minulle pidettiin pari viikkoa sitten polttarit ja vähän jäi niistä huono fiilis.
meillä oli hauskaa vaikka oli pieni porukka mutta vähän olisi saanut olla jotain enemmän.
tiesin ja sanoin että ilman rahaakin pystyy tekemään hauskaa.
esim. joitain pieniä tehtäviä voi tehdä ilman suurempia kustannuksia.
pari pientä juttua minulla oli mutta pääasiassa liikuimme paareissa ja voitte kuvitella kuinka paljon ravintolaan menee rahaa juomiseen kun puolilta päivin ollaan jo liikenteessä.päivä tuli aika pitkäksi kun juostiin kuppilasta toiseen.
teille jotka polttareita suunnittelette niin ensimmäiseksi miettikää mitä,mistä se morsian/sulhanen pitää eikä sitä mitä te haluatte tehdä.
ei siihen rahaa paljoa kulu kunhan vaan käyttää aikaa suunnitteluun.
jos kesällä menkää piknikille, tehkää joitain hauskoja pieniä tehtäviä sinne tänne josta saisi vaikka palkaksi juotavaa =)
ja käykää kaikki tutut läpi jos vaikka jotain apua saisi esim. mökki mihin pääsisi saunomaan.
tässä muutamia vinkkejä =)=)=)
mutta kyllä minulla silti hauskaa oli kun sai viettää aikaa kavereiden kanssa.
pettynyt
3
1717
Vastaukset
- =(=(=(
mitä jos pyytäisit nämä ystävättäresi ja vaikka heidän miehensä vastavihittynä aviovaimona johonkin mökille viettämään aikaa.
avioliitto ei huonone huonoilla polttareilla. - jäi kokonaan
Meillä se meni taasen niin että kaaso kauhisteli itsekseen tulevia kustannuksia sekä ajanhukkaa ja ilmoitti parille henkilölle että polttarit on peruttu - pari päivää ennen sovittua kokoontumista! oltiin puhuttu että tehdään jotain pientä ja hauskaa,vaikka piknik jossei sen kummempaa. Olin (itse siis morsian) takki päällä lähdössä sovittuun paikkaan ja mies kummasteli mihin olen menossa. Kertoi sitten että homma onkin peruttu. Luuli kaason jo kertoneen minulle.Eräs ystäväni oli istunut pari tuntia ko. baarissa odottamassa väkeä turhaan ja oma puhelimeni soi seuraavalla viikolla kun tutut soittelivat minulle ja ihmettelivät miksi en halunnutkaan polttareita!! Sovittu ilta olisi ollut viikko ennen häitä. Eipä sen jälkeen enää ehtinyt mitään järjestää. Myöhemmin kesällä puhuttiin jälkijuhlien järkkäämisestä mutta myöhäistä mikä myöhäistä. tämän sählingin vuoksi edelleen kolmen vuoden jälkeen hatuttaa lukea lehdistä monenkirjavista polttareista - joita itse en koskaan kokenut.
- kaaso77
Voi sinua reppanaa!
Eihän noin voi käydä. Olisit siis itse joutunut suunnittelemaan polttareitasi ja kaaso kehtasi vielä perua sen? Ja viikkoa ennen? No toivottavasti et ole enää tekemisissä kyseisen lehmän kanssa, joka ei selvästi ymmärrä ystävyyden päälle. Ota se baarissa odottanut ystäväsi ja juhlikaan polttareitasi nyt jälkikäteen esim.jossain hemmottelukylylässä tms. Olet sen ansainnut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064858Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403233Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503155Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4152276Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371402Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761217
- 711166
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311138Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1211042