250$ ILMAISTA bonusrahaa

Unibet - deposit

Unibet tarjoaa hienon 250$ bonuksen pokeriin uusille rekisteröityjille. Tämä tarjous on neuvoteltu ja parempi kuin minkä normisurffailija Unibetin sivulta saa. Käytä siis mahdollisuus hyväksesi ja rekisteröidy linkin kautta:

http://clk.tradedoubler.com/click?p=58103&a=1386111&g=16778190

Bonuksen lunastaminen tapahtuu keräämällä VIP-pisteistä pelatuista käsistä ja bonus pitää lunastaa kuukauden aikana. Tutustu bonuksen ehtoihin ja ohjeisiin ennen rekisteröitymistä. Onnea peleihin!

2

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akkoip

miten noita vip pisteitä kerätään? ja jos ton bonuksen saa voiko ne bonus rahat nostaa pelitililtä pois?

• Unibet

Lainasin Unibetin sivuilta:

"Saat VIP-pisteitä pelatessasi Unibetin Pokerihuoneella oikean rahan pöydissä tai turnauksissa. Saat 0,5-1,5 VIP-pistettä jokaisesta pelaamastasi rake-kädesta. Rake-käsi on käsi, jossa vähintään $0.25 otetaan potista kuluina.

Saat saman määrän VIP-pisteitä riippumatta siitä pelaatko limit-, pot limit- vai no limit –pelejä. Panoksestasi riippuen saat VIP-pisteitä seuraavasti: * $0.05-$0.10 ja $0.50-$1.00: 0.5 VIP-pistettä jokaista rake-kättä kohti * $1.00-$2.00 sekä $4.00-$8.00: 1 VIP-piste jokaista rake-kättä kohti * $5.00-$10.00 tai enemmän: 1,5 VIP-pistettä jokaista rake-kättä kohti.

Saat VIP-pisteet panostitpa pottiin rahaa tai et. Keräät VIP-pisteitä myös osallistumalla turnauksiin. Saat kaksi VIP-pistettä jokaisesta dollarista, jonka Unibet ottaa turnauksesta järjestelykuluina.

Bonus maksetaaan kolmessa erässä seuraavasti:
        • 50$ kun saavutat 300 VIP-pistettä
        • 100$ kun saavutat 900 VIP-pistettä ja
        • 100$ kun saavutat loput 1500 VIP-pistettä."

Rekisteröitymään 250$ bonukseen pääset linkistä:
        http://clk.tradedoubler.com/click?p=58103&a=1386111&g=16778190

Mikäli et pelaa noin paljoa ja bonuksen lunastaminen tuntuu mahdottomalta. Voit lunastaa 100$ bonuksen, jossa saat viimeisen erän jo lunastettuasi 300 vip-pistettä. Rekisteröidy osoitteessa:
        http://clk.tradedoubler.com/click?p=54364&a=1309140&g=16604092

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4513
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3115
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      47
      3001
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2813
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      345
      2730
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2705
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      41
      2520
    8. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2260
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2135
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1713
    Aihe