Valmista tuli

Valmista tuli, vaikka menihän siinä yksi Juhannus.
Minun arvomaailmassani ei Juhannus nouse kovinkaan korkealle.
Nyt ne sitten vasta tulivat valokuvatkin skannattua ja niitä oli vain tällä kertaa 330.
Valokuvat tulevat seuraavaan Rantaneuvos 0sa 3 ja edellä mainitut valokuvat ovat kaikki Pesiöntaloista, josta juureni ovat, 1640 luvulta alkaen.
Lappiin lähden ja toiveena on nähdä vielä tälle kesälle, yöttömän yönaurinko.
Ivalossa pitää tarjota karjalanpaisti köyhille, koska sellainen ei ole mahdollista Suomussalmella.

9

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomussalmella

samallalailla täällä Suomussalmella on köyhiä nälkää kokevia, minullakin suoli kurnii ja eipä ole mitä suuhun laittaa. Maistuisi nautaliha, sillä eläisi kaksi päivää, jos saisi syyvä ehotellen.

• Minun puolesta se järjestyy jos vain joku kutsuu koolle, Nälkäänäkevät Suomussalmelaiset.
        Tarjoa ensin Ylä-Kainuuseen puffina juttua että olen koonnut Suomussalmelaiset nälkäänäkevät ilmaisaterialle.
        Neuvos nälkäänäkevien asialla myös Suomussalmella.

• iteaa
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Minun puolesta se järjestyy jos vain joku kutsuu koolle, Nälkäänäkevät Suomussalmelaiset.
        Tarjoa ensin Ylä-Kainuuseen puffina juttua että olen koonnut Suomussalmelaiset nälkäänäkevät ilmaisaterialle.
        Neuvos nälkäänäkevien asialla myös Suomussalmella.

kyllä on näläkä nytkin.

• niitä kuvia

kotisivuillesikin, että saadaan kaikki mekin jotka
      eivät kilokirjojasi jaksa kanniskella katsella niitä.

• teitä

Kiinnostaa kuin kilo paskaa

• Kirjastolla ei tarvitse kanniskella, ystävällinen henkilökunta tuopio kirjan, vaikka nokkasi eteen katseltavaksi.
        Valoton Lapsuus kirjan tekstiä olen ajatellut kotisivuilleni, sitten joskus.

• miksiköhän vaen
        rantaneuvos1 kirjoitti:

Kirjastolla ei tarvitse kanniskella, ystävällinen henkilökunta tuopio kirjan, vaikka nokkasi eteen katseltavaksi.
        Valoton Lapsuus kirjan tekstiä olen ajatellut kotisivuilleni, sitten joskus.

valoton lapsuus. Ootko ite miettiny sitä ?

• miksiköhän vaen kirjoitti:

valoton lapsuus. Ootko ite miettiny sitä ?

Valotonta lapsuuttani ei tarvitse etes miettiä vaan siitä voipi, jopa kirjoittaakin, juuri sellaisena, kunsen itse sai kokea. terveisin ja hyvää nettikesän jatkoa Neuvos.

• häpeä
        teitä kirjoitti:

Kiinnostaa kuin kilo paskaa

häpeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1312
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe