andvanced windowscare v2

tuleeko sotkua?

Siis ihan vasta-alkajana kysyn että uskallanko tuota käyttää vai saanko koneen ihan solmuun sillä?
security defense: 30129
registry: 98
system analysis: 77
käytössä on jo spywareblaster, molemmat avg:t, zonealarm palomuurina ja ad-aware sekä ccleaner. Kuitenkin noin paljon korjattavaa?
Mitäs tapahtuu jos nyt painan "korjaa"?
palautuspisteen ohjelma loi alussa.
T.mumu65

10

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • käyttäjiltä

Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
        Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
        Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
        Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
        mumu65

• yölentäjä
        käyttäjiltä kirjoitti:

Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
        Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
        Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
        mumu65

käyttää kyseistä ohjelmaa.
        Ohjelma tekee myös backupin automaattisesti, eli JOS jotain kuitenkin menisi pieleen(mihin en usko), voit palauttaa backupilla koneen ennen puhdistusta olleeseen tilanteeseen

• ¨¨¨¨¨¨
        käyttäjiltä kirjoitti:

mumu65

ajellut sen kymmenisen kertaa, ei ongelmia. En ole pahemmin törmännyt muidenkaan valituksiin, mistä niitä löysit?

• täällä
        ¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

ajellut sen kymmenisen kertaa, ei ongelmia. En ole pahemmin törmännyt muidenkaan valituksiin, mistä niitä löysit?

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=655&posting=22000000018633558#22000000018633558
        ja jossain muuallakin (olisiko ollut afterdawn) oli tullut ongelmia.
        Annoin sen sitten korjata ne virheet. Seuraavan kerran kun koneen käynnistin niin tuli niitä laatikoita missä luki jotain varoituksia, yhdessä luki että puuttuu joku messengerin uninstall-tiedosto tai joku vastaava.
        Sitä ohjelmaa en kyllä käytäkään, mutta toivottavasti muita tärkeitä ei sitten ollut hävinnyt. Niitä laatikoita missä on se punainen ruksi tuli kaikenkaikkiaan viisi.
        Kone tuntuisi toimivan kuitenkin, en kylläkään ole huomannut nopeudessa tai muussakaan mitään eroa, tiedä sitten tekikö se nyt jotain.
        mumu65

• täällä kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=655&posting=22000000018633558#22000000018633558
        ja jossain muuallakin (olisiko ollut afterdawn) oli tullut ongelmia.
        Annoin sen sitten korjata ne virheet. Seuraavan kerran kun koneen käynnistin niin tuli niitä laatikoita missä luki jotain varoituksia, yhdessä luki että puuttuu joku messengerin uninstall-tiedosto tai joku vastaava.
        Sitä ohjelmaa en kyllä käytäkään, mutta toivottavasti muita tärkeitä ei sitten ollut hävinnyt. Niitä laatikoita missä on se punainen ruksi tuli kaikenkaikkiaan viisi.
        Kone tuntuisi toimivan kuitenkin, en kylläkään ole huomannut nopeudessa tai muussakaan mitään eroa, tiedä sitten tekikö se nyt jotain.
        mumu65

Noita ongelmiahan oli ollut 2000 käyttäjillä..pitää aina lukea mille versiolla ohjelmat käy. Jos sulla xp on niin ei tule pulmia, itse 3:lla koneella käyttäneenä ei yhtään kertaa ole hävinnyt mitään minkä ei pitäisikään hävitä

• JoJo
        käyttäjiltä kirjoitti:

mumu65

"Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin."

Tietokonetta pitää uskaltaa käyttää,eikä kuunnella kaikkia pelottelua.
        Niin minä teen.

rohkeasti vaan mumu65

• Itse käyttänyt kyseistä ohjelmaa jo pari vuotta ja aina annan korjtata kaiken mitä ehdottaa, ei tule olemaan ongelmia sinullakaan siis. Ja sehän luo alkuun itse palautuspisteenkin kaiken varalle..anna mennä vaan :)

• toimii :)

eli suurkiitokset kaikille neuvojille, kaikki toimii niinkuin pitääkin.
      mumu65

• Hyvää juhannusta :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      94
      4666
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3153
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2212
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1368
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1122
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      114
      1002
    Aihe