Omistan enkkusprinkun ja olen miettinyt toisen koiran hankkimista, mutta ongelmana on, etten oikein osaa päättää rotua, koska haluaisin kaikki :) Lisäksi olen miettinyt, että milloin olisi ihanteellinen aika ottaa uusi perheenjäsen, kun hauvani on 3 vuotta...Pitäisikö vielä odottaa?
Olen ajatellut cavaa tai cokkeria, joten jos omistat kyseisen rodun edustajaa niin kertoisitko parhaita ja huonoimpia puoli rehellisesti, eikä ylikuvitteellisesti :)
pähkäilyä...
2
444
Vastaukset
- cavaa
kannatan cavaa ehdottomasti.meille tuli cava uros viime viikon lauantaina ja olen siihen valintaan erityisen tyytyväinen. cavassa varmaan huonoja puolia perinnölliset sairaudet eli sydän vaivat. parhaita puolia:helppo kouluttaa, pehmeä katse ja NIIIIN IHANA!!!!! valitse cava!!!
- cockerin omistaja
Mielestäni ei ole mitään tiettyä ikäeroa, jolloin voisi toisen koiran hommata. Tietty olisi hyvä, jos vanhempi koira olisi ehtinyt aikuisen ikään, jolloin olisi molemmille selvää kumpi on "laumanjohtaja".. mutta meillä ei ongelmia ole ilmennyt vaikka ikäeroa on puolisen vuotta. 3 vuotta on ihan hyvä ikä :)
Omistan itse cockerit, en ole niinkään enkkusprinkkuun tutustunut, mutta olettaisin sen olevan hyvin samankaltainen kuin cockeri. Iloinen ja supervauhdikas lintukoira :D Cockeria tietty tässä suosittelen. Trimmaus tietty on vähän haastavampaa, ja turkinhoito muutenkin. Cavasta ei ole kokemusta, kun en seurakoiriin ole niin perehtynyt. Olen enemmän näiden ylösajavien lintukoirien ystävä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513595Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142490Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1381550- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427