FIN tarra ?

Cool Patu

Olen menossa autolla via balticaa pitkin eurooppaan. Autossani on vanha rekisterikilpi, mutta se on kiinnitetty sellaiseen pohjalevyyn jossa on tuo EU-tunnus, mikä saakin sen näyttämään viralliselta eu- kilveltä. Onko tietoa kelpaako tällainen viritys tulleissa, vai vaaditaanko edelleen se FIN-tarra? (en mielelläni liimailisi autoon mitään ylimääräistä)

10

3443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

ei sitä lätkää välttämättä liimata tarvitse.

Voi tietysti pärjatä ilmankin tai sitten ei.

• olaaaaaan

nääs natsi eu

• juuri saksasta tullut

Periaatteessa tuollainen ei kelpaa, vaan jos autossa ei ole virallisia EU-kilpiä pitää olla valkoisella pohjalla oleva maatunnus, voithan teipata sen vaikka takaikkunan sisäpuolelle matkan ajaksi.

Käytännössä kukaan ei kuitenkaan tunnu tuota(kaan) valvovan.

• riippuu

riippuu tullivirkailijasta. Olen nähnyt kun on huomautettu. muistaakseni juuri viron rajalla.

• Rajavartija
        riippuu kirjoitti:

riippuu tullivirkailijasta. Olen nähnyt kun on huomautettu. muistaakseni juuri viron rajalla.

Rajavartijasta. Tullilla ei ole asian kanssa tekemista.

• sisäpuolelle

Ei tarvitse liimailla mitään kun laitat sen tarran takaikkunan sisäpuolelle. Viimeksi virossa käydessä "vanhoilla" kilvillä oli tarra hanskalokerossa jos joku sitä kysyy...ei kysynyt

• fonzi2

Krakovassa olen eika kukan kysellyt... Tosin mulla on mukana sellainen jos joku keksii ruikuttaa siita... Mut muuten en moista liimaile.

• Tha_Animal

Mentiin henkilöautolla suomi-viro-latvia-liettua ja takaisin, ei FIN tarraa eikä EU merkintää kilvissä. Meiltä ei kukaan kysellyt mitään.

• A.R

NIINKAUAN KUN AJAT EUROOPASSA NIIN ET TARVITSE TARRAA MUTTA HETI KUN POISTUT EU:N ALUEELT NIIN TARRA PITÄÄ OLLA.

• Käynnyt

EU-kilvet riittää nykyään kaikkialla,myös EU:n ulkopuolella,ilman EU-kilpiä tulee olla FIN-tarra aina ulkomailla,myös EU-maissa.

Ketään ei silti kiinnosta asia pätkääkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77