Olen harkinnut -99 Corsan ostoa, jossa koneena on 1,2L/16V. Mitä vikoja näissä on ja kannattaako edes harkita. Autolla on ajettu n. 150 tkm.
Kannaattaako?
5
1261
Vastaukset
- Nimetön
Eihän tuo huono vaihtoehto ole, Kannattaa tsekata ainakin mahdolliset bensa ja -öljyvuodot(letkut, tiivisteet), kuulostella että moottori käy tasaisesti ja ei nyvi ajaessa(sytytys) ja ettei se nakuta(EGR-venttiili), tarkistaa vaihteensiiron toiminta(ettei vaihteet juutu), pakoputkiston kunto ja alustan ruosteet, myös korissa voi olla pieniä rakennevikoja(B-pilarit), joitain sähkövikoja näissä esiintyy mm. keskuslukitus voi reistailla! Mut luulis et tolla ajaa vielä pitkään, kilometrejä ei oo kovin paljoo!
- Nissani
on b-pilari? Muistelen, että vanhat opelit nitkui tuulilasin kohdalta ja samoin takasivuikkunan pilarit oli usein ruosteessa. Onko tosiaan noin paljon mahdollisia vikapaikkoja! Japseja olen käyttänyt useita vuosia ja en ole tottunut vikoihin:)
- ilija
Nissani kirjoitti:
on b-pilari? Muistelen, että vanhat opelit nitkui tuulilasin kohdalta ja samoin takasivuikkunan pilarit oli usein ruosteessa. Onko tosiaan noin paljon mahdollisia vikapaikkoja! Japseja olen käyttänyt useita vuosia ja en ole tottunut vikoihin:)
Corsa B:llä olen ajanut jonkun vuoden, eikä ole muuta vikaa kuin kukkiva takaluukku. Ennen oli Nissani, vikaherkemmältä se tuntui. Varmaan tuurista kiinni, millaisen yksilön saa ja millaisia omistajia ollut.
- sama biili
paitsi vuoden nuorempi.
On toiminut loistavasti jo pari vuotta.
Ei ole ruostetta,ei kolinaa tai rutinaa,pieni kulutus ja päästöt ja ei pahan näköinenkään kun pitää kunnossa.- rauhallisen auto
Yksilöitä ne on. Meillä on -99 corsa. Nopeaa kaasun lisäystä ei kannata yrittää, tukehtuu hetkeksi. Se vika tuli, kun kesken matkan pysähtyi. Jotakin tuli, mutta muuten toimii ihan hyvin. Eikä ole enää jättänyt tielle korjaamokäynnin jälkeen. Kai sen korjattuakin saisi kokonaan, mutta ehkä ei kannata, kun pelaa rauhallisella tyylillä ihan hienosti. Selkä ei rasitu pitkälläkään matkalla ja kaasujalkakin voi olla rennosti ajaessa. Ja tavaraa mahtuu sisään ihmeesti. Halpoja kilometrejä nämä, sikäli, kuin bensa nyt halpaa on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017