andvanced windowscare v2

tuleeko sotkua?

Siis ihan vasta-alkajana kysyn että uskallanko tuota käyttää vai saanko koneen ihan solmuun sillä?
security defense: 30129
registry: 98
system analysis: 77
käytössä on jo spywareblaster, molemmat avg:t, zonealarm palomuurina ja ad-aware sekä ccleaner. Kuitenkin noin paljon korjattavaa?
Mitäs tapahtuu jos nyt painan "korjaa"?
palautuspisteen ohjelma loi alussa.
T.mumu65

10

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • käyttäjiltä

Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
        Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
        Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
        Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
        mumu65

• yölentäjä
        käyttäjiltä kirjoitti:

Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
        Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
        Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
        mumu65

käyttää kyseistä ohjelmaa.
        Ohjelma tekee myös backupin automaattisesti, eli JOS jotain kuitenkin menisi pieleen(mihin en usko), voit palauttaa backupilla koneen ennen puhdistusta olleeseen tilanteeseen

• ¨¨¨¨¨¨
        käyttäjiltä kirjoitti:

mumu65

ajellut sen kymmenisen kertaa, ei ongelmia. En ole pahemmin törmännyt muidenkaan valituksiin, mistä niitä löysit?

• täällä
        ¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

ajellut sen kymmenisen kertaa, ei ongelmia. En ole pahemmin törmännyt muidenkaan valituksiin, mistä niitä löysit?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=655&posting=22000000018633558#22000000018633558
        ja jossain muuallakin (olisiko ollut afterdawn) oli tullut ongelmia.
        Annoin sen sitten korjata ne virheet. Seuraavan kerran kun koneen käynnistin niin tuli niitä laatikoita missä luki jotain varoituksia, yhdessä luki että puuttuu joku messengerin uninstall-tiedosto tai joku vastaava.
        Sitä ohjelmaa en kyllä käytäkään, mutta toivottavasti muita tärkeitä ei sitten ollut hävinnyt. Niitä laatikoita missä on se punainen ruksi tuli kaikenkaikkiaan viisi.
        Kone tuntuisi toimivan kuitenkin, en kylläkään ole huomannut nopeudessa tai muussakaan mitään eroa, tiedä sitten tekikö se nyt jotain.
        mumu65

• täällä kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=655&posting=22000000018633558#22000000018633558
        ja jossain muuallakin (olisiko ollut afterdawn) oli tullut ongelmia.
        Annoin sen sitten korjata ne virheet. Seuraavan kerran kun koneen käynnistin niin tuli niitä laatikoita missä luki jotain varoituksia, yhdessä luki että puuttuu joku messengerin uninstall-tiedosto tai joku vastaava.
        Sitä ohjelmaa en kyllä käytäkään, mutta toivottavasti muita tärkeitä ei sitten ollut hävinnyt. Niitä laatikoita missä on se punainen ruksi tuli kaikenkaikkiaan viisi.
        Kone tuntuisi toimivan kuitenkin, en kylläkään ole huomannut nopeudessa tai muussakaan mitään eroa, tiedä sitten tekikö se nyt jotain.
        mumu65

Noita ongelmiahan oli ollut 2000 käyttäjillä..pitää aina lukea mille versiolla ohjelmat käy. Jos sulla xp on niin ei tule pulmia, itse 3:lla koneella käyttäneenä ei yhtään kertaa ole hävinnyt mitään minkä ei pitäisikään hävitä

• JoJo
        käyttäjiltä kirjoitti:

mumu65

"Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin."

Tietokonetta pitää uskaltaa käyttää,eikä kuunnella kaikkia pelottelua.
        Niin minä teen.

rohkeasti vaan mumu65

• Itse käyttänyt kyseistä ohjelmaa jo pari vuotta ja aina annan korjtata kaiken mitä ehdottaa, ei tule olemaan ongelmia sinullakaan siis. Ja sehän luo alkuun itse palautuspisteenkin kaiken varalle..anna mennä vaan :)

• toimii :)

eli suurkiitokset kaikille neuvojille, kaikki toimii niinkuin pitääkin.
      mumu65

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe