edulliset lennot santo domingo/santiago?

rubita

oisko kenelläkään antaa hyviä vinkkejä/linkkejä,mistä löytyisi edullisia reittilentoja santo domingoon tai santiagoon? katselin jo vertaa.fi..oisko muita?

6

1900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Domissa asuva

      Terve
      Asun itse Santo Domingossa. Hyvillä vaihdoilla pääsee ainakin Pariisin kautta, ok hinnalla. Finnairilla jenkkien kautta lienee myös kohtuu hintaisia, välillä ainakin. Jos pääset jollain Amsterdamiin, niin sieltä tulee MartinAir sopivasti.Tulemme itse Suomeen elokuulla ja tarkoitus tulla Pariisin kautta AirFrancella.
      Terv. Santo Domingosta.

      • rubita

        martinairilla oonkin lentänyt,mutta ilmeisesti ne lentää enää vain puerto plataan. mut pitää katella.. joulun aikaan meinasin lähteä ja silloin lennot on kyl muutenkin vähän kalliimpia dommareihin.


      • chicac
        rubita kirjoitti:

        martinairilla oonkin lentänyt,mutta ilmeisesti ne lentää enää vain puerto plataan. mut pitää katella.. joulun aikaan meinasin lähteä ja silloin lennot on kyl muutenkin vähän kalliimpia dommareihin.

        Mielestäni Martinair lentää myös Punta Canaan ? Ja sehän on jo huomattavasti lähempänä Santo Domingoa kuin Puerto Plata.


      • chicac
        chicac kirjoitti:

        Mielestäni Martinair lentää myös Punta Canaan ? Ja sehän on jo huomattavasti lähempänä Santo Domingoa kuin Puerto Plata.

        Vai onko tosiaan muuttunut, että lentää enää vain Puerto Plataan ?


    • dominicanita

      mä kun viimeksi kävin siellä suunnalla niin lensin ensin british airwaysilla lontoon kautta new yorkiin ja sieltä santiagoon american airlinesilla. ne lentää capitaliinkin, mut santiagoon oli vähän halvempi. menopaluu koko reissuun kustansi semmoset 700€, mut aika kauan sain nettiä penkoo ennen kuin löyty nuo lennot

      ei muuta kuin hyvää matkaa.voi kun pääsis ittekin taas sinne!!!

    • lettipää

      kokeile suoraan Martinair (Hollanti), LTU (saksa) tai Condor (saksa) lentoyhtiöiden sivuilta... tai www.myjet.fi Ai niin, ja lontoosta gatwickin kentältä lentää Thompsson fly..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe