Niin, että vieläkö ????
Vieläkö mopotetaan 7 luok
7
1341
Vastaukset
- peruskoulusta päässy
Sun pääs uitetaan vessanpöntössä!
- iyti
Ei sanottu ku pari kertaa mokkeri ja sit ei enää mitään muut
- 9lk ohi on
sun pääs todellakin uitetaan pöntös!!!
ei ollenkaan mopotettu (ei nyt ainakaan ysille mennessä enää muista ;)
- tuleva amis_
joissaki kouluis se tosin on kai lopetettu kokonaan,mut kyl ainaki mun entises koulus se jatkuu edelleen samanlaisena,eli pitää vaan sanoo pari kertaa se mopovala ja se on siinä :D
- MeraBlack
Näin se vaan on. ;)
- lukioon menossa...
kyllä se perinne pysyy aina... kun ite olin seiskalla mopotettiin, kun olin kasilla mopotin seiskoja ja sama meno jatku ysillä, lukiossa ny en viitti vaikka onkin samassa rakennuksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604