Onko se totta että Gostrider kuoli jossai auto onnettomuudessa???
Sori jos tää on sattunu jo ajat sitte, mutta kuulin vasta tänään kaverilta.
Ruotsin Ghostrider Kuollut????
14
11216
Vastaukset
- hajapuusa
Ei olis ihme jos olis delannu, sen verran hurjaa menoa olen nähnyt muutamilla filmeilä.
- mahdoton hajabusa housuissa
kuollut. ja niitä kuskeja on enemmänkin kun yksi.
- Yammu kiitää
Koskaan ei tee mieli nussia pilkkua mut v#tuttaa vaan niin paljon kun sanotaan esim. "Harley Davidson kuski" aargh se on ajaja!? Kuskit on kaaroilla tms. romun kuljettajia... Mä olen biteaway yamaha yzf r-ajaja! Mikää kuski...
- hayabusa Tbo
ei kukaan kuski ole korvaamaton !!! painakaa kalloonne tämä
- selvittäkää asiat
Kyllä olet oikeassa, Ghostrider on kuollut. Ghostrider leffoissa oli kaksi ajajaa Joakim kuoli man saarten kisassa ja Patrick kuoli tukholmassa. Tästä syystä vaimon nimissä olleet websivut ovat olleet päivittämättä useita kuukausia ja tästä syystä viimeistä osaa ei koskaan saatu ulos.
- patrickin
kuolemasta?
joakim/icemanin kuolemasta on tietoa, mutta patrickin kuolemasta en ole tietoa löytänyt.
missähän ois?
- vaan se
oli venäläinen stuntti.
- rappe2
SE EKSY KUUSAA
- melkokäsittämätöntä
AASUU YKSE ES?
- kutoset
Kävimpä pyöräilemässä kaksi kertaa reilu viikko sitten, tulos kaksi visiirii paskaxs kas mitäpä löytyi kummastakin nasta,saatana täytyy kait taas alkaa pitään 8mm muttereita fikkassa et nastailijatv oppii oleen............... v..ttuuu.
Mitens te muut pyörällä liikkuvat ootteko ollut ehjin visiirein saati ajolasein????????????? - Anonyymi00015
Ruotsalainen stuntti ajaja Patrik ei ole kuollut, se oli vain huhu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi403019Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs412854100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482473Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462195Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212054Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361