CITY BEACH RESORT?

KesäMaria74

Hei,

Olen lähdössä joulukuun lopulla Hua Hiniin neljäksi viikoksi. Hotelliksi valitsin halvimman mahdollisen, koska budjettini ei ole niin suuri ja hotelli sijaitseen keskeisellä paikalla.

Luin aiempia tekstejä City Beach hotellista ja nyt alkoi todella mietityttämään. En ole hakemassa mitään luxus hotellia, koska hotellissa en tule aikaa viettämään. Hotelli on minulle lähinnä nukkumista varten.

Haluaisin tietää ilman kenenkään provokatiivisia kommentteja, kuinka paha tuo hotelli on. Erityisesti kiinnostaa, onko noissa huoneissa torakoita? Diskon melua kyllä kestän, mutta torakoita en!

Niin ja onko nuo tallelokerot huoneissa?

Ja mielelläni ottaisin vastaan komentteja hyvistä kokemuksista tuosta hotellista. :)

Kiitos vastauksista etukäteen.

T. Maria

60

8013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtanut hotellin itse

      Ota myrkyt mukaan,tai osta paikan päältä.Tallelokerot on sitten respassa alhaalla,ei huoneissa.Hyvää hotellissa on ainoastaan sijainti.

    • 2005

      heips olimme 2005 pari viikkoa ko. hotellissa, ainoat torakat näimme aamiaishuoneessa (2 kpl) koko reissun aikana, onhan se vähän kulunut, mutta kyllä nukkumapaikkana ihan ok.

      • Aamiainen

        Söittekö ne torakat siellä,niitähän syövät paikallisetkin?Ja puluja,niitäkin olisi hotellissa tarjolla,vaikka uimakaveriksi altaalle.Ja mihin ne rotat olisi hävinneet?Kysykää oppailta onko kukaan koskaan nähnyt aamiaishuoneessa rottia?Tuskin kertovat siitä mitään.Nukkumapaikkanahan se käy ,jos ei ole nirso tekstiilien raikkaudesta,tahtoo olla pyyhkeissä ja lakanoissa joskus sanomista?


      • jaksaaolla

        Menen itse City Beach-hotelliin ensi vuoden alussa.Elämäni eka kerta siinä hotellissa...
        Hua Hin on kiva paikka, olen ollut siellä muutaman kerran.
        Aina löytyy valittajia kaikista hotelleista. Tilatessani tiedän etten odota luksusta kun hotellin taso on pari tähteä. Sitä saa mitä tilaa.
        Itse aion katsoa huoneen ennen kuin asetun asumaan.Pyydän toista huonetta jos pulut suunnittelevat tappaa minut...Jos on likaiset lakanat pyydän uudet. Jos on torakoita, ei voi mitään. Olen asunut 5 tähden hotelleissa ja niissäkin on ko. elukoita. Ne kuuluvat tuohon maanosaan, niinkuin eurooppaankin. Eivät ne tee hotellia huonoksi.
        Yökerhot ovat luonnollisia asioita joka puolella maailmaa.
        Käytän rahani nykyään muuhun kuin kalliisiin hotelleihin kun ei tarvitse leuhkia kuinka Hiltonis on hienoa, ei ole pätemisentarvetta kertoa majoituksen tähtimäärästä.
        Jos on valitettavaa niin valitetaan matkatoimistoille eikä yritetä pilata muiden matkaa. Mukavaa lomaa meille Citybeachiläisillekin!


      • uhuh
        jaksaaolla kirjoitti:

        Menen itse City Beach-hotelliin ensi vuoden alussa.Elämäni eka kerta siinä hotellissa...
        Hua Hin on kiva paikka, olen ollut siellä muutaman kerran.
        Aina löytyy valittajia kaikista hotelleista. Tilatessani tiedän etten odota luksusta kun hotellin taso on pari tähteä. Sitä saa mitä tilaa.
        Itse aion katsoa huoneen ennen kuin asetun asumaan.Pyydän toista huonetta jos pulut suunnittelevat tappaa minut...Jos on likaiset lakanat pyydän uudet. Jos on torakoita, ei voi mitään. Olen asunut 5 tähden hotelleissa ja niissäkin on ko. elukoita. Ne kuuluvat tuohon maanosaan, niinkuin eurooppaankin. Eivät ne tee hotellia huonoksi.
        Yökerhot ovat luonnollisia asioita joka puolella maailmaa.
        Käytän rahani nykyään muuhun kuin kalliisiin hotelleihin kun ei tarvitse leuhkia kuinka Hiltonis on hienoa, ei ole pätemisentarvetta kertoa majoituksen tähtimäärästä.
        Jos on valitettavaa niin valitetaan matkatoimistoille eikä yritetä pilata muiden matkaa. Mukavaa lomaa meille Citybeachiläisillekin!

        elä naurata,mukavaako lomaa city beach hotellissa?????????????????????????


      • ei nirso
        jaksaaolla kirjoitti:

        Menen itse City Beach-hotelliin ensi vuoden alussa.Elämäni eka kerta siinä hotellissa...
        Hua Hin on kiva paikka, olen ollut siellä muutaman kerran.
        Aina löytyy valittajia kaikista hotelleista. Tilatessani tiedän etten odota luksusta kun hotellin taso on pari tähteä. Sitä saa mitä tilaa.
        Itse aion katsoa huoneen ennen kuin asetun asumaan.Pyydän toista huonetta jos pulut suunnittelevat tappaa minut...Jos on likaiset lakanat pyydän uudet. Jos on torakoita, ei voi mitään. Olen asunut 5 tähden hotelleissa ja niissäkin on ko. elukoita. Ne kuuluvat tuohon maanosaan, niinkuin eurooppaankin. Eivät ne tee hotellia huonoksi.
        Yökerhot ovat luonnollisia asioita joka puolella maailmaa.
        Käytän rahani nykyään muuhun kuin kalliisiin hotelleihin kun ei tarvitse leuhkia kuinka Hiltonis on hienoa, ei ole pätemisentarvetta kertoa majoituksen tähtimäärästä.
        Jos on valitettavaa niin valitetaan matkatoimistoille eikä yritetä pilata muiden matkaa. Mukavaa lomaa meille Citybeachiläisillekin!

        Olimme viimevuonna marraskuussa 3 viikkoa, hotelli ihan siisti, siivoojat ystävällisiä ei torakoita eikä pulu ongelmia.Aamiainen oli vähän yksipuolinen (paistettua pekonia ja munakokkelia joka aamu ja thaimaalaisia ruokia.)


    • vaasanveri

      hua hinissä on keskustassa kymmeniä pieniä ja erittäin hyvätasoisia hotelleja,matkatoimistot eivät vain käytä niitä,koska joutuisivat töihin,perustelevat että heidän aika ei riittäis palvelemaan,mutta totuus on jotta ahneus ja oppaiden riittämätön määrä sen tekee.harmi kun sitten sen takia ihmiset,maksavat asiakkaat viedään hotelleihin jotka ovat alaarvoisia.eihän koiraakaan kotona huonoon koppiin laiteta.

      • huahin

        jos todella haluat sen lomasi hotellilla pilata
        olet osunut oikeaan paikkaan. säälin sua. ps
        kysy vaikka marinha duradasta saat oikeaa lomaa.


    • Hua Hin fani

      Kyllä' City beach on ihan käyttökelpoinen hotelli. Kaverimme asui siellä marraskuussa ja kävimme siellä lähes joka päivä. Eihän se mikään Hiltonin tasoinen ole, mutta ethän sitä vaadikkaan. Ei siellä näkynyt ötököitä eikä muitakaan liskoja. Uima-allas alue oli aika vaatimaton.Keskeinen sijainti on iso plussa. Itse asuimme Majestic`ssa 4 km päässä. Kyllähän sieltä hyvin pääsi liikkumaan, mutta nyt marraskuussa menemme Phukettiin ja valitsimme keskustan hotellin. Mukavaa lomaa sinulle.

      • kokemuksen rintaääni

        jos ei ole omakoht. kokemusta,ei pitäisi kertoa "tosia" asioista joista ei tiedä.Torakat aktiivisimillaan öiseen aikaan.ja öisinkö siellä käväisit,ymmärrän senkin,koska hotelissa saa vapaasti "sitäkin" harrastaa ,toki pikku tippi yövieraista respaan pitää heittää,ja alakerran diskosta halvalla löytyy "lakananlämmitin"


      • äippä1

        Asuipa meidänkin kaveri siellä,kävimme 2 kertaa,se
        riitti.Hotellin sijainti hyvä.Ulospäin ihan
        kelvollinen.Huoneet nukkavierut,torakoita emme
        nähneet,liikkuvat parhaiten yöllä ja aamupalalla
        mehuastioiden liepeillä.
        Puluja pesii uima-allas alueella ja paskaa on.
        Tallelokeroa ei huoneessa.Hotelli on yksinmatkusta-
        vien miesten suosiossa,kun tyttöjä saa huoneisiin
        tuoda vapaasti.Ja sen huomasi,aikamoinen trafiikki
        oli illalla jo noin klo 11 seudussa.
        Muutama turisti oli jo sammunut aulan soffalle,siinä
        hän sai rauhassa nukkua.Diskon melusta et ole
        milläänkään... se hyvä sitä tuntui olevan.
        Kaksi viikkoa mainitussa hotellissa,voisipa olla
        hermot lujilla,vaikka vain yöpyisin.
        Vaihda jos pystyt.
        Hauskaa lomaa silti sinulle ja kaikille muillekin.


    • saara

      Itse majoituin City Beachiin vuonna 2002 ja täytyy sanoa, että paljon on hotelli siitä muuttunut, jos nuo kaikki kirjoitetut jutut pitävät paikkansa. Meidän huoneessa ei ollut yhtäkään torakkaa, mutta muistaakseni hotellin pihalla niitä jonkin verran oli (kuten joka puolella Thaimaassa). Tuttaviemme huoneessa oli kerran ollut joku elukka (ei torakka), mutta se heitettiin ulos.

      Uima-allasalueella kävin vain kerran vilkaisemassa. Se oli kylläkin vaatimaton, mutta puluja en tuolloin havainnut. Muutenkin kyllä suosittelen nauttimaan merestä Hua Hinissä, joten ainakaan meille uima-allas-alueella ei ollut mitään merkitystä.

      Meidän huoneeseen ei kuulunut minkäänlaista möykkää tuolloin. Diskossa kävimme kerran piipahtamassa ja siellä jumputus oli kieltämättä varsin kovaa. On siis ilmeisesti tuurista kiinni, mistä kohtaa hotellia saat huoneen ja kuuluuko sinne möykkää.

      En erityisesti kiinnittänyt huomiota myöskään muiden tekemisiin ja seuralaisiin, mutta mielestäni ainakaan tuolloin hotelliin ei tuotu silmiinpistävän paljon thai-yöseuraa. Toki enemmäkin Thaimaassa matkailleena voin todeta, että kyllä niitä tyttöjä voi tuoda useimpiin jopa 4-5 tähden hotelleihinkin. Kun asiaan ei kiinnitä liikaa huomiota, se ei häiritse. Kannattaa keskittyä ihan omaan lomailuun eikä seurata liikaa muiden tekemisiä.

      Lakanat ja pyyhkeet oli aina puhtaat ja ne vaihdettiin päivittäin.

      Jos et siis vaadi mitään erityistä hotellilta, voin -toki ehkä vähän vanhentuneella kokemuksella- suositella hotellia. Mitään luksusta se ei missään tapauksessa ole, mutta hinta-laatu-suhde on ok. Hyvää matkaa!

      • mamasan1

        Tämä hotelli oli vielä kunnon paikka v.2000, kun kävin siellä. Silloin sen päädystä pääsi suoraan "pystybaariin" ja valkkas vaan lottonumeroita ja hyvää böönaa sai pariks tunniks. Se oli hyvä systeemi. Jälkeenpäin ei tarvinnu dooriksia kummemmin miettiä eikä baareissa ravata. Pystyi keskittymään muihin asioihin. Ja palvelu oli huippu tasoa ja puhdasta businesta, ei rakkautta.
        Mamasanin paikka kuulemma aiheutti kovasti häiriötä ja kun taas nykyinen yökerho ei sitä tee. Mielestäni härdellistä ei aiheutunut mitään meteliä, häiriötä. Nukuin aina hyvin Cityn huoneessa. Eikä silloin ainakaan ollut torakoita eikä muitakaan ötököitä tontilla.
        Sinne vaan ja hyvää lomaa.


      • asiat myös 2007

        Itse olin kaksi viikkoa 2005 ja 2007 maaliskuussa ja tilanne on sama kuin edellä kirjoitit. Ihan OK paikka. Jos maksaa kyseisestä hotellista, turha vaatia Hiltonia. Sammuneita en koskaan nähnyt, torakoita en nähnyt. 2007 hotellissa yöpyi paljon paikallisia, useimmat perheellisiä. Mitään asukkaita häiritsevää toimintaa ei ollut. Ainoastaan aamiaisella voi nähdä yleensä vanhemmat miehen paikallisen naisen kanssa, sama nainen oli saman miehen kanssa joka päivä eli todennäiköisesti huone oli varattu netistä molempien nimiin. Tallelokero alakerrassa toimii OK ja on ilmainen ellet hävitä avainta, aina henkilö paikalla.


    • Joku

      Hieman ihmetyttää tuo mollaaminen. Itse olin perheen kanssa (eli mukana myös lapsi) viime kesänä ko hotellissa ja oltiin ihan tyytyväisiä. Torakoita ei näkynyt kertaakaan, puluja kyllä oli mutta ei ne sisälle huoneeseen tulleet ja parveke siivottiin joka ikinen päivä. Myös lakanat ja pyyhkeet vaihdettiin joka päivä, kuluneitahan osa pyyhkeistä oli mutta ihan puhtaita.

      Hotelli on aika vaatimaton mutta eipä ole hintakaan paha eli hinta/laatusuhde on ok. Paikkahan on mitä mainoin keskellä Hua Hiniä. Lisäksi viime kesänä siellä ollessamme hotellissa tehtiin remonttia joten lienee hieman taso jopa parantunut.

      • äitiskä

        mietitkö.hometta,ja muita allergioivia saasteita kun lapsesi sinne veit.pulujen jätöksetkin.entäs ne hiukan "kuluneet"lakanat ja pyyhkeet.puhumattakaan mitä lapsesi näkevät ja kokevat,aikuisten laiskuuden vuoksi,kun hotelli pitää olla keskeisellä paikalla,vaikka pikku riskinotollakin ja mitähän siinä sitten säästyikään jos terveysriskit huomio.remontin teko lienee pakollisisa korjauksiaettei ihka romahda koko roska.


      • Hua Hin fani
        äitiskä kirjoitti:

        mietitkö.hometta,ja muita allergioivia saasteita kun lapsesi sinne veit.pulujen jätöksetkin.entäs ne hiukan "kuluneet"lakanat ja pyyhkeet.puhumattakaan mitä lapsesi näkevät ja kokevat,aikuisten laiskuuden vuoksi,kun hotelli pitää olla keskeisellä paikalla,vaikka pikku riskinotollakin ja mitähän siinä sitten säästyikään jos terveysriskit huomio.remontin teko lienee pakollisisa korjauksiaettei ihka romahda koko roska.

        Ei pidä olla noin sinisilmäinen. Meinaatko, ettei Suomessa ole yhtään hometta? Esim.kouluissa, päiväkodeissa, sairaaloissa y.m., joissa lapsesi VOIVAT saada allergioita. Silloin on parempi pitää heidät kotona neljän seinän sisällä. Avoimin mielin matkalle ja pidetään hauskaa.


      • Jännäjussit
        Hua Hin fani kirjoitti:

        Ei pidä olla noin sinisilmäinen. Meinaatko, ettei Suomessa ole yhtään hometta? Esim.kouluissa, päiväkodeissa, sairaaloissa y.m., joissa lapsesi VOIVAT saada allergioita. Silloin on parempi pitää heidät kotona neljän seinän sisällä. Avoimin mielin matkalle ja pidetään hauskaa.

        Hauskaa,että täällä Suomessa asuessamme meille home on joka paikassa suuri ongelma,mutta kun olemme lomalla,sepä ei ole ollenkaan haittana?Home hyväksytään hotelliin kuuluvana,vaan auta armias jos sitä löytyy kotimaan ympyröistä,olemmeko kaksinaamaisia tässä asiassa,vai sinisilmäisiä,matkatoimistojen uhria?


      • Hua Hin fani
        Jännäjussit kirjoitti:

        Hauskaa,että täällä Suomessa asuessamme meille home on joka paikassa suuri ongelma,mutta kun olemme lomalla,sepä ei ole ollenkaan haittana?Home hyväksytään hotelliin kuuluvana,vaan auta armias jos sitä löytyy kotimaan ympyröistä,olemmeko kaksinaamaisia tässä asiassa,vai sinisilmäisiä,matkatoimistojen uhria?

        Ymmärsitkö asian väärin? Jos matkan jättää tekemättä, että PELKÄÄ hometta, niin silloin on viisainta jäädä kotimaahan. Tiedät varmaan, että Suomessakin on homeisia koteja sekä laitoksia. Näin se home vaara PIILEE myös täällä. Mielestäni matkaa ei kannata jättää tekemättä jonkun fobian takia. Kyllä Thaimaa on ihana maa! Olen sinne lähdössä taas marraskuussa.


      • maija5
        Jännäjussit kirjoitti:

        Hauskaa,että täällä Suomessa asuessamme meille home on joka paikassa suuri ongelma,mutta kun olemme lomalla,sepä ei ole ollenkaan haittana?Home hyväksytään hotelliin kuuluvana,vaan auta armias jos sitä löytyy kotimaan ympyröistä,olemmeko kaksinaamaisia tässä asiassa,vai sinisilmäisiä,matkatoimistojen uhria?

        Ei kai uhreja,vapaaehtoisestihan sinne mennään.
        Jokaisen oma asia miten majoittuu,kaksi tähteä ja -
        pitäisi jo jotain kertoa hotellin tasosta.
        Valinnan voi tehdä ihan itse.
        Ja tuskin home ihan silmille hyppii.


      • jännäjussit
        Jännäjussit kirjoitti:

        Hauskaa,että täällä Suomessa asuessamme meille home on joka paikassa suuri ongelma,mutta kun olemme lomalla,sepä ei ole ollenkaan haittana?Home hyväksytään hotelliin kuuluvana,vaan auta armias jos sitä löytyy kotimaan ympyröistä,olemmeko kaksinaamaisia tässä asiassa,vai sinisilmäisiä,matkatoimistojen uhria?

        tarkoitinkin miksi se home on kotona ongelma JOS se ei ole lomalla?
        eikö suurempi ongelma ole hygienia esim. uimaaltaalla,vuodevaatteissa,keittiössä,jne?


      • JASKASETÄ
        jännäjussit kirjoitti:

        tarkoitinkin miksi se home on kotona ongelma JOS se ei ole lomalla?
        eikö suurempi ongelma ole hygienia esim. uimaaltaalla,vuodevaatteissa,keittiössä,jne?

        voiko pyyhkeetkin olla homeessa vaikka ne pesisi,kun ne kuitenkin haisee pahalle?


      • hajustamatonta
        JASKASETÄ kirjoitti:

        voiko pyyhkeetkin olla homeessa vaikka ne pesisi,kun ne kuitenkin haisee pahalle?

        Hajustamaton pesuaine ei tuoksu hyvältä, kokeile vaikka koto Suomessa.
        Eli kyseisessä hotellissa ei pestä pyykkiä hajustetuilla pesuaineilla.


    • Harrison

      Itse ja vaimoni olemme ns,reppureita ja käyttäneet seuraavaa taktiikkaa valitessa huonetta/hotellia jne.Olemme varanneet Suomesta ennakkoon 2.päiväksi hotellin sieltä kohteesta johon matkustamme.Kun on itse paikanpäällä,niin voi analysoida ja tutkia kongreettisesti millainen huone/hotelli todella on.Ja ,ellei ole mikä miellyttänyt,niin seuraavaan paikkaan,sillä Thaimaassa löytyy aina paikka jossa voi yöpyä.Täällä palstoilla on vaikka millaisia mielipiteitä tunne-elämän mukaan.Joten on lähes mahdoton saada faktatietoa ko.asiasta,ellei ole sitten paikanpäällä jo joku tuttava tsekkaamassa ja siinäkin voi tulla erilainen näkemys.
      Tarkoitukseni ei ole halveerata ketään kirjoittajaa,mutta näkemyksiä on niin monta kuin näkemyksen antajaakin.
      Voidaan todeta lopuksi seuraavasti:Homo hominilupus.
      Hyvää matkaa kaikille matkailijoille.

    • houno

      huono!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hotel

    • maipenrai

      Eipä tahtonut onnistusa edes nukkuminenkaan.
      2006 naapurihuoneesa 2 suomalaista maajussia.
      Vieraita riitti ja hulinaa.Siinä sivussa jahtasimme
      torakoitakin.
      Uima-altaalla kävimme kerran,pulut olivat vallanneet.Siivous toimi kerran päivään,lakanoita
      ei toki vaihdettu vaan käännettiin.Myös pyyhkeet
      usein vaihtamatta.Henkilökunta ihan asiallista.
      Aamupala ihan ok.Hotellin sijainti hyvä.Juuri sen
      takia on Aurinkomatkojen ohjelmassa,kertoi opastyttö.Hänen mukaansa 2 tähteä pitäisi kertoa
      asiakkaalle hotellin tason varsin selvästi.
      Naapurihuoneen isäntä oli oikein tyytyväinen ja
      kertoi asuneensa hotellissa jo 4 kertaa.
      sellaista elämä on......hauskaa matkaa.

    • justMe

      Kannattaisiko harkita mielummin asunnon vuokraamista, saa sillä rahalla jo aika mukavan huoneiston sieltä!

      Vaikka tuolta: www.worldwidehome.net

    • maricas

      kun pääsimme ulos kunnialla

      • mukaan

        Siäl on kai kerroksissa rottejakin.


    • Talvimaria

      Menetkö , minä en menisi läävään,kun samalla rahalla saa paremmankin?

      • tottakai

        Talvimaria, kerrotko mistä?


      • talvimaaria
        tottakai kirjoitti:

        Talvimaria, kerrotko mistä?

        esim. tawanit hotelli keskustassa,sama hintaluokka ja parei taso


      • Pultteriherra
        talvimaaria kirjoitti:

        esim. tawanit hotelli keskustassa,sama hintaluokka ja parei taso

        Kaikki hotellit parempia ja halvempaa oleminen alueella ja rauhallisempaa ja siistimpää


    • Kapo

      Oltiin 2 viikkoa juuri kyseisessä hotellissa.
      Alempaa keskitasoa ,aamiainen myös.
      Remontin takia piti vaihtaa huonetta kesken
      loman. 3nesta 4loseen.Poravasarat soi kello 10-17
      häiritsevästi.
      Loman ostimme Aurinkomatkoilta.
      Jos otat oman silitysraudan tai matkakeittimen
      mukaan, pidä se piilossa. Käyttö kielletty ja
      siitä voi saada laskun 3000bht alkaen..

      • tietämätön1

        Kerro nyt muutakin...Täällä on niin paljon negatiivistä tekstiä, puluista ja homeesta, et olis ihan kiva saada asiallista palautetta. Tämän ketjun perusteella vaihdan hotellia mut osa täällä saattaa olla provojakin... Kiitos etukäteen.


      • sepposähikäinen

        niin,ne johdot(rautalangat) eivät kestä ko laitteita,ovat henken päälle vaarallisia,siksi kielto laitettu,oikein tarralla peiliin,samalla pesevät kätensä vastuusta jos sattuu jotain? remontti lienee vain pintojen putsausta,sekin hyvä juttu,kunhan siivoavat myös hotellin omat tilatkin,keittiön jne.puluarmeijankin voisi tappaa paskomasta?diskon saisi räjäyttää pois.


      • tietämätön1 kirjoitti:

        Kerro nyt muutakin...Täällä on niin paljon negatiivistä tekstiä, puluista ja homeesta, et olis ihan kiva saada asiallista palautetta. Tämän ketjun perusteella vaihdan hotellia mut osa täällä saattaa olla provojakin... Kiitos etukäteen.

        menettelee mielestäni. Ihan tehokas ilmastointi.
        Siivous ihan ok ja asialliset patjat sängyissä.
        Vuodevaatteet puhtaat ja loistava sijainti.
        Asiallinen ja kohtelias henkilökunta.
        Ilmainen turvasäilö respassa.
        Discon puolelle jos joutuu meteli voi kuulua
        huoneeseen asti.Se loppuu tosin kello 01jälkeen.


      • Kauheasti34
        Stravinski kirjoitti:

        menettelee mielestäni. Ihan tehokas ilmastointi.
        Siivous ihan ok ja asialliset patjat sängyissä.
        Vuodevaatteet puhtaat ja loistava sijainti.
        Asiallinen ja kohtelias henkilökunta.
        Ilmainen turvasäilö respassa.
        Discon puolelle jos joutuu meteli voi kuulua
        huoneeseen asti.Se loppuu tosin kello 01jälkeen.

        Olipa mukavan asiallinen viesti! Paljon mukavampi odotella matkaa kun tietää ettei se niin kauhaea ole kuin on annettu ymmärtää.
        Meille tarjottiin vaihto-ehtona Majestic Beach Resorttia mut se on niiiin kaukana keskustasta.


      • Irmeli ja Kalle
        Kauheasti34 kirjoitti:

        Olipa mukavan asiallinen viesti! Paljon mukavampi odotella matkaa kun tietää ettei se niin kauhaea ole kuin on annettu ymmärtää.
        Meille tarjottiin vaihto-ehtona Majestic Beach Resorttia mut se on niiiin kaukana keskustasta.

        Paljon parempaa tarjoavat,eikä se matka niin kauhea ole,nythän rakennetaan uusia hotelleita juuri sinne päin kovasti joten Majesticin sijainti senkun paranee mutta C-B en menisi vaikka ilman saisin olla.


      • Justiinatäti
        Kauheasti34 kirjoitti:

        Olipa mukavan asiallinen viesti! Paljon mukavampi odotella matkaa kun tietää ettei se niin kauhaea ole kuin on annettu ymmärtää.
        Meille tarjottiin vaihto-ehtona Majestic Beach Resorttia mut se on niiiin kaukana keskustasta.

        Vaihdettiin,ollaan oltu ennenkin ja hyvä on ollut,tämä rupesi peloitttamaan siksi vaihdettiin kun kerran mahdollisuus tulija joskus kantsii vähä kärsiä etäisyydestä saa sitten parempaa tasoa samalla rahalla,vai mitä?


    • Nannumamma

      Uskaltaako hotelliin mennä sisälle ollenkaan,saati sitten asua siellä,en haluaisi menettää lomallani terveytä homeen tai muun epäpuhtauden takia.

    • onnenpekkapoika

      Onnistuttiinpa vaihtamaan,nyt saa onnitella,tiukalle otti,mutta onnistuipa kuitenki,yrittivät tyrkyttää epätoivoisesti, pysyin lujana ja vaihdoin.

    • näytti olevan.

      Googletin äsken tuon paikan ja ihan asialliselta hotellilta vaikutti. Tällä esiintyneiden kriittisten puheenvuorojen jälkeen herää kyllä kysymys, että missä linnoissa suurin osa muka majoittuu.

      Itse majoittuisin tuolla ihan mielelläni ja oli alkujaan yhtenä vaihtoehtona.

      • pitäävaan

        On herännyt sellainen olettamus et pitää olla aina jotain mitä haukkua.
        Tämä hotelli ilmeisesti kuuluu niihin että mollataan vaikka ei ole ikinä käynytkään siellä. Hilton on köyhiksien hotelli jonne menee ne jotka ei saa päteä kotisuomessa ja sit ollaan niin luksusta! Hua hinis on paljon hotelleja jotka on tyylikkäämpiä ja "hienompia" ku Hilton. Ja niissä on myös oikeesti tyylikkäämpiä ihmisiä ku vyötärölaukkuturistit!


      • vyölaukkufani
        pitäävaan kirjoitti:

        On herännyt sellainen olettamus et pitää olla aina jotain mitä haukkua.
        Tämä hotelli ilmeisesti kuuluu niihin että mollataan vaikka ei ole ikinä käynytkään siellä. Hilton on köyhiksien hotelli jonne menee ne jotka ei saa päteä kotisuomessa ja sit ollaan niin luksusta! Hua hinis on paljon hotelleja jotka on tyylikkäämpiä ja "hienompia" ku Hilton. Ja niissä on myös oikeesti tyylikkäämpiä ihmisiä ku vyötärölaukkuturistit!

        Miten liittyy Hilton tähän asiaan.Onko mielestäsi
        2 tähden hotellissa asuva oikea turisti ja
        Hiltonissa asuva jotain muuta.Vaikka niinhän se onkin,kaikenkarvaiset örveltäjät eivät Hiltonia
        kansoita.Olet aivan oikeassa tyylikkäitä hotelleja
        on Hua-Hinissa montakin.
        Nythän sinä toimit juuri samoin,mollaat Hiltonissa
        asuvia.Itse et siellä ole asunut ja kateus paistaa.


      • rooooooooooope
        vyölaukkufani kirjoitti:

        Miten liittyy Hilton tähän asiaan.Onko mielestäsi
        2 tähden hotellissa asuva oikea turisti ja
        Hiltonissa asuva jotain muuta.Vaikka niinhän se onkin,kaikenkarvaiset örveltäjät eivät Hiltonia
        kansoita.Olet aivan oikeassa tyylikkäitä hotelleja
        on Hua-Hinissa montakin.
        Nythän sinä toimit juuri samoin,mollaat Hiltonissa
        asuvia.Itse et siellä ole asunut ja kateus paistaa.

        niin pojaat,kylä se niin on että teitin hotelleissa asustaa köyhä kansa,mutta löytyy huasta yksi kunnon hottelli:chiva com........kuukausi siellä tuntuu olevan oikea loman mitta maksukyvystä lomalla?elkääkä kinakko menkkää telttiretkelle,ei tulle riitaa tasosta?rannalla on sitten tilaa,elekee sitten tapelko hierojatyttöjen kanssa,ainaskaan sen laihan ja mukavan,olikohan26?


    • mirkko

      huoneissa lokeroita,mutta jonkinlaiset peltipöntöt on respassa,tiedä sitten ovatko pitäviä?

      • nirko

        jos pystyssä on mutta pidä ei mitään pelottava paikka


    • Vikatikkikö

      Tuoretta kokemusta tästä hotellista. Aivan ok paikka hinta huomioiden ja sijainti hyvittää oikeastaa puutteet mitä on. Vähän huoletti aluksi lapsen kanssa mennä sinne mutta se oli turhaa ja menemme jouluna uudestaan. Jos jotain toivoisi niin suihkuihin nykyaikaiset termostaatit ja uudet telkkarit niin olisin tyytyväinen. Siivous pelaa ja henkilökunta mukavaa. Suosittelen sellaiselle joka käy hotellin ulkopuolellakin ja pääsääntöisesti nukkumassa hotellissa...positiivinen yllätys oli hotelli city beach

    • sinnesiis

      Hinta-Laatusuhde kohillaan , nykyään jopa rauhallinen hotelli. Ehkä joskus huonoa mainetta aiheuttaneet tyypit hoksasivat miten paremmin Pattis sopii sellaiselle matkantekijälle jonka
      motiivina on ihan muut kokemukset vaikkapa naisten yökylään ostaminen . Hua Hin in ystäville
      löytyy mukavaa tekemistä ja näkemistä . Hienoa että City Beach siinä samalla siistiytynyt.

      • Golffariperhe

        Mekin olemme päätyneet Hua Hiniin seuraavaksi puoleksi vuodeksi syystä että siellä on korkeatasoisemmaksi rankattu golfkenttä ja palvelut ei alituiseen pyöri yökyläjutuissa.
        Myös vuokraamamme talo muuta kuin hotellihuone pikku teeveellä.


    • toinentapaus

      Hua Hin istä löytyy mukavasti vuokra-asuntoja , taloja , condoja ja pieniä edullisia hotellihuoneita .
      Tosiaan sopii golffareille , lapsiperheille , pariskunnille. On myös hienoa huomata miten paljon
      ns. pattajanpoitsut ovat suosiolla siirtyneet omille mestoilleen . Pattayan matkailumaine
      saanut tietysti sinne sopivan huonon käsityksen kasvamaan. Harmi , kyllähän jokunen
      tavallinen Thaimaan ystävä siellä vielä vuosia aikaisemmin kehtasi käydä katselemassa .

    • Vikatikkikö

      Kyllä jatkossakin menemme hua hiniin meidän porukalla,kaikki toimii niin hyvin ja kunhan vielä mieluisen vuokra asunnon löydämme myöhemmin niin meille kiva lomapaikka. Ilmastoa täällä vähäisine sateineen verrattuna etelään ei voi unohtaa. Ja tiettyjen kansalaisten vähäisyyttä toistaiseksi...miltä sivustolta löytää parhaan vuokra asunto tarjonnan huassa?

      • 63NumBall64

        ei miltään vuokraussivustolta, kannattaa toimia niin että varaa hotellin viikoksi tai pariksi kun tänne tulee sitten mopo alle ja kiertää niitä alueita missä haluaa aikansa viettää, ja etsiä sieltä asuntoa, näin saattaa säästää tuhansia pateja kuukaudessa, yleensä nuo netissä välitettävät asunnot on vuokra laatusuhteeltaa surkeita, toki voit sieltä helmenkin löytää, facessa on se markkina alue, siltä voi aika ajoin tutkailla, upean talon saat altaalla vuokralle alle 500 eurolla, ilman allasta alle 300 euroa...


      • Lerpanpäivää
        63NumBall64 kirjoitti:

        ei miltään vuokraussivustolta, kannattaa toimia niin että varaa hotellin viikoksi tai pariksi kun tänne tulee sitten mopo alle ja kiertää niitä alueita missä haluaa aikansa viettää, ja etsiä sieltä asuntoa, näin saattaa säästää tuhansia pateja kuukaudessa, yleensä nuo netissä välitettävät asunnot on vuokra laatusuhteeltaa surkeita, toki voit sieltä helmenkin löytää, facessa on se markkina alue, siltä voi aika ajoin tutkailla, upean talon saat altaalla vuokralle alle 500 eurolla, ilman allasta alle 300 euroa...

        Nyt unohdat NumBalllerppa, että Hua Hiniin matkailevat yleensä rollaattoreilla, joten mopolla kiertäminen heille on samaa kuin sinulle, ajelet vain avaran mielikuvituksesi kera siellä Hiekkaharjubssa mopolla Thaimaassa...
        Muutoinkin pöllöimpiä ajatuksia keskiverto turistille kertoa, että mopo alle Thaimaan usein hyvinkin vaaralliseen liikenteeseen, huomioiden myös sen, ettei sitä kaksipyöräiskokemusta kovinkaan monelta löydy...
        Voi sinua lerpparaukkaa, mitä taas Hiekkiksestä neuvot...


      • 63NumBall64
        Lerpanpäivää kirjoitti:

        Nyt unohdat NumBalllerppa, että Hua Hiniin matkailevat yleensä rollaattoreilla, joten mopolla kiertäminen heille on samaa kuin sinulle, ajelet vain avaran mielikuvituksesi kera siellä Hiekkaharjubssa mopolla Thaimaassa...
        Muutoinkin pöllöimpiä ajatuksia keskiverto turistille kertoa, että mopo alle Thaimaan usein hyvinkin vaaralliseen liikenteeseen, huomioiden myös sen, ettei sitä kaksipyöräiskokemusta kovinkaan monelta löydy...
        Voi sinua lerpparaukkaa, mitä taas Hiekkiksestä neuvot...

        Ne ole nähnyt täällä kuin yhden rullaattoriin vuosien aikana, on totta että moottoripyöräily kokemattomalle on Thaimaassa vaarallista jopa erittäin vaarallista, paitsi tietysti pattayanpojille, näille varakkaille, viriileille jopa alfauroksille, kohtaloa uhmaten eräskin lähti matkaan isolla mopolla tarkemmin sanottuna vuokramopolla, pääsään 600 bahtin pikkumopoille tarkoitettu indexin kypärä, muuten mulla on ihan sama kypärä vaimolla sininen minulla musta, mutta vaimolla on 150cc ja minulla 155cc skooterit...

        Jos mopot pelottaa voi tokia liikkua tuktukilla tai taxilla, mutta se on selvästi hinnakkaampaa...


    • vaaravaanii

      Just joo , taitaa taas tuolta " numeropallityypiltä " kokonaan karannut mopo käsistä kuten " lerpanpäivältä" ( todennäköisesti sama sälli nimimerkkiä vaan vaihtelee ) .
      Erittäin vaarallista mopoilu Thaimaassa . Hyvin pian saattaa joutua rollaattorin avulla liikkumaan,
      hyvä jos niinkin vähällä selviää, mitä moittimisen arvoista on liikuntaesteisen ihmisen lomailussa ?
      Pitääkö Suomessa rämpiä lumessa kaiken talvea ?
      Järkevä vuokraa asunnon etukäteen. That´s it.

      • Lerpanpäivää

        Varmaan on turvallista mopoilu Thaimaassa turistille...
        vaaravaanii on kyllä melkomoinen Thaimaantuntija, ehkäpä peräti itse lerppa, mikäli pitää mopoilua Thaimaassa turvallisena, tavalliselle turistille...
        Liikuntaesteisiä en varmastikaan moiti, on aivan eri asia, mikäli lerpan juttuihin yhdistä rollaattorin...


    • surettaa

      Vähän harmittavaa heitellä herjaa rollaattorin avulla liikkumisesta, näyttää olevan täällä Suomen jäisillä jalkakäytävillä kulkeminen melkoista hiipimistä myös nuorilla ja notkeilla
      Totuus lienee kuitenkin kaikkien kohdalla , myös täällä leuhkivien lerppojen , että jokainen jossain vaiheessa vanhenee, saattaa olla apuvälineet tarpeen.

    • Vikatikkikö

      Kiitos vastauksesta. Paikanpäällä kartoitus on varmasti hyvä systeemi rollaattorilla ...eli millä kukin liikkuu mutta meidän lomareissut on niin epämääräiset ajankohdan suhteen että melkein pakolla tulee se etsintä aina suomesta käsin. Sieltä ei varmaankaan ilman suhteita parhaimpia tarjouksia tosiaan saa mutta jotain valintaa ehkä kuitenkin voi tehdä. Pitempiaikaisen asumisen tullessa mahdolliseksi asia on sitten erikseen,sitä odotellessa...😎

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe