Suomalainen nainen

poika 26v

Kiitos suomi naiset,siitä että olette juuri mitä olette.Olin thaimaassa hetki sitten,"seurustelin" yhden thai naisen kanssa joka työskenteli hotellillani.Alkuhuuman jälkeen rupesin tajuamaan että vaikka kyseessä on ns.hyvä tyttö..Silti raha ratkasee.Suomi naisen kanssa oltuani ihmetellään jos haluan maksaa ravintola laskun,thaimaassa ihmetellään jos ei mennä ostoksille ruuan jälkeen.Tietysti minun piikkiin.Ja muutenkin.Olette te vaan niin mahtavia naisia suomitytöt!Tyhmä on joka kauempaa lähtee ettimään..Toivottavasti löytäisin pian oman..tekisin tosi onnelliseksi sen..

17

4197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruusuli23

      Piristi ihan tosissaan päivää, kun kerranki on joku sitä mieltä. Kiitän ja kummarran kohteliaisuudesta.

      • -duunari-

        Itse elätän koko thai suvun, vaimon sukua siis.
        Kaverillani on Suomi vaimo joka hoitaa upeasti lapset ja kodin, käy ansiotyössä. Siinä perheessä jaetaan menot ja tulot. Heillä onkin omakotitalo, mökki merenrannalla (vaimon perintö), vene, 2 autoa. Vaimoni ei hanki rahaa vaan on sitä vaatimassa heti tilipäivän aamuna! Nivaska luottokorttilaskuja, 500€ tädilleen, äidille 600€ jne lista on loputon. Alkaa kypsyttää mutta kun mentiin naimisiin huumassa (minä) ei tullu avioehtoa laitettua. Hänen äänensäkin muuttui kimakaksi ja käskeväksi papin aamenen jälkeen.
        Kade olen kaverin perhe-elämälle, yhdessä tekemiselle, yhdessä päättämiselle. Mä vaan maksan. Kohta en enää viitsi eurojani lahjoitella toisellepuolelle maapalloa.


      • huh...
        -duunari- kirjoitti:

        Itse elätän koko thai suvun, vaimon sukua siis.
        Kaverillani on Suomi vaimo joka hoitaa upeasti lapset ja kodin, käy ansiotyössä. Siinä perheessä jaetaan menot ja tulot. Heillä onkin omakotitalo, mökki merenrannalla (vaimon perintö), vene, 2 autoa. Vaimoni ei hanki rahaa vaan on sitä vaatimassa heti tilipäivän aamuna! Nivaska luottokorttilaskuja, 500€ tädilleen, äidille 600€ jne lista on loputon. Alkaa kypsyttää mutta kun mentiin naimisiin huumassa (minä) ei tullu avioehtoa laitettua. Hänen äänensäkin muuttui kimakaksi ja käskeväksi papin aamenen jälkeen.
        Kade olen kaverin perhe-elämälle, yhdessä tekemiselle, yhdessä päättämiselle. Mä vaan maksan. Kohta en enää viitsi eurojani lahjoitella toisellepuolelle maapalloa.

        Eikö kannattaisi sanoa, että nyt se lypsäminen on loppu? Ottaa vaikka sitten eron, ja muuttaa takaisin. Ja jos niin tekee, niin ei ole tainnut ikinä rakastaakkaan sinua.


      • sdfsdf
        -duunari- kirjoitti:

        Itse elätän koko thai suvun, vaimon sukua siis.
        Kaverillani on Suomi vaimo joka hoitaa upeasti lapset ja kodin, käy ansiotyössä. Siinä perheessä jaetaan menot ja tulot. Heillä onkin omakotitalo, mökki merenrannalla (vaimon perintö), vene, 2 autoa. Vaimoni ei hanki rahaa vaan on sitä vaatimassa heti tilipäivän aamuna! Nivaska luottokorttilaskuja, 500€ tädilleen, äidille 600€ jne lista on loputon. Alkaa kypsyttää mutta kun mentiin naimisiin huumassa (minä) ei tullu avioehtoa laitettua. Hänen äänensäkin muuttui kimakaksi ja käskeväksi papin aamenen jälkeen.
        Kade olen kaverin perhe-elämälle, yhdessä tekemiselle, yhdessä päättämiselle. Mä vaan maksan. Kohta en enää viitsi eurojani lahjoitella toisellepuolelle maapalloa.

