Valmista tuli

Valmista tuli, vaikka menihän siinä yksi Juhannus.
Minun arvomaailmassani ei Juhannus nouse kovinkaan korkealle.
Nyt ne sitten vasta tulivat valokuvatkin skannattua ja niitä oli vain tällä kertaa 330.
Valokuvat tulevat seuraavaan Rantaneuvos 0sa 3 ja edellä mainitut valokuvat ovat kaikki Pesiöntaloista, josta juureni ovat, 1640 luvulta alkaen.
Lappiin lähden ja toiveena on nähdä vielä tälle kesälle, yöttömän yönaurinko.
Ivalossa pitää tarjota karjalanpaisti köyhille, koska sellainen ei ole mahdollista Suomussalmella.

9

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomussalmella

      samallalailla täällä Suomussalmella on köyhiä nälkää kokevia, minullakin suoli kurnii ja eipä ole mitä suuhun laittaa. Maistuisi nautaliha, sillä eläisi kaksi päivää, jos saisi syyvä ehotellen.

      • Minun puolesta se järjestyy jos vain joku kutsuu koolle, Nälkäänäkevät Suomussalmelaiset.
        Tarjoa ensin Ylä-Kainuuseen puffina juttua että olen koonnut Suomussalmelaiset nälkäänäkevät ilmaisaterialle.
        Neuvos nälkäänäkevien asialla myös Suomussalmella.


      • iteaa
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Minun puolesta se järjestyy jos vain joku kutsuu koolle, Nälkäänäkevät Suomussalmelaiset.
        Tarjoa ensin Ylä-Kainuuseen puffina juttua että olen koonnut Suomussalmelaiset nälkäänäkevät ilmaisaterialle.
        Neuvos nälkäänäkevien asialla myös Suomussalmella.

        kyllä on näläkä nytkin.


    • niitä kuvia

      kotisivuillesikin, että saadaan kaikki mekin jotka
      eivät kilokirjojasi jaksa kanniskella katsella niitä.

      • teitä

        Kiinnostaa kuin kilo paskaa


      • Kirjastolla ei tarvitse kanniskella, ystävällinen henkilökunta tuopio kirjan, vaikka nokkasi eteen katseltavaksi.
        Valoton Lapsuus kirjan tekstiä olen ajatellut kotisivuilleni, sitten joskus.


      • miksiköhän vaen
        rantaneuvos1 kirjoitti:

        Kirjastolla ei tarvitse kanniskella, ystävällinen henkilökunta tuopio kirjan, vaikka nokkasi eteen katseltavaksi.
        Valoton Lapsuus kirjan tekstiä olen ajatellut kotisivuilleni, sitten joskus.

        valoton lapsuus. Ootko ite miettiny sitä ?


      • miksiköhän vaen kirjoitti:

        valoton lapsuus. Ootko ite miettiny sitä ?

        Valotonta lapsuuttani ei tarvitse etes miettiä vaan siitä voipi, jopa kirjoittaakin, juuri sellaisena, kunsen itse sai kokea. terveisin ja hyvää nettikesän jatkoa Neuvos.


      • häpeä
        teitä kirjoitti:

        Kiinnostaa kuin kilo paskaa

        häpeä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe