Kertokaa ihan rehellisesti...

Helluntai sinappi

Saitteko pillua ekana hääyönänne? Miten on lähtenyt sen jälkeen käyntiin noin muuten?

5

3289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herunu ei

      Meillä meni muijan kanssa hääyö ihan muissa merkeissä kun hässimisessä. Yö alko sillä kun mä laitoin krokotiilipuvun päälle. Sitte kuitenkin tuli paskahätä ja täyty käydä paskalla, no tietysti se puku oli vähän hankala ja kun vedin vetoketjua kiinni nii jäi paskapaperi roikkuun sieltä vetoketjun välistä (itse en sitä tosin huomannu).
      No muijahan sitten laitto haukipuvun päälle ja sitten me lähettiin kohti kirkkoo. Kirkossa oli pappi joka oli vessassa ja pyyhki perseensä raamattuun. Kyllä se pappi oli vähän silleen et "mitävittua" ku näki mut ja muijan siellä kirkossa

    • Pihtarin mies

      Puikotin ekaa kertaa vasta hääyönä.
      Myöhemmin morsian paljastui pihtariksi.
      "Ei nyt", "Ehkä joskus", "Elähän nyt", "Päätä särkee" ovat meillä usein kuultuja...

      • prostata

        Tuttavani huonekalukauppias kertoi pariskunnasta joka tuli katselemaan uutta sohvaa. Vaimo ihastui yhteen mutta mies ei innostunut yhdesäkään. Mies poistui autollensa mutta vaimo tokaisi myyjälle. "Kyllä me se otettan, minä pistän jalat ristiin"
        Kahden viikon päästä mies tuli noutamaan sohvaa.

        Kyllähän se näyttää olevan pihtaaminen naisten vallankäyttöä. Eivät vain ymmärrä miten vaarantavat koko suhteensa.

        Ja jos maksaa pitää niin eikö käteinen käy?


    • raukka

      Eiköhän se useimilla ole ekakerta jo ennen häitä. Mutta oli se sitten ennen tai jälkeen häiden, niin yleensä sitä voi kuvailla paremmin komediaksi kuin romantiikaksi.

      Itse siivoilin jälkiä sukulaisten pilanteon jäljiltä; herneitä vuoteessa, herätyskello sinkkiämpärissä, termostaatti irti lämpöpatterista (makuuhuonessa 30C). Aikaa kyllä oli kun tuore vaimo kommentoi: "ei heti, eikö nukutaan nyt..."

    • prisz

      - Miksi ruotsalainen pariskunta seisoi koko yön tuijottamassa ikkunasta ulos?
      - No, joku oli sanonut, että tästä yöstä tulee heidän elämänsä kaunein

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe