ripari kajaani

joutenlampi

oon menossa tänä kesänä riparille joutenlammelle, mitä sinne kannattais ottaa mukaan? siis tulihan meille tietty kotiin se lappu et "pyyhe, uikkarit, hygieniatarvikkeet" yms.....siis mitä muuta? monta esim. paitaa tarttis viikoksi?

Ja sit kuinka kauan aikaa on käydä yhen suihkussa?
Me majoitutaan siis siihen ns. etumaastoon jossa on jotkut ihme solukämpät... ja kuinka kauan aikaa on yleensä siitä herätyksestä aamupalaan? ku mulla menee aina niin kauan kun puen, pesen naaman, meikkaan yms. mitä nyt aamulla yleensä tehään ku en todellakaan pysty menee aamupalalle ilman meikkiä kun on sellanen iho et se ei oikein kestä päivänpaistetta.......

ja onko pakko uida ja käydä saunassa siellä? ite en pysty tuoreen lävistyksen takia menee enkä kyl muutenkaan erityisemmin haluiskaan... onko teiän ripareilla koskaan on ollu semmosii jotka ei ui eikä käy saunassa? ku vähän sitten ärsyttäis jos koko ajan tulee joku sanomaan et tuu uimaan tai et miks et sauno.....

Joo, kuulostan varmaan tosi tyhmältä ku kysyn tommosii vammasii kysymyksii, mutta ei voi mitää ku vaan mietityttää noi asiat etukäteen:D

10

1179

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viimkesän riparilainen

Vaikea sanoa toisen puolesta mitä tarvii viikon ajan, ja voi siellä pestä niitä likaisia vaatteita.

Tuosta majoittumisesta, että siellä on kahdeksan hengen mökit, joissa kahden hengen huoneet ja kaksi suihkua ja vessaa yhdessä kämpässä, että pitäisi aikaa olla.. takamaastossa on vain yksi vessa ja suihku kaikille!! :D että ole onnellinen
      En muista tuota aamupalaa, mutta olisiko tunti ollut herätyksestä, riippuu tietenkin milloin heräät..varoitan, voi olla tulossa aika herätykset :D. tai ainakin meillä oli.

Kaikkien ei ole tietenkään pakko käydä uimassa tai saunassa eikä sitä kukaan kato eikä tainnut meillä puoletkaan käydä?

Aika tuurilla pistit tämän viestin, että kajaanilainen sattuisi lukemaan tämän ;D

• ihanat ajat

mä olin kans jouten lammella tänä vuonna riparilla :) ja ihan niinku jo ylempi sano, että ei oo tietenkää pakko käyvvä saunassa tai uimassa. ei meijjänkää riparilta läheskää kaikki käyny.. aamupalaan oli meillä . n.30min aikaa herätyksestä.. en tiijjä onko kaikilla sit sama. (oltiin kans etumaastossa!)

onnee riparille :)

• Tinneri Tiina

Vain typerykset menee kirkon aivopesuleirille (ripariin).

Kannatan uskonnoille 21v ikärajaa.

• jonnedestroyer69

Euroshopper energia juoma äxdeedee

• TakamaastoVie

Etumaasto on ihan perseestä Takamaasto on vaa nii parempi, etenkin jos kaveriporukan kaa samas mökis buum että räjähtää! mökkien takana helppo käyä kusel ja tällee ei tarviihe turhaa rampata kaukana vessas

• jnbtfrdes

ulostitko ehtoollista molemmista torvista?

Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

=)))

• Tyyppi01

Kumpi on se puoli, jolla pidetään niitä max. 24 hengen leirejä? Etumaasto vai takamaasto? Se Kankaalan puoli kumminkin. Koska musta oli ainakin tosi kivaa kun pienemmällä leirillä oli parempi ryhmähenki eikä ne klikkiryhmät erottuneet niin selkeästi. Menin nimittäin yksin sinne leirille ilman kaveria, varmasti sellaiselta isommaltakin leiriltä olisi saanut kavereita, mutta ryhmähenki olisi saattanut olla vähän toisenlainen jos minut olisi laitettu johonkin niistä max. 48 hengen leireistä.

• olinvuonna2015

Mä olin joutenlammella 48 hengen leirillä ja meillä oli ainakin ihan hyvä ryhmähenki, mut mun tuttu oli toisella 48 hengen leirillä ja kerto että siellä oli vaan jotain pieniä kaveriporukoita ja isosten oli hankala saada kaikki pitämään yhtä :D Että joo, ehkä se kankaalan puoli ois ollu tosiaan kivempi, mäkään en muista onko se etu vai takamaasto. Riippuu kyllä vähän ihmisistäkin, meidän leirillä oli varmaan astetta fiksumpaa porukkaa kuin kaverin :D

• Terv.Mirka

Kertoisitko, miksi aiot mennärippikouluun?

• Tampereellakävin

Sinnehän menee melkein kaikki (no ei ihan) ja aloitusviesti on sitäpaitsi yhdeksän vuotta vanha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1371
    2. 68
      1340
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1261
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1255
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      1009
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      933
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      89
      896
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      881
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      676
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      663
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      638
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      622
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      596
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      577
    Aihe