Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ripari kajaani

joutenlampi

oon menossa tänä kesänä riparille joutenlammelle, mitä sinne kannattais ottaa mukaan? siis tulihan meille tietty kotiin se lappu et "pyyhe, uikkarit, hygieniatarvikkeet" yms.....siis mitä muuta? monta esim. paitaa tarttis viikoksi?

Ja sit kuinka kauan aikaa on käydä yhen suihkussa?
Me majoitutaan siis siihen ns. etumaastoon jossa on jotkut ihme solukämpät... ja kuinka kauan aikaa on yleensä siitä herätyksestä aamupalaan? ku mulla menee aina niin kauan kun puen, pesen naaman, meikkaan yms. mitä nyt aamulla yleensä tehään ku en todellakaan pysty menee aamupalalle ilman meikkiä kun on sellanen iho et se ei oikein kestä päivänpaistetta.......

ja onko pakko uida ja käydä saunassa siellä? ite en pysty tuoreen lävistyksen takia menee enkä kyl muutenkaan erityisemmin haluiskaan... onko teiän ripareilla koskaan on ollu semmosii jotka ei ui eikä käy saunassa? ku vähän sitten ärsyttäis jos koko ajan tulee joku sanomaan et tuu uimaan tai et miks et sauno.....

Joo, kuulostan varmaan tosi tyhmältä ku kysyn tommosii vammasii kysymyksii, mutta ei voi mitää ku vaan mietityttää noi asiat etukäteen:D

10

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimkesän riparilainen

      Vaikea sanoa toisen puolesta mitä tarvii viikon ajan, ja voi siellä pestä niitä likaisia vaatteita.

      Tuosta majoittumisesta, että siellä on kahdeksan hengen mökit, joissa kahden hengen huoneet ja kaksi suihkua ja vessaa yhdessä kämpässä, että pitäisi aikaa olla.. takamaastossa on vain yksi vessa ja suihku kaikille!! :D että ole onnellinen
      En muista tuota aamupalaa, mutta olisiko tunti ollut herätyksestä, riippuu tietenkin milloin heräät..varoitan, voi olla tulossa aika herätykset :D. tai ainakin meillä oli.

      Kaikkien ei ole tietenkään pakko käydä uimassa tai saunassa eikä sitä kukaan kato eikä tainnut meillä puoletkaan käydä?

      Aika tuurilla pistit tämän viestin, että kajaanilainen sattuisi lukemaan tämän ;D

      • ihanat ajat

        mä olin kans jouten lammella tänä vuonna riparilla :) ja ihan niinku jo ylempi sano, että ei oo tietenkää pakko käyvvä saunassa tai uimassa. ei meijjänkää riparilta läheskää kaikki käyny.. aamupalaan oli meillä . n.30min aikaa herätyksestä.. en tiijjä onko kaikilla sit sama. (oltiin kans etumaastossa!)

        onnee riparille :)


    • Tinneri Tiina

      Vain typerykset menee kirkon aivopesuleirille (ripariin).

      Kannatan uskonnoille 21v ikärajaa.

    • jonnedestroyer69

      Euroshopper energia juoma äxdeedee

    • TakamaastoVie

      Etumaasto on ihan perseestä Takamaasto on vaa nii parempi, etenkin jos kaveriporukan kaa samas mökis buum että räjähtää! mökkien takana helppo käyä kusel ja tällee ei tarviihe turhaa rampata kaukana vessas

      • jnbtfrdes

        ulostitko ehtoollista molemmista torvista?

        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        =)))


    • Tyyppi01

      Kumpi on se puoli, jolla pidetään niitä max. 24 hengen leirejä? Etumaasto vai takamaasto? Se Kankaalan puoli kumminkin. Koska musta oli ainakin tosi kivaa kun pienemmällä leirillä oli parempi ryhmähenki eikä ne klikkiryhmät erottuneet niin selkeästi. Menin nimittäin yksin sinne leirille ilman kaveria, varmasti sellaiselta isommaltakin leiriltä olisi saanut kavereita, mutta ryhmähenki olisi saattanut olla vähän toisenlainen jos minut olisi laitettu johonkin niistä max. 48 hengen leireistä.

      • olinvuonna2015

        Mä olin joutenlammella 48 hengen leirillä ja meillä oli ainakin ihan hyvä ryhmähenki, mut mun tuttu oli toisella 48 hengen leirillä ja kerto että siellä oli vaan jotain pieniä kaveriporukoita ja isosten oli hankala saada kaikki pitämään yhtä :D Että joo, ehkä se kankaalan puoli ois ollu tosiaan kivempi, mäkään en muista onko se etu vai takamaasto. Riippuu kyllä vähän ihmisistäkin, meidän leirillä oli varmaan astetta fiksumpaa porukkaa kuin kaverin :D


    • Terv.Mirka

      Kertoisitko, miksi aiot mennärippikouluun?

      • Tampereellakävin

        Sinnehän menee melkein kaikki (no ei ihan) ja aloitusviesti on sitäpaitsi yhdeksän vuotta vanha.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe