250$ ILMAISTA bonusrahaa

Unibet - deposit

Unibet tarjoaa hienon 250$ bonuksen pokeriin uusille rekisteröityjille. Tämä tarjous on neuvoteltu ja parempi kuin minkä normisurffailija Unibetin sivulta saa. Käytä siis mahdollisuus hyväksesi ja rekisteröidy linkin kautta:

http://clk.tradedoubler.com/click?p=58103&a=1386111&g=16778190

Bonuksen lunastaminen tapahtuu keräämällä VIP-pisteistä pelatuista käsistä ja bonus pitää lunastaa kuukauden aikana. Tutustu bonuksen ehtoihin ja ohjeisiin ennen rekisteröitymistä. Onnea peleihin!

2

459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akkoip

miten noita vip pisteitä kerätään? ja jos ton bonuksen saa voiko ne bonus rahat nostaa pelitililtä pois?

• Unibet

Lainasin Unibetin sivuilta:

"Saat VIP-pisteitä pelatessasi Unibetin Pokerihuoneella oikean rahan pöydissä tai turnauksissa. Saat 0,5-1,5 VIP-pistettä jokaisesta pelaamastasi rake-kädesta. Rake-käsi on käsi, jossa vähintään $0.25 otetaan potista kuluina.

Saat saman määrän VIP-pisteitä riippumatta siitä pelaatko limit-, pot limit- vai no limit –pelejä. Panoksestasi riippuen saat VIP-pisteitä seuraavasti: * $0.05-$0.10 ja $0.50-$1.00: 0.5 VIP-pistettä jokaista rake-kättä kohti * $1.00-$2.00 sekä $4.00-$8.00: 1 VIP-piste jokaista rake-kättä kohti * $5.00-$10.00 tai enemmän: 1,5 VIP-pistettä jokaista rake-kättä kohti.

Saat VIP-pisteet panostitpa pottiin rahaa tai et. Keräät VIP-pisteitä myös osallistumalla turnauksiin. Saat kaksi VIP-pistettä jokaisesta dollarista, jonka Unibet ottaa turnauksesta järjestelykuluina.

Bonus maksetaaan kolmessa erässä seuraavasti:
        • 50$ kun saavutat 300 VIP-pistettä
        • 100$ kun saavutat 900 VIP-pistettä ja
        • 100$ kun saavutat loput 1500 VIP-pistettä."

Rekisteröitymään 250$ bonukseen pääset linkistä:
        http://clk.tradedoubler.com/click?p=58103&a=1386111&g=16778190

Mikäli et pelaa noin paljoa ja bonuksen lunastaminen tuntuu mahdottomalta. Voit lunastaa 100$ bonuksen, jossa saat viimeisen erän jo lunastettuasi 300 vip-pistettä. Rekisteröidy osoitteessa:
        http://clk.tradedoubler.com/click?p=54364&a=1309140&g=16604092

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4420
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3495
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3170
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      46
      2400
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2119
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      1994
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      196
      1887
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1542
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1398
    Aihe