andvanced windowscare v2

tuleeko sotkua?

Siis ihan vasta-alkajana kysyn että uskallanko tuota käyttää vai saanko koneen ihan solmuun sillä?
security defense: 30129
registry: 98
system analysis: 77
käytössä on jo spywareblaster, molemmat avg:t, zonealarm palomuurina ja ad-aware sekä ccleaner. Kuitenkin noin paljon korjattavaa?
Mitäs tapahtuu jos nyt painan "korjaa"?
palautuspisteen ohjelma loi alussa.
T.mumu65

10

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • käyttäjiltä

        Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
        Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
        Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
        Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
        mumu65


      • yölentäjä
        käyttäjiltä kirjoitti:

        Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
        Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
        Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
        Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
        mumu65

        käyttää kyseistä ohjelmaa.
        Ohjelma tekee myös backupin automaattisesti, eli JOS jotain kuitenkin menisi pieleen(mihin en usko), voit palauttaa backupilla koneen ennen puhdistusta olleeseen tilanteeseen


      • ¨¨¨¨¨¨
        käyttäjiltä kirjoitti:

        Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
        Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
        Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
        Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
        mumu65

        ajellut sen kymmenisen kertaa, ei ongelmia. En ole pahemmin törmännyt muidenkaan valituksiin, mistä niitä löysit?


      • täällä
        ¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        ajellut sen kymmenisen kertaa, ei ongelmia. En ole pahemmin törmännyt muidenkaan valituksiin, mistä niitä löysit?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=655&posting=22000000018633558#22000000018633558
        ja jossain muuallakin (olisiko ollut afterdawn) oli tullut ongelmia.
        Annoin sen sitten korjata ne virheet. Seuraavan kerran kun koneen käynnistin niin tuli niitä laatikoita missä luki jotain varoituksia, yhdessä luki että puuttuu joku messengerin uninstall-tiedosto tai joku vastaava.
        Sitä ohjelmaa en kyllä käytäkään, mutta toivottavasti muita tärkeitä ei sitten ollut hävinnyt. Niitä laatikoita missä on se punainen ruksi tuli kaikenkaikkiaan viisi.
        Kone tuntuisi toimivan kuitenkin, en kylläkään ole huomannut nopeudessa tai muussakaan mitään eroa, tiedä sitten tekikö se nyt jotain.
        mumu65


      • täällä kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=108&conference=655&posting=22000000018633558#22000000018633558
        ja jossain muuallakin (olisiko ollut afterdawn) oli tullut ongelmia.
        Annoin sen sitten korjata ne virheet. Seuraavan kerran kun koneen käynnistin niin tuli niitä laatikoita missä luki jotain varoituksia, yhdessä luki että puuttuu joku messengerin uninstall-tiedosto tai joku vastaava.
        Sitä ohjelmaa en kyllä käytäkään, mutta toivottavasti muita tärkeitä ei sitten ollut hävinnyt. Niitä laatikoita missä on se punainen ruksi tuli kaikenkaikkiaan viisi.
        Kone tuntuisi toimivan kuitenkin, en kylläkään ole huomannut nopeudessa tai muussakaan mitään eroa, tiedä sitten tekikö se nyt jotain.
        mumu65

        Noita ongelmiahan oli ollut 2000 käyttäjillä..pitää aina lukea mille versiolla ohjelmat käy. Jos sulla xp on niin ei tule pulmia, itse 3:lla koneella käyttäneenä ei yhtään kertaa ole hävinnyt mitään minkä ei pitäisikään hävitä


      • JoJo
        käyttäjiltä kirjoitti:

        Koska olen muualta lukenut että sillä saa myös vahinkoa aikaan.
        Katselin myös täältä suomi24:n sivuilta että täälläkin muutama kokenut ongelmia ohjelman kanssa.
        Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin.
        Eli olisiko täällä sellaisia jotka ovat todenneet ohjelman käyttökelpoiseksi? Ainakin se kuulostaa lupaavalta mutta onko liian hyvää ollakseen totta?
        mumu65

        "Ja minä vanha höppänä kun en uskalla nyt sitten enää käyttääkään ohjelmaa kun nuo tekstit huomasin."

        Tietokonetta pitää uskaltaa käyttää,eikä kuunnella kaikkia pelottelua.
        Niin minä teen.

        rohkeasti vaan mumu65


    • Itse käyttänyt kyseistä ohjelmaa jo pari vuotta ja aina annan korjtata kaiken mitä ehdottaa, ei tule olemaan ongelmia sinullakaan siis. Ja sehän luo alkuun itse palautuspisteenkin kaiken varalle..anna mennä vaan :)

    • toimii :)

      eli suurkiitokset kaikille neuvojille, kaikki toimii niinkuin pitääkin.
      mumu65

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe