Olisin aikeissa ostaa ko. repun, mutta muistan nähneeni netissä jossain tekstin, että hihnat niin pienet, että sopisis vain kokoa 38-40 olevalle henkilölle. Kokemuksia?
tomy freestyle-repusta
11
4763
Vastaukset
- on se
ja ukko 192cm pitkä ja muutenki ihan roteva ni ihan hyvin meni sille kans päälle ko muksu oli pieni.. Nyt ei oo hän sitä kyllä kokeillu, enkä minäkään (oon 165cm), poika on 7kk. Ei olla ny tarttettu vähän aikaan, mut täytyypä huomenna kokeilla.. Jos haluat ni laitan sulle tietoo sit et kui kävi, et mahtuuko äijälle poika viä kyytiin :D
- alkuper.viest.kirj.
laita vaan infoa miten sopii, jos jo huomenna ehtisit.
Itse olen xl-kokoa (yläkropasta ehkä L-kokoa), pituus 170 cm. Mies tosiaan meillä myös pitkä, 195 cm ja hartiaa ja kokoa löytyy.
Mitä maksoit repusta. En löydä netistä liikettä mikä myisi ja siksi olen huutonetistä ostamassa, että mikä olisi koht. summa mikä kannattaisi maksaa.
Tein tarjouksen jo baby björn repusta, se umpeutuu kohta puoleen, mutta enpä taida sitten siihen huutoa laittaa, jos kerta tuo freestyle päälle menisi. Ja kyllähän noita baby björnejä tulee myyntiin vähän väliä. - laitan heti
alkuper.viest.kirj. kirjoitti:
laita vaan infoa miten sopii, jos jo huomenna ehtisit.
Itse olen xl-kokoa (yläkropasta ehkä L-kokoa), pituus 170 cm. Mies tosiaan meillä myös pitkä, 195 cm ja hartiaa ja kokoa löytyy.
Mitä maksoit repusta. En löydä netistä liikettä mikä myisi ja siksi olen huutonetistä ostamassa, että mikä olisi koht. summa mikä kannattaisi maksaa.
Tein tarjouksen jo baby björn repusta, se umpeutuu kohta puoleen, mutta enpä taida sitten siihen huutoa laittaa, jos kerta tuo freestyle päälle menisi. Ja kyllähän noita baby björnejä tulee myyntiin vähän väliä.kun keretään sitä kokeilee aamupäivästä. ukko saa siis koklaa, ko on sitä xl:lää :D
mä ostin sen hobby hallista ja kait niittä siel on vielkii myynnis, ostin viime kesänä.. maksoin muistaakseen 39€.. mä vähän käsitin, et ne baby björnit ei ois niinkään hyväks joidenkii tutkimuksien mukaan.. aloin ettii tietoo kun luin ton sun juttus :D ja sairaan kalliita..mun mielestä tossa ois tarpeeks jalkojen välissä sitä kangasta, et lonkat on aika istuvassa asennossa, ainaki sillo oli.. mut ilmoon siitäkii sit, et kui ny käy kun on isompi.. meidän poika tykkäs tossa tomyssä kyllä olla, jopa nukahti siihen ko ukko sen poika päällänsä imuroi..sillo ihan vaavina ;)
huomiseen :) - mie taas
laitan heti kirjoitti:
kun keretään sitä kokeilee aamupäivästä. ukko saa siis koklaa, ko on sitä xl:lää :D
mä ostin sen hobby hallista ja kait niittä siel on vielkii myynnis, ostin viime kesänä.. maksoin muistaakseen 39€.. mä vähän käsitin, et ne baby björnit ei ois niinkään hyväks joidenkii tutkimuksien mukaan.. aloin ettii tietoo kun luin ton sun juttus :D ja sairaan kalliita..mun mielestä tossa ois tarpeeks jalkojen välissä sitä kangasta, et lonkat on aika istuvassa asennossa, ainaki sillo oli.. mut ilmoon siitäkii sit, et kui ny käy kun on isompi.. meidän poika tykkäs tossa tomyssä kyllä olla, jopa nukahti siihen ko ukko sen poika päällänsä imuroi..sillo ihan vaavina ;)
huomiseen :)siis no hätä, mutta selviäis asia ennen juhannusta. Pyydänkö ihan mahdottomia, jos voisit mitata esim. remmien maksimitan rinnanympäriltä...Eli kuinka rintava/rintalihaksikas saa olla :)
Hobbarista ei löydy enää kuin Espiritin reppua ja näyttää vähän "tönköltä".
Tarkoititko, että huutonetissä hinnat on kalliita. Itse olen tarjonnut 18 euroa. Harmi kun en nyt pääse kiertämään Treen liikkeitä (netissä eivät ainakaan mainosta tuotetta) ja tsekkaamaan olisiko siellä. Jos ei ole, niin ostaisin netistä ehkä max. tuolla 30 eurolla ku nsiihen tulee kuitenkin postikulut kaupan päälle. Jos taas ei sitten ko. tuotetta Treelta löydykään olisi tuo em. hinta ihan ok.
Noista repuista ja kantoliinoista taitaa olla yhtä paljon huonoja ja hyviä kommentteja. Molemmista menee ja ei mene lonkat piloille. Itse ajattelen, että kannattaa varmaan vaan miettiä kuinka pitkiä aikoja pitää lasta kerralla repussa tai liinassa. En ole minäkään ajatellut kantaa koko päivää. Meillä vain on koliikki-/todella vatsakipuinen lapsi ja ajattelin, että jotain pystyisi kotona tekemään, kun voisi sylin vaihtaan reppuun edes hetkeksi. Vaikka ei sitä syliä mikään voita...
Kiitos sulle jo etukäteen vaivannäöstä. - ny on kokeiltu
laitan heti kirjoitti:
kun keretään sitä kokeilee aamupäivästä. ukko saa siis koklaa, ko on sitä xl:lää :D
huomiseen :)ukolle meni reppu sekä poika kyytiin ihan loistavasti :) ukon rinnan ympärys on n.110cm ja tilaakin jäi vielä väliin n.5-10cm ainakii (hankala mittaa) selkäpalaa ko säätää ni saa viel kait lisääkin tilaa, riippuu missä kohtaa se kantonauhojen yhdistysjuttu on siellä.. Alaselän tuki on kans jonku 110cm ympärysmitta maksimissaan. poika on jonku 70cm ja painaa vissiin 8kg täl hetkel ja mahtuu viel aika kauan näemmä siihen, näytti viihtyvän :D
nii meinasin vaan eilen niistä björneistä, et uutena simo kalliita ! en ois ostanu sellasta sillo jos en ois tätä "halpaa" reppua löytäny..
ehkäpä tossa hieman jalat alaspäin roikkuu, eivät siis ole sammakkoasennossa, mutta ei mun mielestä ne muissakaan oo ollu mitä noita nähny ko porukat muksujaan kantelee..
mut päätä itte :) itte tykkään siis kyllä tästä repusta !! - ostaako vai ei
ny on kokeiltu kirjoitti:
ukolle meni reppu sekä poika kyytiin ihan loistavasti :) ukon rinnan ympärys on n.110cm ja tilaakin jäi vielä väliin n.5-10cm ainakii (hankala mittaa) selkäpalaa ko säätää ni saa viel kait lisääkin tilaa, riippuu missä kohtaa se kantonauhojen yhdistysjuttu on siellä.. Alaselän tuki on kans jonku 110cm ympärysmitta maksimissaan. poika on jonku 70cm ja painaa vissiin 8kg täl hetkel ja mahtuu viel aika kauan näemmä siihen, näytti viihtyvän :D
nii meinasin vaan eilen niistä björneistä, et uutena simo kalliita ! en ois ostanu sellasta sillo jos en ois tätä "halpaa" reppua löytäny..
ehkäpä tossa hieman jalat alaspäin roikkuu, eivät siis ole sammakkoasennossa, mutta ei mun mielestä ne muissakaan oo ollu mitä noita nähny ko porukat muksujaan kantelee..
mut päätä itte :) itte tykkään siis kyllä tästä repusta !!Tosi ISO KIITOS tiedoista. On apua. Ei tartte ostaa sikaa säkissä.
Baby björniä en oo kyllä minäkään raaskinnu ostaa uutena. Käytettyjen hinnatkin vaihtelee kunnnon ja mallin mukaan ja uuden hinnat voi kohota 70 euroon, joten sit kantsis jo melkein ostaa uusi.
Taidan päätyä tuohon Tomy Freestyleen. Ja jalat niissä kaikissa roikkuu enemmän tai vähemmän, että kun vaan ei pidä hirveen pitkiä aikoja, niin ei siinä jalat vinoon mene. - mimmixi
ostaako vai ei kirjoitti:
Tosi ISO KIITOS tiedoista. On apua. Ei tartte ostaa sikaa säkissä.
Baby björniä en oo kyllä minäkään raaskinnu ostaa uutena. Käytettyjen hinnatkin vaihtelee kunnnon ja mallin mukaan ja uuden hinnat voi kohota 70 euroon, joten sit kantsis jo melkein ostaa uusi.