        No minkä takia luulet, että tyttö meni kanssasi naimisiin? Miten tuo kuvio voi olla jollekin vielä epäselvä?


      • onko vaimosi
        -duunari- kirjoitti:

        Itse elätän koko thai suvun, vaimon sukua siis.
        Kaverillani on Suomi vaimo joka hoitaa upeasti lapset ja kodin, käy ansiotyössä. Siinä perheessä jaetaan menot ja tulot. Heillä onkin omakotitalo, mökki merenrannalla (vaimon perintö), vene, 2 autoa. Vaimoni ei hanki rahaa vaan on sitä vaatimassa heti tilipäivän aamuna! Nivaska luottokorttilaskuja, 500€ tädilleen, äidille 600€ jne lista on loputon. Alkaa kypsyttää mutta kun mentiin naimisiin huumassa (minä) ei tullu avioehtoa laitettua. Hänen äänensäkin muuttui kimakaksi ja käskeväksi papin aamenen jälkeen.
        Kade olen kaverin perhe-elämälle, yhdessä tekemiselle, yhdessä päättämiselle. Mä vaan maksan. Kohta en enää viitsi eurojani lahjoitella toisellepuolelle maapalloa.

        töissä? Siis tämä thai-vaimo? Onko teillä lapsia? Jos olisin sinä, auttaisin häntä hankkimaan ammatin jos hänellä ei ole ja tukisin häntä työllistymään. Silloin hän voisi lähetellä omia rahojaan.


      • virolainen nainen
        -duunari- kirjoitti:

        Itse elätän koko thai suvun, vaimon sukua siis.
        Kaverillani on Suomi vaimo joka hoitaa upeasti lapset ja kodin, käy ansiotyössä. Siinä perheessä jaetaan menot ja tulot. Heillä onkin omakotitalo, mökki merenrannalla (vaimon perintö), vene, 2 autoa. Vaimoni ei hanki rahaa vaan on sitä vaatimassa heti tilipäivän aamuna! Nivaska luottokorttilaskuja, 500€ tädilleen, äidille 600€ jne lista on loputon. Alkaa kypsyttää mutta kun mentiin naimisiin huumassa (minä) ei tullu avioehtoa laitettua. Hänen äänensäkin muuttui kimakaksi ja käskeväksi papin aamenen jälkeen.
        Kade olen kaverin perhe-elämälle, yhdessä tekemiselle, yhdessä päättämiselle. Mä vaan maksan. Kohta en enää viitsi eurojani lahjoitella toisellepuolelle maapalloa.

        Eihän Sun tartte maksaa naisen sukulaisten elämää. Keskittyy vaan omaan perheeseen . Kun vaimos ei ymmärrä, niin miettikööt, haluako se elää esim. ilman Sinua? miten se sit pärjää kun ei sinua ole turvana vieressä?
        Noh, kai Sä olet mies ja saat puhumalla asiat kuntoon? mutta tosiaan, ei Sinun tarvitsee koko vaimon sukua elättää, nauti itse siitä mitä tienaat


      • -hoitsu-
        -duunari- kirjoitti:

        Itse elätän koko thai suvun, vaimon sukua siis.
        Kaverillani on Suomi vaimo joka hoitaa upeasti lapset ja kodin, käy ansiotyössä. Siinä perheessä jaetaan menot ja tulot. Heillä onkin omakotitalo, mökki merenrannalla (vaimon perintö), vene, 2 autoa. Vaimoni ei hanki rahaa vaan on sitä vaatimassa heti tilipäivän aamuna! Nivaska luottokorttilaskuja, 500€ tädilleen, äidille 600€ jne lista on loputon. Alkaa kypsyttää mutta kun mentiin naimisiin huumassa (minä) ei tullu avioehtoa laitettua. Hänen äänensäkin muuttui kimakaksi ja käskeväksi papin aamenen jälkeen.
        Kade olen kaverin perhe-elämälle, yhdessä tekemiselle, yhdessä päättämiselle. Mä vaan maksan. Kohta en enää viitsi eurojani lahjoitella toisellepuolelle maapalloa.

