Valmista tuli, vaikka menihän siinä yksi Juhannus.
Minun arvomaailmassani ei Juhannus nouse kovinkaan korkealle.
Nyt ne sitten vasta tulivat valokuvatkin skannattua ja niitä oli vain tällä kertaa 330.
Valokuvat tulevat seuraavaan Rantaneuvos 0sa 3 ja edellä mainitut valokuvat ovat kaikki Pesiöntaloista, josta juureni ovat, 1640 luvulta alkaen.
Lappiin lähden ja toiveena on nähdä vielä tälle kesälle, yöttömän yönaurinko.
Ivalossa pitää tarjota karjalanpaisti köyhille, koska sellainen ei ole mahdollista Suomussalmella.
Valmista tuli
9
784
Vastaukset
- Suomussalmella
samallalailla täällä Suomussalmella on köyhiä nälkää kokevia, minullakin suoli kurnii ja eipä ole mitä suuhun laittaa. Maistuisi nautaliha, sillä eläisi kaksi päivää, jos saisi syyvä ehotellen.
Minun puolesta se järjestyy jos vain joku kutsuu koolle, Nälkäänäkevät Suomussalmelaiset.
Tarjoa ensin Ylä-Kainuuseen puffina juttua että olen koonnut Suomussalmelaiset nälkäänäkevät ilmaisaterialle.
Neuvos nälkäänäkevien asialla myös Suomussalmella.- iteaa
rantaneuvos1 kirjoitti:
Minun puolesta se järjestyy jos vain joku kutsuu koolle, Nälkäänäkevät Suomussalmelaiset.
Tarjoa ensin Ylä-Kainuuseen puffina juttua että olen koonnut Suomussalmelaiset nälkäänäkevät ilmaisaterialle.
Neuvos nälkäänäkevien asialla myös Suomussalmella.kyllä on näläkä nytkin.
- niitä kuvia
kotisivuillesikin, että saadaan kaikki mekin jotka
eivät kilokirjojasi jaksa kanniskella katsella niitä.- teitä
Kiinnostaa kuin kilo paskaa
Kirjastolla ei tarvitse kanniskella, ystävällinen henkilökunta tuopio kirjan, vaikka nokkasi eteen katseltavaksi.
Valoton Lapsuus kirjan tekstiä olen ajatellut kotisivuilleni, sitten joskus.- miksiköhän vaen
rantaneuvos1 kirjoitti:
Kirjastolla ei tarvitse kanniskella, ystävällinen henkilökunta tuopio kirjan, vaikka nokkasi eteen katseltavaksi.
Valoton Lapsuus kirjan tekstiä olen ajatellut kotisivuilleni, sitten joskus.valoton lapsuus. Ootko ite miettiny sitä ?
miksiköhän vaen kirjoitti:
valoton lapsuus. Ootko ite miettiny sitä ?
Valotonta lapsuuttani ei tarvitse etes miettiä vaan siitä voipi, jopa kirjoittaakin, juuri sellaisena, kunsen itse sai kokea. terveisin ja hyvää nettikesän jatkoa Neuvos.
- häpeä
teitä kirjoitti:
Kiinnostaa kuin kilo paskaa
häpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814