Sain vihdoin tv toimimaan mutta aina kun koneen käynnistää uudelleen niin pitää
tuo loitsulista (sudo modprobe bttv
sudo modprobe dvb-bt8xx
sudo modprobe nxt6000
sudo modprobe mt352) ajaa uudelleen jotta se taas toimisi.
Eikö ole mitään konstia tallentaa noita että ne toimisisivat automaattisesti?
Tv-n asetukset aina uudestaan?
kissamummo
3
501
Vastaukset
- en tiedä
mutta yleensä Linux-jakeluissa on joku rc.local. Sinne kun tuuppaat niin a'vot. Wait a minute. PCLOS on muistaakseni mandriva-pohjainen. Kattos /etc/profile.d/modules. Tuohon tiedostoon kun törkkäät noit, niin pitisi toimia automaagisesti.
- kissamummo
toiminut, ei, valitettavasti.
- kissamummo
Sain mandriva-foorumilta toimivan neuvon ja laitan sen nyt tännekkin jos vaikka joku muukin tarvitsee tätä:
Mandrivassa:
Kirjoitat sinne /etc/modprobe.preload-tiedostoon:
bttv
dvb-bt8xx
nxt6000
mt352
niin toimii jo buutissa.
Kyllä tämä käyttis on minulle paras; kaikki toimii hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047205- 1682217
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571206Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411039
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2631024