        Samassa veneessä ollaan, mun marokkolainen mies ei ole hankkinut meille mitään tänne Suomeen (no ei unohdeta isoa lautasantennia pihalla, pilaa muuten puutarhan kauneutta todella paljon, ja digiboxeja), mutta odottaa, että osallistun suurilla summilla hänen perheensä lahjoihin yms. Onneksi käy sentään töissä, mutta ei saa säästettyä mitään, ja pilkkaa mua, kun haluaisin joskus saada säästöön jotain, "ai luuletko saavasi sen kuoleman jälkeen mukaasi heh-heh". Eniten on vihainen, kun sijoitin saamani ison perinnön, enkä suostu kuluttamaan sitä marokonmatkailuun yms. Edes se, että vetoan sen olevan pesämunana lapsiemme koulutukseen/ensiasuntoihin yms. hän virnuilee, kyllä valtio kuoluttaa jne.

        Voin yhtyä samaan, olen kade ystävieni perhe-elämälle ja yhdessä tekimiselle... Tulikin taas juhannus yksin vietettyä. Koskaan ei voi kutsua pariskuntia kylään, kun mies pakenee kokonaan paikalta tai linnottautuu yläkertaan tietokoneen kanssa.

        Elämäni pahin virhe oli mennä hänen kanssaan kimppaan. Onneksi ei olla naimisissa. Jos olisi helppo erota, se olis jo tapahtunut.

        Ala ainakin siirtää kaikki rahat pankin kautta, niin saat kuitin. Maksa kaikki kortilla, niin jää tosite kuka maksaa ja mitä. Ja lopeta yhteiset luottokortit! Avioliitossa vastataan yhdessä vain vuokrasta, omat velat henkilökohtaisiin menoihin on omia. Jos menettää luottotietonsa, niin eipä osta enää! Irtisano kaikki yhteiset liittymät yms. Näitä voit sitten ehkä käyttää eron tulessa osituksen kohtuullistamiseen.

        Mä tein niin, esim. laitoin ulkomaan puhelu eston lankaliittymään, kun aina soitteli kotimaahansa ja mun piti maksaa tuhansien lasku. Silloin olin vielä niin nynny, että mietin "ei niin voi tehdä", kunnes kerran kun oli tulut 4500 mk eli mun silloisen nettokuukausipalkan suuruinen lasku laitoin sulun. Mäkätystä seurasi, mutta soittelu loppui.

        Tee päätös, ja lopeta kohtuuton suvun elättäminen. Päätä minkä verran on kohtuullista sun osallistua, ja maksat sen, et enempää. Suku siellä on pohjaton vaatija, eikä vaimosi taida voida itse pistää toppia.


      • "hoitsu"
        -hoitsu- kirjoitti:

        Samassa veneessä ollaan, mun marokkolainen mies ei ole hankkinut meille mitään tänne Suomeen (no ei unohdeta isoa lautasantennia pihalla, pilaa muuten puutarhan kauneutta todella paljon, ja digiboxeja), mutta odottaa, että osallistun suurilla summilla hänen perheensä lahjoihin yms. Onneksi käy sentään töissä, mutta ei saa säästettyä mitään, ja pilkkaa mua, kun haluaisin joskus saada säästöön jotain, "ai luuletko saavasi sen kuoleman jälkeen mukaasi heh-heh". Eniten on vihainen, kun sijoitin saamani ison perinnön, enkä suostu kuluttamaan sitä marokonmatkailuun yms. Edes se, että vetoan sen olevan pesämunana lapsiemme koulutukseen/ensiasuntoihin yms. hän virnuilee, kyllä valtio kuoluttaa jne.

        Voin yhtyä samaan, olen kade ystävieni perhe-elämälle ja yhdessä tekimiselle... Tulikin taas juhannus yksin vietettyä. Koskaan ei voi kutsua pariskuntia kylään, kun mies pakenee kokonaan paikalta tai linnottautuu yläkertaan tietokoneen kanssa.

        Elämäni pahin virhe oli mennä hänen kanssaan kimppaan. Onneksi ei olla naimisissa. Jos olisi helppo erota, se olis jo tapahtunut.

        Ala ainakin siirtää kaikki rahat pankin kautta, niin saat kuitin. Maksa kaikki kortilla, niin jää tosite kuka maksaa ja mitä. Ja lopeta yhteiset luottokortit! Avioliitossa vastataan yhdessä vain vuokrasta, omat velat henkilökohtaisiin menoihin on omia. Jos menettää luottotietonsa, niin eipä osta enää! Irtisano kaikki yhteiset liittymät yms. Näitä voit sitten ehkä käyttää eron tulessa osituksen kohtuullistamiseen.

        Mä tein niin, esim. laitoin ulkomaan puhelu eston lankaliittymään, kun aina soitteli kotimaahansa ja mun piti maksaa tuhansien lasku. Silloin olin vielä niin nynny, että mietin "ei niin voi tehdä", kunnes kerran kun oli tulut 4500 mk eli mun silloisen nettokuukausipalkan suuruinen lasku laitoin sulun. Mäkätystä seurasi, mutta soittelu loppui.

        Tee päätös, ja lopeta kohtuuton suvun elättäminen. Päätä minkä verran on kohtuullista sun osallistua, ja maksat sen, et enempää. Suku siellä on pohjaton vaatija, eikä vaimosi taida voida itse pistää toppia.

        Nimimerkki on aina nimimerkki,nimittäin yhdenkään hoitsun netto kk palkka ei ole 4500 markkaakaan"kunnes kerran kun oli tulut 4500 mk eli mun silloisen nettokuukausipalkan suuruinen lasku laitoin sulun. Mäkätystä seurasi, mutta soittelu "


      • kyllä vaan.-,.
        "hoitsu" kirjoitti:

        Nimimerkki on aina nimimerkki,nimittäin yhdenkään hoitsun netto kk palkka ei ole 4500 markkaakaan"kunnes kerran kun oli tulut 4500 mk eli mun silloisen nettokuukausipalkan suuruinen lasku laitoin sulun. Mäkätystä seurasi, mutta soittelu "

        No tasan markka aikaan on palkat ollu hoitajillakin sitä luokkaa, että tuo 4500 on ihan realistinen nettopalkka.


      • suoman tytär
        -duunari- kirjoitti:

        Itse elätän koko thai suvun, vaimon sukua siis.
        Kaverillani on Suomi vaimo joka hoitaa upeasti lapset ja kodin, käy ansiotyössä. Siinä perheessä jaetaan menot ja tulot. Heillä onkin omakotitalo, mökki merenrannalla (vaimon perintö), vene, 2 autoa. Vaimoni ei hanki rahaa vaan on sitä vaatimassa heti tilipäivän aamuna! Nivaska luottokorttilaskuja, 500€ tädilleen, äidille 600€ jne lista on loputon. Alkaa kypsyttää mutta kun mentiin naimisiin huumassa (minä) ei tullu avioehtoa laitettua. Hänen äänensäkin muuttui kimakaksi ja käskeväksi papin aamenen jälkeen.
        Kade olen kaverin perhe-elämälle, yhdessä tekemiselle, yhdessä päättämiselle. Mä vaan maksan. Kohta en enää viitsi eurojani lahjoitella toisellepuolelle maapalloa.

        Eihän sun tarvi kun erota siitä eukosta. Kyllä suomessa on ihan suomalaisia naisia jotka myös töissä käyvät eikä suomessa koko sukua tarvi elättää! Ei muuta kun järkikäteen ja ero vireille!!!


      • toinen hitsu
        "hoitsu" kirjoitti:

        Nimimerkki on aina nimimerkki,nimittäin yhdenkään hoitsun netto kk palkka ei ole 4500 markkaakaan"kunnes kerran kun oli tulut 4500 mk eli mun silloisen nettokuukausipalkan suuruinen lasku laitoin sulun. Mäkätystä seurasi, mutta soittelu "

        Miten ei voi olla netto palkka 4500 mk kun se nut euron aikanakin käteen jää yli 2000 euroa?


