lahden naiset ovat minut hyljänneet ei löydy mistää einetist,baarist ei marketist eikö kevät pistä liikeelle tytöt ? mävaan oon tälläinen tervekätinen nuorimies hämeest
lahden naiset
18
1335
Vastaukset
- leena34
ja mä olen nainen hollolasta eli melkein lahdesta..
olen 44v varattu nainen .....ja haen seikkailua..
vaikka vapuksi... ;)- lupasivat..
kylmää, joten älä nyt hyvä mies niitä tumppujasikaan hukkaa, vaikka seuraa löytyskin.
Toimeen pitää tulla myös vapun jälkeen. - motukka34
Moikka jos kiinnostaa seikkailu 35v raittiin ja tupakoimattoman miehen kanssa niin mailaa pian. Olen urheilullinen ja hyväkielinen joten tyydytys taattu.
Sinkkumies joten haluja löytyy tarpeeks.Vastaa pian niin saadan poistetua kummankin puute.Terv Pekka - tumpuuko
noheikerro lisää millainet olet
- leena34
motukka34 kirjoitti:
Moikka jos kiinnostaa seikkailu 35v raittiin ja tupakoimattoman miehen kanssa niin mailaa pian. Olen urheilullinen ja hyväkielinen joten tyydytys taattu.
Sinkkumies joten haluja löytyy tarpeeks.Vastaa pian niin saadan poistetua kummankin puute.Terv Pekkaminuako kenties tarkoitit mailaamaan? olen 44v /174/74....ja nyt sait mun sähköpostiosoitteen jos kiinnostaa laita postia suoraan osoitteeseen , niin kerron lisää
- leena34
tumpuuko kirjoitti:
noheikerro lisää millainet olet
minuako tarkoitit vai jotain muuta?
- pekka
leena34 kirjoitti:
minuako kenties tarkoitit mailaamaan? olen 44v /174/74....ja nyt sait mun sähköpostiosoitteen jos kiinnostaa laita postia suoraan osoitteeseen , niin kerron lisää
Hei vaan .Olen 35v mies sinkku ja vailla nais seuraa ja pian.Olen 180 80 raitis ,en polta,urheilullinen mies. Mieli tekee ja usein vain nainen puuttuu.Joten jos sua kiinnostaa niin vastaa pian ja päästään asiaan.Terv Pekka
- leena34
pekka kirjoitti:
Hei vaan .Olen 35v mies sinkku ja vailla nais seuraa ja pian.Olen 180 80 raitis ,en polta,urheilullinen mies. Mieli tekee ja usein vain nainen puuttuu.Joten jos sua kiinnostaa niin vastaa pian ja päästään asiaan.Terv Pekka
miten saan sinuun yhteyden ...mä laitoin tämän ja edellisen vastauksen yhteyteen sänköpostiosoitteen , huomasitko ? vai eikö se näy?
mulle sopii tavata vaik vappuaattona, mut miten voin antaa numeron tätä kautta .... - pekka
leena34 kirjoitti:
minuako kenties tarkoitit mailaamaan? olen 44v /174/74....ja nyt sait mun sähköpostiosoitteen jos kiinnostaa laita postia suoraan osoitteeseen , niin kerron lisää
Moikka taas.ei näy se os.mut mailaa mulle normaalilla sähköpostilla os [email protected]
- lahden naiset leena
leena34 kirjoitti:
miten saan sinuun yhteyden ...mä laitoin tämän ja edellisen vastauksen yhteyteen sänköpostiosoitteen , huomasitko ? vai eikö se näy?
mulle sopii tavata vaik vappuaattona, mut miten voin antaa numeron tätä kautta ....moi en saanut osoitettasi annatko uudestaa
- leena34
lahden naiset leena kirjoitti:
moi en saanut osoitettasi annatko uudestaa
mun osoite on [email protected]
- leena34
leena34 kirjoitti:
mun osoite on [email protected]
moi vaputja sillee sori sähköposti osoiteessa häikkää olen 39.171.89 yms vieläkö myöhäistä sori mun moka
- fyjgktlliliku
turha puhuu lahden naisille jos ei oo sukua.
- hyiiiiiii
Rumia amisjuntteja sivuilta siileillä hiuksillaan.
- pekkatöpöhäntä8
Sille nauretaan joka ei ole sukua.
- siinäsyyilkeydelle
lahtelaiset miehet on laiskoja juoppoja, valittajia ja narkomaaneja ettei tarjonta ole todellakaan hyvää.
- matiaskujala
Muokkaa photoshopilla kuvia ja ota paljo peilikuvii nii vähä rumempiki niiku mä voi saada naisia.
- matias.julkunen
Ja jakaus vielä 50-luvulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5165605Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255099Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292472- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401390Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761218- 651132
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731001Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132948