FIN tarra ?

Cool Patu

Olen menossa autolla via balticaa pitkin eurooppaan. Autossani on vanha rekisterikilpi, mutta se on kiinnitetty sellaiseen pohjalevyyn jossa on tuo EU-tunnus, mikä saakin sen näyttämään viralliselta eu- kilveltä. Onko tietoa kelpaako tällainen viritys tulleissa, vai vaaditaanko edelleen se FIN-tarra? (en mielelläni liimailisi autoon mitään ylimääräistä)

10

3117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

ei sitä lätkää välttämättä liimata tarvitse.

Voi tietysti pärjatä ilmankin tai sitten ei.

• olaaaaaan

nääs natsi eu

• juuri saksasta tullut

Periaatteessa tuollainen ei kelpaa, vaan jos autossa ei ole virallisia EU-kilpiä pitää olla valkoisella pohjalla oleva maatunnus, voithan teipata sen vaikka takaikkunan sisäpuolelle matkan ajaksi.

Käytännössä kukaan ei kuitenkaan tunnu tuota(kaan) valvovan.

• riippuu

riippuu tullivirkailijasta. Olen nähnyt kun on huomautettu. muistaakseni juuri viron rajalla.

• Rajavartija
        riippuu kirjoitti:

riippuu tullivirkailijasta. Olen nähnyt kun on huomautettu. muistaakseni juuri viron rajalla.

Rajavartijasta. Tullilla ei ole asian kanssa tekemista.

• sisäpuolelle

Ei tarvitse liimailla mitään kun laitat sen tarran takaikkunan sisäpuolelle. Viimeksi virossa käydessä "vanhoilla" kilvillä oli tarra hanskalokerossa jos joku sitä kysyy...ei kysynyt

• fonzi2

Krakovassa olen eika kukan kysellyt... Tosin mulla on mukana sellainen jos joku keksii ruikuttaa siita... Mut muuten en moista liimaile.

• Tha_Animal

Mentiin henkilöautolla suomi-viro-latvia-liettua ja takaisin, ei FIN tarraa eikä EU merkintää kilvissä. Meiltä ei kukaan kysellyt mitään.

• A.R

NIINKAUAN KUN AJAT EUROOPASSA NIIN ET TARVITSE TARRAA MUTTA HETI KUN POISTUT EU:N ALUEELT NIIN TARRA PITÄÄ OLLA.

• Käynnyt

EU-kilvet riittää nykyään kaikkialla,myös EU:n ulkopuolella,ilman EU-kilpiä tulee olla FIN-tarra aina ulkomailla,myös EU-maissa.

Ketään ei silti kiinnosta asia pätkääkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Raimo laamanen

Onko Raimo siirtynyt yläkerran orkesteriin ? Jos on niin jaksamista Seijalle.
      Puolanka
      20
      2752
    2. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      184
      2533
    3. Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa

Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      1444
    4. Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista

Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah
      Maailman menoa
      245
      1261
    5. Aloitko pelätä siis

Että otan suhun oikeasti yhteyttä
      Ikävä
      105
      1147
    6. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      37
      970
    7. Olet ollut aika törkeä minua kohtaan

Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta
      Ikävä
      46
      957
    8. Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin

maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises
      Ikävä
      32
      864
    9. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      132
      830
    10. Voi ei kuvitteletkohan sä

Nyt etten ookaan susta kiinnostunut 😿😿 ethän ajattele niin 🥺
      Ikävä
      43