Taidan päätyä tuohon Tomy Freestyleen. Ja jalat niissä kaikissa roikkuu enemmän tai vähemmän, että kun vaan ei pidä hirveen pitkiä aikoja, niin ei siinä jalat vinoon mene.Mulla olisi myynnissä tuo Tomyn Freestyler, tammikuussa Hobby Hallista ostettu ja vain pari kertaa päällä ollut! Poika viihtyi hyvin siinä, mutta saatiin Patapum niin jäi Tomy käyttämättä.
Ota yhteyttä jos olet kiinnostunut ostamaan..olen ajatellut huutiksessa myydä mutta on vain jäänyt!
Terkuin: [email protected] - ostaakin
mimmixi kirjoitti:
Mulla olisi myynnissä tuo Tomyn Freestyler, tammikuussa Hobby Hallista ostettu ja vain pari kertaa päällä ollut! Poika viihtyi hyvin siinä, mutta saatiin Patapum niin jäi Tomy käyttämättä.
Ota yhteyttä jos olet kiinnostunut ostamaan..olen ajatellut huutiksessa myydä mutta on vain jäänyt!
Terkuin: [email protected]millaista hintaa olit ajatellut? Laitoin sulle s-postia.
- Kiitokset!
ny on kokeiltu kirjoitti:
ukolle meni reppu sekä poika kyytiin ihan loistavasti :) ukon rinnan ympärys on n.110cm ja tilaakin jäi vielä väliin n.5-10cm ainakii (hankala mittaa) selkäpalaa ko säätää ni saa viel kait lisääkin tilaa, riippuu missä kohtaa se kantonauhojen yhdistysjuttu on siellä.. Alaselän tuki on kans jonku 110cm ympärysmitta maksimissaan. poika on jonku 70cm ja painaa vissiin 8kg täl hetkel ja mahtuu viel aika kauan näemmä siihen, näytti viihtyvän :D
mut päätä itte :) itte tykkään siis kyllä tästä repusta !!Hei tosi iiiso kiitos sinulle joka mittailit ja pähkäilit tuon Tomy-repun kanssa!! Minä nimittäin olen täällä ihan samalla lailla hikoillut rintareppujen kanssa kun alkuperäinen. Meillä on nyt Emma-rintareppu ja sanonko nyt että se on ihan perseestä! Älkää koskaan ostako sellasta! Minä kun aikoinaan sitä ostaessa luulin että se on oikein laatureppu kun ihmiset kehu sitä ihan kuplille, ja pyh! Ei oo!
Mutta kiitos infosta Tomy repun kannattajat! Nyt minäkin uskallan sellasen ostaa.
Ps. Noista sammakkoasennoista...itse ajattelen että voihan niitä jalkoja vähän tukea kun vauva on siinä repussa, ei niitä varmaan ihan pakko ole jättää koko ajaksi roikkumaan vapaasti..nappaa välillä vähän kiinni ja pitää siinä sammakko asennossa. Eiks nii? Tutkijat vaan tuskailee ihan tyhjästä. - jo tehtyä
ostaakin kirjoitti:
millaista hintaa olit ajatellut? Laitoin sulle s-postia.
siellä huutonetissä (laitoin sulle s-postia), mutta tuossa alapuolella näyttäisi olevan ainakin yksi, jolle reppu varmaan kelpaisi.
- niin...
Kiitokset! kirjoitti:
Hei tosi iiiso kiitos sinulle joka mittailit ja pähkäilit tuon Tomy-repun kanssa!! Minä nimittäin olen täällä ihan samalla lailla hikoillut rintareppujen kanssa kun alkuperäinen. Meillä on nyt Emma-rintareppu ja sanonko nyt että se on ihan perseestä! Älkää koskaan ostako sellasta! Minä kun aikoinaan sitä ostaessa luulin että se on oikein laatureppu kun ihmiset kehu sitä ihan kuplille, ja pyh! Ei oo!
Mutta kiitos infosta Tomy repun kannattajat! Nyt minäkin uskallan sellasen ostaa.
Ps. Noista sammakkoasennoista...itse ajattelen että voihan niitä jalkoja vähän tukea kun vauva on siinä repussa, ei niitä varmaan ihan pakko ole jättää koko ajaksi roikkumaan vapaasti..nappaa välillä vähän kiinni ja pitää siinä sammakko asennossa. Eiks nii? Tutkijat vaan tuskailee ihan tyhjästä.emma rintareppu on perseestä? perusteletko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846