      • repe&rampe
        virolainen nainen kirjoitti:

        Eihän Sun tartte maksaa naisen sukulaisten elämää. Keskittyy vaan omaan perheeseen . Kun vaimos ei ymmärrä, niin miettikööt, haluako se elää esim. ilman Sinua? miten se sit pärjää kun ei sinua ole turvana vieressä?
        Noh, kai Sä olet mies ja saat puhumalla asiat kuntoon? mutta tosiaan, ei Sinun tarvitsee koko vaimon sukua elättää, nauti itse siitä mitä tienaat

        Mistä ihmeestä olette saaneet päähänne että Aasialaisen perheen elätys itsetarkoitus avioituessa esim. Thainaisen kanssa? Kyllä järjenkäyttö on sallittua, tossunalle turha ryhtyä. Jostainsyystä "loosereilla" tapana seikkailla Aasiassa naimakaupoissa, eihän tulevaisuudesta Suomessakan voi paljoa odottaa. Jos ei löydä kunnon naista Suomesta,.ei sitä löydä myöskään Thaimaasta=)


    • -----------------

      minä en tollakaan maksa suomalaisesta haisevasta pillusta enkä läski ämmistä.
      mielummiin thaimaahaan

      • tervemenoa

        tervemenoa


      • xxxxxxxxxöööööööööööö

        Jos itse ole se h.... ja l... etkä kelpaa kellekkään normaalille suomalaiselle naiselle? Minua kyllä hävettää ne epätoivoiset suomalaiset miehet jotka thaimaasta hakevat vaimoja eläteiksi. Monet vielä kohtelevat niitä huonosti. Samoin ajattelen niistä suomalaisista naisista jotka hakevat jonkun tumman ulkomaalaisen miehen eksoottisesta macho kulttuurista. Sitä saa mitä tilaa jos mies on mikä on... Päivät laiskottelee ja yöt viettä ystävien kanssa ja raiskaa kaduilla syyttömiä. Ne on niin kaksinaamaista väkeä! Monilla voi olla toinen perhe kotimaassa ja jopa tuolla Ruotsissa.


      • ja...
        xxxxxxxxxöööööööööööö kirjoitti:

        Jos itse ole se h.... ja l... etkä kelpaa kellekkään normaalille suomalaiselle naiselle? Minua kyllä hävettää ne epätoivoiset suomalaiset miehet jotka thaimaasta hakevat vaimoja eläteiksi. Monet vielä kohtelevat niitä huonosti. Samoin ajattelen niistä suomalaisista naisista jotka hakevat jonkun tumman ulkomaalaisen miehen eksoottisesta macho kulttuurista. Sitä saa mitä tilaa jos mies on mikä on... Päivät laiskottelee ja yöt viettä ystävien kanssa ja raiskaa kaduilla syyttömiä. Ne on niin kaksinaamaista väkeä! Monilla voi olla toinen perhe kotimaassa ja jopa tuolla Ruotsissa.

        asiatonta puhua suomalaisista naisista noin. Kyllä ne on kauniita ja täytyy muistaa esim. venäläiset ja thaimaalaiset mitä heille käy vanhetessaan. ...ei todellakaan sen kauniimpi näky kun suomalaisetkaan. Ja haisevasta vielä.... suomalaiset naiset kyllä huolehtivat kenk.koht.hygieniastaan erittäin hyvin. Tiedä sitten kenen haisevia haaruksia olet eksynyt nuuhkimaan... Ja eiköhän kaikilla naisilla silloin tällöin jotain ongelmia tuolla alapäässä ole maasta riippumatta.


      • hyvät miehet
        ja... kirjoitti:

        asiatonta puhua suomalaisista naisista noin. Kyllä ne on kauniita ja täytyy muistaa esim. venäläiset ja thaimaalaiset mitä heille käy vanhetessaan. ...ei todellakaan sen kauniimpi näky kun suomalaisetkaan. Ja haisevasta vielä.... suomalaiset naiset kyllä huolehtivat kenk.koht.hygieniastaan erittäin hyvin. Tiedä sitten kenen haisevia haaruksia olet eksynyt nuuhkimaan... Ja eiköhän kaikilla naisilla silloin tällöin jotain ongelmia tuolla alapäässä ole maasta riippumatta.

        ja naiset tuo avioehto.Ette kadu jälkeen jos ero kuitenkin tulee.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe