Paras 501?

The Powerless

Monellakko tikalla olet 501:n poikkaissut? Oma paras 11 tikkaa. Useampia kertoja päässy kokeilemaan tuosta ja ekalla ja ainoalla kerralla katkesi. Yks peli meni 180-91-180 eli jäljelle jää 50, mutta jotenki epähuomiossa luulin että 51 alla. Olisin muuten bullia kokeillu. Muuten sellainen taso että päivittäin tulee joitain alle 15:n tikan pelejä ja useammin rapiat 20 tikkaa.

38

10436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tonikristian80

      10 tikalla tuo kerran on napsahtanut ja pari kertaa 11 tikalla.

    • Mr Darts

      kerran, mutta siitä on jo aikaa. Yksi bull's eye oli vikassa sarjassa. Sarja 180-180-141

      • Nimetön

        Eh eh, varmaan onkin häränsilmä 141-poikkasussa, haha!
        Koitetaas nyt pikkasen pysyä totuuden puolella, hei "Mr Darts", eikä jauheta potaskoo!


      • dartsari
        Nimetön kirjoitti:

        Eh eh, varmaan onkin häränsilmä 141-poikkasussa, haha!
        Koitetaas nyt pikkasen pysyä totuuden puolella, hei "Mr Darts", eikä jauheta potaskoo!

        141 poikasusa on monta eri mahdollisuutta myös silmästä ulos. esimerkiksi trippla 17 tupla 20 silmä. vaatii kyllä kaksi tuplaa mutta se onnistuu. ett ole varmaan paljon tikkaa heittänyt kun et osaa laskea.


      • sure...
        dartsari kirjoitti:

        141 poikasusa on monta eri mahdollisuutta myös silmästä ulos. esimerkiksi trippla 17 tupla 20 silmä. vaatii kyllä kaksi tuplaa mutta se onnistuu. ett ole varmaan paljon tikkaa heittänyt kun et osaa laskea.

        Joo, eipä oo oikee varmaakaa järkee mitään silmiä koklaa ku o ysin paikka, hehe... saaha sen esmes 167 x 3 poikke, jos prassailla haluu tai uskaltaa. Oot varmaan senki tehny? Hihi.

        Tää puhuu paskua tää dartsari, jos väittää että 9n tikan pelin on härkiksellä höystettynä heittäny, nsvo. xD


      • Mr Darts
        Nimetön kirjoitti:

        Eh eh, varmaan onkin häränsilmä 141-poikkasussa, haha!
        Koitetaas nyt pikkasen pysyä totuuden puolella, hei "Mr Darts", eikä jauheta potaskoo!

        saattaa jauhaa potaskaa, mutta minä olen heittänyt dartsia. Täytyy sanoa, että hitonmoinen säkä kävi ja tuo enkka ei ole kisoista.

        Viimeinen 3 tikan sarja oli siis
        50 (häränsilmä)-
        51 (tripla 17)-
        40 (tupla 20).

        Eihän häränsilmää oikeissa kisoissa heitetä "varmana" ja vielä poikkasussa.


      • Höpönlöpö!
        Mr Darts kirjoitti:

        saattaa jauhaa potaskaa, mutta minä olen heittänyt dartsia. Täytyy sanoa, että hitonmoinen säkä kävi ja tuo enkka ei ole kisoista.

        Viimeinen 3 tikan sarja oli siis
        50 (häränsilmä)-
        51 (tripla 17)-
        40 (tupla 20).

        Eihän häränsilmää oikeissa kisoissa heitetä "varmana" ja vielä poikkasussa.

        Kyllä se sinä olet joka täällä potaskaa jauhaa. Varmaan juu heitätkin ensin kaksi täydellistä 180n heittoa, sitten lipsautat tikkasi 15 cm ohi kohteestasi silmään!? Joo joo JOO! Lopeta jo, YKSINKÄÄN, kuka dartsia osaa heittää, ei usko sua paskan vertaa, vaan nauraa sulle päin naamaa, Mr Darts! Kuten minä nyt: hahahaha HAHAHAHAH HÄHÄHÄHÄÄÄ!!!
        xD

        Lääkitystä ensin kuntoon nyt, sitten treenaamaan, niin ehkä saat (JOSKUS) edes sen 180 kerran, dorka! ;D


      • Mr Darts
        Höpönlöpö! kirjoitti:

        Kyllä se sinä olet joka täällä potaskaa jauhaa. Varmaan juu heitätkin ensin kaksi täydellistä 180n heittoa, sitten lipsautat tikkasi 15 cm ohi kohteestasi silmään!? Joo joo JOO! Lopeta jo, YKSINKÄÄN, kuka dartsia osaa heittää, ei usko sua paskan vertaa, vaan nauraa sulle päin naamaa, Mr Darts! Kuten minä nyt: hahahaha HAHAHAHAH HÄHÄHÄHÄÄÄ!!!
        xD

        Lääkitystä ensin kuntoon nyt, sitten treenaamaan, niin ehkä saat (JOSKUS) edes sen 180 kerran, dorka! ;D

        sitä kokeilla saa kisojen ulkopuolella ja joskus onnistuu. Yritin häränsilmää tosissani (ja osui!), joten ei se mahdottomuus ole. Eipä tässä muuta.

        Lääkitys on kunnossa. Pidä itsestäsi huolta!


    • sait

      tuon 91? Harvoinpa tuon tason heittäjille lipsahduksia sattuu! 180, (91?) 180 ja vielä loppuun laskuvirhe. jep jep...

      • ja missäs

        jengissä heittelet?


      • esimerkiksi näin

        Triple 15 triple 15 1?


      • tikkapiru
        esimerkiksi näin kirjoitti:

        Triple 15 triple 15 1?

        Paskanjauhantaa. Kukaan oikea dartsin pelaaja lähde täysien jälkeen 15:n triploja hakemaan.


      • SIELTÄKIN PÄIN
        tikkapiru kirjoitti:

        Paskanjauhantaa. Kukaan oikea dartsin pelaaja lähde täysien jälkeen 15:n triploja hakemaan.

        Paskanjauhantaa. Kukaan oikea dartsin pelaaja täällä leveile. Oikea dartsin pelaaja heittää tikkaa. Koko tää palsta on pissahousuille jotka ei kunnon taulua pääse näkemäänkään.


    • 11 mennyt..

      ja oli muistaakseni viellä kisoissa, silloin kun viellä innostusta oli joskus -90 luvun alkupuolella. Nyttemin heittelen piippoa.

      • Teemu27

        12 tikalla on mennyt ennätykseksi.. 140-100-140-121, normaali taso huitelee alle 20 parhaimmillaan.. Harmi vaan, kun täällä kokkolassa tuntuu laji olevan ihan kuollut. Heittoseura ei toisinaan olis pahitteeks..


    • kevyt-t

      ehkäpä hakuammuntaa mutta mielestäni loogisin 91 vähennys täysien välissä olisi tripla20-lipsahdus12-viiminen alas ja sinkku19.
      tuplat tai oudot triplat olis kuitenkin kaksien täysien välissä epätodennäköisiä.
      Itte kisoissa 12 naulaan 140-100-140-121(60,11,50) muuten vähän minne sattuu...

      • tikkapiru

        Luulen vahvasti, että yhdeksän tikan heittäjillä tikat eivät lipsahtele singeleihin.


      • tonmachine

        Kun heittää esmes tripla 5, ja kaks alas eli 76 sieltä kahdella. Tulee 91 varsin loogisesti. Toki myös 20, 20 ja 51 tekee saman.


      • The Powerless
        tonmachine kirjoitti:

        Kun heittää esmes tripla 5, ja kaks alas eli 76 sieltä kahdella. Tulee 91 varsin loogisesti. Toki myös 20, 20 ja 51 tekee saman.

        Heitin 20-20 ja 51 eli tripla 17. Esim. Barneveld käyttää usein 17:n triplaa kun menee alas. Joskus vain tulee tunne että jokin kohta taulussa tuntuu sopivammalta kuin joku muu tripla. Silloin kannattaa mennä tunteen mukana. Ja tuli ajatuskatkos kun heittelin itsekseni, olin jo aloittanut pelin joka ei menny kaksisesti, heitin nuo isot vähennykset ja laitoin vasta siitä pelin alkamaan.


      • ProDart
        The Powerless kirjoitti:

        Heitin 20-20 ja 51 eli tripla 17. Esim. Barneveld käyttää usein 17:n triplaa kun menee alas. Joskus vain tulee tunne että jokin kohta taulussa tuntuu sopivammalta kuin joku muu tripla. Silloin kannattaa mennä tunteen mukana. Ja tuli ajatuskatkos kun heittelin itsekseni, olin jo aloittanut pelin joka ei menny kaksisesti, heitin nuo isot vähennykset ja laitoin vasta siitä pelin alkamaan.

        Kyllä täytyy nyt hieman puolustella tuota 91:n heittoa, varsinkin jos on heittänyt 180,180 ja kolmannella kierroksella menee kaksi ensimmäistä singeliin, niin ainakin itse heitän useasti viimeisen T17:sta, koska onnistuessa jää jäljelle 50 ja myös 10d on mielestäni ihan tavoiteltava tulos.


    • demi faabio

      ne on ollu kyl parhaat farkut.. no mistä tää 501 juontaa??

    • en minä

      9:llä tikalla on peli poikkaistu jopa kilpailutilanteessa suomessa. Kari Saukkonen Joensuusta, joskus parikymmentä vuotta sitten. Olen tosin itse jo lopettanut aikoja sitten harrastuksen, kun tuli lasten vuoro harrastaa muuta. Voi siis olla että joku muukin.... Mahtaakohan vielä olla montakin heittäjää mukana noilta ajoilta?

      • The Powerless

        Saukkonen taisi olla neljäs maailmassa joka katkaisi yhdeksällä. Suomessa Ulf Ceder poikkaisi viimeksi SM-kisoissa tänä vuonna. Kyllä noita Suomessakin tulee "muutaman vuoden" välein kisoissa. Oma paras on siis 10 nykyisin. Veteraanikisoissa käy noita konkareita joskus, ainakin Aulis Nissinen..


    • mennynä

      11 tikalla
      kotona pari kertaa 10 tikalla
      pari kertaa ollu 9 tikan paikka kotitaulus

    • piiri

      Tere kaikille "heittäjille"!! Joskus aikanaa tyrkkäsin kisoissa kolmekertaa neljätoista putkee,jättäen 81 alle. Okei,eka tripla alhaalta osu,ja toka ohi "kaks nelosesta",ja kolmas osu joulu aattoon,eli 12d. Moni ei ymmärrä,mitä "neljätoista" tarkottaa,mut tää palsta onkii tarkotettu virallisille heittäjille. Nähää Suomen cupissa....-

    • pjapa

      Kahdesti meni aikoinaan 10:llä, toisella kerralla oli 9:n paikka, mut tupla 18:n lankaan meni ulkopuolelle ja seuraavalla poikki... Toises oli lopetus silmään. Nyt melkein 10 vuoden tauon jälkeen taas aloitellut harrastuksen ja taitaa olla 12 paras tänä vuonna

    • dartshomo!! (totta)

      ylimaallista tarkkuutta et ole etkä tule koskaan näkemään ennen kuin tapaat minut, vapahtaji ja herrasi!! todellisuutesi on minun muokattavissani.... olemassaolosi riippuu täysin siitä millä tuulella satun olemaan!! tervetuloa KAJAANIIN!!!

