FIN tarra ?

Cool Patu

Olen menossa autolla via balticaa pitkin eurooppaan. Autossani on vanha rekisterikilpi, mutta se on kiinnitetty sellaiseen pohjalevyyn jossa on tuo EU-tunnus, mikä saakin sen näyttämään viralliselta eu- kilveltä. Onko tietoa kelpaako tällainen viritys tulleissa, vai vaaditaanko edelleen se FIN-tarra? (en mielelläni liimailisi autoon mitään ylimääräistä)

10

3207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

ei sitä lätkää välttämättä liimata tarvitse.

Voi tietysti pärjatä ilmankin tai sitten ei.

• olaaaaaan

nääs natsi eu

• juuri saksasta tullut

Periaatteessa tuollainen ei kelpaa, vaan jos autossa ei ole virallisia EU-kilpiä pitää olla valkoisella pohjalla oleva maatunnus, voithan teipata sen vaikka takaikkunan sisäpuolelle matkan ajaksi.

Käytännössä kukaan ei kuitenkaan tunnu tuota(kaan) valvovan.

• riippuu

riippuu tullivirkailijasta. Olen nähnyt kun on huomautettu. muistaakseni juuri viron rajalla.

• Rajavartija
        riippuu kirjoitti:

riippuu tullivirkailijasta. Olen nähnyt kun on huomautettu. muistaakseni juuri viron rajalla.

Rajavartijasta. Tullilla ei ole asian kanssa tekemista.

• sisäpuolelle

Ei tarvitse liimailla mitään kun laitat sen tarran takaikkunan sisäpuolelle. Viimeksi virossa käydessä "vanhoilla" kilvillä oli tarra hanskalokerossa jos joku sitä kysyy...ei kysynyt

• fonzi2

Krakovassa olen eika kukan kysellyt... Tosin mulla on mukana sellainen jos joku keksii ruikuttaa siita... Mut muuten en moista liimaile.

• Tha_Animal

Mentiin henkilöautolla suomi-viro-latvia-liettua ja takaisin, ei FIN tarraa eikä EU merkintää kilvissä. Meiltä ei kukaan kysellyt mitään.

• A.R

NIINKAUAN KUN AJAT EUROOPASSA NIIN ET TARVITSE TARRAA MUTTA HETI KUN POISTUT EU:N ALUEELT NIIN TARRA PITÄÄ OLLA.

• Käynnyt

EU-kilvet riittää nykyään kaikkialla,myös EU:n ulkopuolella,ilman EU-kilpiä tulee olla FIN-tarra aina ulkomailla,myös EU-maissa.

Ketään ei silti kiinnosta asia pätkääkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5263
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      127
      1605
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      101
      1470
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      70
      1429
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      336
      1349
    6. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1341
    7. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      76
      1292
    8. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      4
      1085
    9. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      50
      958
    10. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      86
      955
    Aihe