Heips,
Tässä ensimmäinen seksitarinani, jonka kirjoitin koemielessä äskettäin. Tuli vain mieleeni kokeilla, miten tällaisten tarinoiden kirjoittaminen sujuu.
Saa kommentoida, jos haluaa.
--------
Oli kevät ja grillauskausi juuri alkamassa, mutta grilli oli vielä alakerran verkkokellarissa. Asiaa hetken tuumailtuani päätin lähteä hakemaan sitä. Pistin päälle vain verkkarit ja t-paidan sekä sandaalit jalkoihin, eipä tuolle matkalle enempää vaatetta tarvitse. Kävelin raput alas verkkokellarin ovelle ja avasin sen. Siellä olikin jo valot päällä, olikohan jollakin unohtunut, kävi mielessä. kävelin käytävää eteenpäin ja kohta huomasin, että täällähän on joku muukin käymässä. Erästä kellarikomeroa tutkiskeli noin kolmikymppinen nainen. Tämä nainen oli todella herkullisen näköisessä asennossa takapuoli pystyssä. Koska hän ei ollut vielä kuullut saapumistani, jäin ihailemaan tätä seksikästä näkyä hetkeksi. Nyt alkoi vähän harmittamaan, että olin laittanut löysät verkkarit jalkaani, sillä kaluni alkoi osoittamaan elonmerkkejä. Päätin jatkaa matkaa, jotta saisin muuta ajateltavaa tuon herkkuperseen sijasta.
Kävelin muutaman askeleen lähemmäksi tätä naista ja tervehdin häntä.
- Hei, täällähän on näköjään muitakin.
- Ai, moi. Sanoo tämä nainen samalla kun nousee
pystyyn ja jatkaa.
- Minun nimi on Mirkku ja asun tuossa 2b:ssä.
- Hei Mirkku, minä taas olen Axe ja asustelen
tuolla ylimmässä kerroksessa.
- Voisitkos auttaa minua tämän kaapin kanssa,
Mirkku sanoo.
- Joo, tottakai.
Mirkku pyytää minua siirtämään kaappia hiukan, jotta saa sen takaa otettua pari pientä pahvilaatikkoa, kuulemma jotain astioita. Samalla kun Mirkku kurkottaa pahvilaatikoita, pääsen jälleen ihailemaan tätä todella upeata herkkupeppua.
Luulen, että saan ihailla tätä näkyä rauhassa ja ilman, että Mirkku huomaa, mutta erehdyn siinä. Mirkku nimittäin kysäisee siinä pyllistäessään.
- Pidätkös näköalasta?
- Tuota, uh, todella paljon, saan änkytettyä
hänelle vaivoin.
- Huomasin muuten äsken kun tulit, että jäit
katselemaan minua vähäksi aikaa, hihittelee
Mirkku ja nousee samalla ylös.
- Tota joo, ei ollut tarkoitus, mutta en voinut
vastustaa kiusausta. Harvemmin kun pääsee
näkemään noin hyvännäköistä peppua.
Samalla kun puhun, Mirkku siirtyy aivan kiinni minuun ja tarttuu arkailematta verkkareitteni läpi penikseen.
- Tällä taitaa olla jotain annettavaa, hän
naurahtaa samalla.
- Oikeastaan paljonkin, saan vaivoin sanottua.
- Hyvä, minä nimittäin haluat sitä niin, että
paikat valuu, kokeile vaikka.
Mirkku laskee arkailematta oloasunsa kireät housut nilkkoihin ja pyllistää uudelleen minulle. Nyt tuo jumalainen peppu on ihan paljaana edessäni ja siellä todella näyttää kostealta. Olin jo niin kiimassa, etten muistanut ollenkaan, että olimme talon yleisissä tiloissa puuhastelemassa. Laitan käteni Mirkun takapuolen päälle ja liikutan sitä hitaasti kohti tuota märkänä kiiltelevää pillua. Alan varovasti hieromaan häpyä, Mirkun voihkiessa hiljaa. Samalla kun hieron, alkaa omaan kaluun oikein sattua, niin kova seisokki on päällä.
- Minä haluan maistaa tuota sinun jäykkää herkkua,
huohottaa Mirkku ja nousee samalla pystyyn.
Ennen kuin tajuankaan on minulla housut kintuissa ja Mirkku on imaissut kaluni suuhunsa. Tuntuu taivaallisen hyvältä kun hän ottaa koko kalun juurta myöten suuhunsa. Käsittely tuntuu vaan niin hyvältä, että minun on pakko keskeyttää se.
