Olen menossa autolla via balticaa pitkin eurooppaan. Autossani on vanha rekisterikilpi, mutta se on kiinnitetty sellaiseen pohjalevyyn jossa on tuo EU-tunnus, mikä saakin sen näyttämään viralliselta eu- kilveltä. Onko tietoa kelpaako tällainen viritys tulleissa, vai vaaditaanko edelleen se FIN-tarra? (en mielelläni liimailisi autoon mitään ylimääräistä)
FIN tarra ?
10
3117
Vastaukset
- ..........
ei sitä lätkää välttämättä liimata tarvitse.
Voi tietysti pärjatä ilmankin tai sitten ei. - olaaaaaan
nääs natsi eu
- juuri saksasta tullut
Periaatteessa tuollainen ei kelpaa, vaan jos autossa ei ole virallisia EU-kilpiä pitää olla valkoisella pohjalla oleva maatunnus, voithan teipata sen vaikka takaikkunan sisäpuolelle matkan ajaksi.
Käytännössä kukaan ei kuitenkaan tunnu tuota(kaan) valvovan.- riippuu
riippuu tullivirkailijasta. Olen nähnyt kun on huomautettu. muistaakseni juuri viron rajalla.
- Rajavartija
riippuu kirjoitti:
riippuu tullivirkailijasta. Olen nähnyt kun on huomautettu. muistaakseni juuri viron rajalla.
Rajavartijasta. Tullilla ei ole asian kanssa tekemista.
- sisäpuolelle
Ei tarvitse liimailla mitään kun laitat sen tarran takaikkunan sisäpuolelle. Viimeksi virossa käydessä "vanhoilla" kilvillä oli tarra hanskalokerossa jos joku sitä kysyy...ei kysynyt
- fonzi2
Krakovassa olen eika kukan kysellyt... Tosin mulla on mukana sellainen jos joku keksii ruikuttaa siita... Mut muuten en moista liimaile.
- Tha_Animal
Mentiin henkilöautolla suomi-viro-latvia-liettua ja takaisin, ei FIN tarraa eikä EU merkintää kilvissä. Meiltä ei kukaan kysellyt mitään.
- A.R
NIINKAUAN KUN AJAT EUROOPASSA NIIN ET TARVITSE TARRAA MUTTA HETI KUN POISTUT EU:N ALUEELT NIIN TARRA PITÄÄ OLLA.
- Käynnyt
EU-kilvet riittää nykyään kaikkialla,myös EU:n ulkopuolella,ilman EU-kilpiä tulee olla FIN-tarra aina ulkomailla,myös EU-maissa.
Ketään ei silti kiinnosta asia pätkääkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202752
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1842533Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1391444Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2451261- 1051147
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37970Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46957Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32864- 132830
- 43764