymättömään kolmivuoroon tai 12h yövuoroihin. Jos jollain pää moista kestää niin tervetuloa vaan.

• ....
        hyvä työpaikka kirjoitti:

Itse olen metsolla roihupellossa juurikin tässä vuorossa.
        5 pv iltaa,vlv,5pv aamua la,su 12H sitten koittaa 7vrk vapaata!!! =D
        Paras vuoro mitä olen koskaan tehnyt.

Lisäksi palkka on alan kärkipäätä,vaikka monet muuta luulevatkin..( Lähinnä se porukka jotka eivät muissa firmoissa ole työskennelleet).
        Omat ansioni ylittävät kevyesti suomalaisten keskipalkat ,joten ei voi valittaa.
        Porukka on mukavaa ,mutta työnantajan toimet laskevat hieman yleistä fiilistä.

Mutta ne moll:issa olevat avoimet paikat ovat lähes pelkästään keskeytymättömään kolmivuoroon tai 12h yövuoroihin. Jos jollain pää moista kestää niin tervetuloa vaan.

Mikä on KTA?

• vaan
        .... kirjoitti:

Mikä on KTA?

Kuukausipalkka on käytössä.
        Jos olisin tuntipalkkalainen täytyisi minun tienata karkeasti arvioiden 16-17 euroa /h saadakseni nykyisen liksan.
        En nyt jaksa alkaa heti laskeskelemaan mutta ei tuo arvio kaukana ole.
        Vertaan vain edelliseen duuuniini jossa tein kahta vuoroa ja muistaakseni ainoa lisä tuntipalkaan oli iltalisä.

• lakseminen
        vaan kirjoitti:

Kuukausipalkka on käytössä.
        Jos olisin tuntipalkkalainen täytyisi minun tienata karkeasti arvioiden 16-17 euroa /h saadakseni nykyisen liksan.
        En nyt jaksa alkaa heti laskeskelemaan mutta ei tuo arvio kaukana ole.
        Vertaan vain edelliseen duuuniini jossa tein kahta vuoroa ja muistaakseni ainoa lisä tuntipalkaan oli iltalisä.

Jaat kuukausipalkan 168, saat tuntipalkan. Näin opastaa TES.

• koneistajana

meidän yksikön matalin laskennallinen tuntipalkka on hieman yli 16€/h. Siihen vuorolisät päälle. Pelkästään Metsolla töissä olleet pitävät tätä kehnona palkkana, mutta totuus on, ettei muualla juurikaan näille pääse. Toki on poikkeuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      93
      1738
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1159
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1158
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      813
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      34
      773
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      5
      716
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      696
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      670
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      666
    Aihe