- Hei, lopeta tai minä tulen välittömästi,
huohotan vaivoin hänelle.
- Minä haluan sinut nyt välittömästi takaapäin,
sanoo Mirkku puolestaan ja pyllistää taas
minulle.
- Hei, entäs ehkäisy? Minulla ei ole kumia mukana,
huudahdan hädissäni samalla kun muistan tuon
tärkeän seikan.
- Älä huolehdi, syön pillereitä ja olen ihan
terve, Mirkku huohottaa peppu pystyssä edessäni.
Mirkun peppu on niin herkullisen näköinen, että pelkään laukeavani pelkästä katsomisesta. Onneksi näin ei sentään tapahdu, vaan siirryn ihan Mirkkuun kiinni ja ohjaan kaluni varovasti hänen kosteaan pilluunsa. Työnnän hitaasti nautiskellen pohjaan asti, Mirkun pitäessä samalla uikuttavaa ääntä. Tunne on niin ihana, että voisin olla siellä vaikka kuinka pitkään, mutta Mirkku pyytää minua nussimaan häntä nopein liikkein. Teen työtä käskettyäni, otan molemmilla käsillä kiinni tästä ihanasta herkkupepusta ja alan nussimaan häntä nopein työnnöin.
- Uuh, oiiiih, anna tulla vaan, minä olen iiihan
kohta valmis, huutaa Mirkku ja pyörittää tuota
jumalaista peppuaan samalla, niin että näen jo
tähtiä.
Jatkan työntelemistä vauhtia kiihdyttäen ja tunnen, että lasti lähtee kohta. Puristan Mirkun pepusta entistä lujempaa ja yritän vielä pitkittää laukeamistani. Mirkun voihkiminen voimistuu jatkuvasti ja tunnen hänen lähestyvän orgasmia. Samalla kun lastini lähtee, saavuttaa Mirkkukin orgasmin äänekkäästi uikuttaen. Hetken aikaa jo pelkäsin ettei Mirkku kerkeäisikään minun mukaan, mutta onneksi näin ei käynyt. Jäin lauettuani vielä Mirkun sisään odottelemaan, että hänenkin olonsa tasaantuu.
- Hei, se oli upeaa, huokaa Mirkku viimein.
- Niin oli, saan itsekin sanottua.
- Sattuisikos sinulla olemaan paperia, hän
naurahtaa.
- Eipä tullut mukaan.
- No, täytyy kait olla sitten ilman, Mirkku
hihittää.
Vetäydyn varovasti pois hänestä ja katson kun spermanoro valuu pillusta pitkin hänen reittään. Nousen seisomaan ja autan myös Mirkun ylös. Mirkku tarttuu jo veltostuneeseen kaluuni ja ilmoittaa haluavansa sitä vielä lisää tulevaisuudessa. Kuin tehostaakseen sanomaansa, hän suutelee minua todella intohimoisesti. Pitkän suudelman jälkeen hän tarttuu housuihinsa ja nostaa ne ylös. Nostan samalla myös omatkin housut ylös ja katson ettei Mirkun housujen takapuolessa ole mitään pahoja tahroja.
- Voinko soittaa sinulle joskus? Kysäisen häneltä.
- Et, mutta anna numero, niin soitan kyllä
sinulle.
Annan hänelle oman puhelinnumeroni ja sanon, että voi soittaa koska vaan. Lopuksi Mirkku lukitsee verkkokellarin oven, ottaa ne kaksi pahvilaatikkoa syliinsä ja tuikkaa minulle suukon suoraan suulle.
- Nähdään taas orini, hän huudahtaa mennessään.
Jään katselemaan hänen jälkeensä haikein mielin. Olisin niin mielelläni viettänyt tuon ihanan naisen kanssa vaikka koko yön. Mieluimmin tosin jossain muualla, kuin täällä verkkokellarissa. Lähden itsekin kävelemään takaisin yläkertaan. Vasta kotiovella muistan, että se saamarin grilli jäi sinne kellariin. En jaksa lähteä sitä enää hakemaankaan, olkoon siellä toistaiseksi. Eihän sitä koskaan tiedä, mitä seuraavalla grillinhakureissulla tapahtuu.
---------
Mirkun kanssa verkkokellarissa
AlleyCat
1
3804
Vastaukset
- menettelee
Perhana jospa elämä olis oikeesti noin mukavaa, että sais vierasta noin vaan ohikulkiessa:)
Tarina oli kylläkin sinällään ihan kiva!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241