      • dh, nro 2

        maasterille vaan Iidenistä :)


    • DaRtSdArTsDaRtS

      Oon poikkassu parhaimmillaan 12 tikalla. Mulle tulee yleensä se että kun ekoilla heitoilla on heittäny esim 140 125 140 niin sit se tuplaus menee ihan vituiks vaikka yleensä osun tupliin hyvällä prosentilla. oisko jollain jotain neuvoo millä sais pään kestää tos tuplauksessa

      • The Powerless

        mutta pakko vaan unohtaa aikaisemmat heitot ja keskittyä jokaiseen tikkaan ja heittää samalla tavalla kuin normaalisti. John Part opasti että tuplia kannattaa harjoitella vain paineen alla, esim. kelloa vastaan. Paineen alla myös ne tärkeimmät tuplat heitetään.. Myös lyhyet katkopelit auttaa ja tuo luottamusta että haku ja tuplat osuu. Joskus heitän vain eri poikkaisuja max. 3:lla tikalla, vaikka puoli tuntia, niin sen jälkeen myös 501 sujuu hyvin ja tuplat tuntuu helpolta. Jännä juttu myös kun on iso katko tuloillaan niin tupla saattaa tuntua vaikealta vaikka se on samanlainen ja samankokoinen kuin aina, vaikka olisi normaali D16 alla ja kaikki kolme tikkaa kädessä. Pitääkin ajatella se ihan normaalina tuplana eikä pakkopaikkana. Pää lopulta erottaa mestarin muista..


    • since1972

      140-121-140-60 yli tuplan ja vika tuplaan eli 12 tikkaa.

    • mestari...

      Komein kuvio oli joskus seuraava: Tripla20-Tripla19-häränsilmä kolme kertaa peräkkäin...

      • Kuntses

        Harrowsin karvatauluun 501 13 tikkaa ja 14 tikkaa Smartness elektroniseen tauluun


    • dartsjunnu

      finnish open junnu semis 11 d oscar lukasiakkii vastaa 140 140 156 (tripla 12 lipsahti) 65 pox ulkopiha teemu

      • Ex-Powerless

        Tää on toiseksi paras peli: 140 180 170 (tässä viimeinen keskelle, tarkoitus ulkopiha) 11 pox (T3-D2) :)
        Joku voi kokeilla saako kymmeneen tikkaan madhouse lopetuksella.


      • Ex-Powerless
        Ex-Powerless kirjoitti:

        Tää on toiseksi paras peli: 140 180 170 (tässä viimeinen keskelle, tarkoitus ulkopiha) 11 pox (T3-D2) :)
        Joku voi kokeilla saako kymmeneen tikkaan madhouse lopetuksella.

        Korjaus heti.. Tietenkin lopetus D1.


    • Mika Hekkanen

      Osallistumpa tähän vilkkaaseen keskusteluun.

      Paras kisapeli on 12 tikkaa 84 pox (20-48-16).
      Treenatessa on mennyt 11 tikkaa, jossain välissä varmaan on mukana T1, kun tuossa meni 98 pox toisella.

      Lisäksi olen heittänyt 501 pistettä 10 perättäisellä tikalla ja se 10. vielä tuplaan, tuota en kuitenkaan laske peliksi kun 180-140 heittojen jälkeen ajattelin että tästä voisi saada hyvänkin pelin aikaan. Ja sehän jatkui 131-50.

      Kerran olen päässyt treeneissä oikeasti kokeilemaan 10 tikan peliä.
      Se meni 180-140-153 ... eikä ikinä poikki.

    • Anonyymi

      Täällä yks aloittelijkain joukossa. Taulun ja tikat omistanu kuukauden päivät ilman aikaisempaa kokemusta lajista ja ennätys on 36 tikalla. Äsken pääsi kokeileen 23 tikan lopetusta mutta noihin tupliinhan se kaatuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      222
      1910
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1699
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1496
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1189
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1100
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      4
      988
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe