Siis ihan vasta-alkajana kysyn että uskallanko tuota käyttää vai saanko koneen ihan solmuun sillä?
security defense: 30129
registry: 98
system analysis: 77
käytössä on jo spywareblaster, molemmat avg:t, zonealarm palomuurina ja ad-aware sekä ccleaner. Kuitenkin noin paljon korjattavaa?
Mitäs tapahtuu jos nyt painan "korjaa"?
palautuspisteen ohjelma loi alussa.
T.mumu65
andvanced windowscare v2
10
638
Vastaukset
- käyttäjiltä
Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
mumu65 - yölentäjä
käyttäjiltä kirjoitti:
Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
mumu65käyttää kyseistä ohjelmaa.
Ohjelma tekee myös backupin automaattisesti, eli JOS jotain kuitenkin menisi pieleen(mihin en usko), voit palauttaa backupilla koneen ennen puhdistusta olleeseen tilanteeseen - ¨¨¨¨¨¨
käyttäjiltä kirjoitti:
Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
mumu65ajellut sen kymmenisen kertaa, ei ongelmia. En ole pahemmin törmännyt muidenkaan valituksiin, mistä niitä löysit?
- täällä
¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:
ajellut sen kymmenisen kertaa, ei ongelmia. En ole pahemmin törmännyt muidenkaan valituksiin, mistä niitä löysit?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=655&posting=22000000018633558#22000000018633558
ja jossain muuallakin (olisiko ollut afterdawn) oli tullut ongelmia.
Annoin sen sitten korjata ne virheet. Seuraavan kerran kun koneen käynnistin niin tuli niitä laatikoita missä luki jotain varoituksia, yhdessä luki että puuttuu joku messengerin uninstall-tiedosto tai joku vastaava.
Sitä ohjelmaa en kyllä käytäkään, mutta toivottavasti muita tärkeitä ei sitten ollut hävinnyt. Niitä laatikoita missä on se punainen ruksi tuli kaikenkaikkiaan viisi.
Kone tuntuisi toimivan kuitenkin, en kylläkään ole huomannut nopeudessa tai muussakaan mitään eroa, tiedä sitten tekikö se nyt jotain.
mumu65 täällä kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=655&posting=22000000018633558#22000000018633558
ja jossain muuallakin (olisiko ollut afterdawn) oli tullut ongelmia.
Annoin sen sitten korjata ne virheet. Seuraavan kerran kun koneen käynnistin niin tuli niitä laatikoita missä luki jotain varoituksia, yhdessä luki että puuttuu joku messengerin uninstall-tiedosto tai joku vastaava.
Sitä ohjelmaa en kyllä käytäkään, mutta toivottavasti muita tärkeitä ei sitten ollut hävinnyt. Niitä laatikoita missä on se punainen ruksi tuli kaikenkaikkiaan viisi.
Kone tuntuisi toimivan kuitenkin, en kylläkään ole huomannut nopeudessa tai muussakaan mitään eroa, tiedä sitten tekikö se nyt jotain.
mumu65Noita ongelmiahan oli ollut 2000 käyttäjillä..pitää aina lukea mille versiolla ohjelmat käy. Jos sulla xp on niin ei tule pulmia, itse 3:lla koneella käyttäneenä ei yhtään kertaa ole hävinnyt mitään minkä ei pitäisikään hävitä
- JoJo
käyttäjiltä kirjoitti:
Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
mumu65"Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin."
Tietokonetta pitää uskaltaa käyttää,eikä kuunnella kaikkia pelottelua.
Niin minä teen.
rohkeasti vaan mumu65
Itse käyttänyt kyseistä ohjelmaa jo pari vuotta ja aina annan korjtata kaiken mitä ehdottaa, ei tule olemaan ongelmia sinullakaan siis. Ja sehän luo alkuun itse palautuspisteenkin kaiken varalle..anna mennä vaan :)
- toimii :)
eli suurkiitokset kaikille neuvojille, kaikki toimii niinkuin pitääkin.
mumu65
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483