Ajatuksena olisi lähteä elokuussa kiertelemään saaristoa esim. vuokra-autolla. Mitkä paikat ovat ns. must paikkoja, eli kauneimmat kohteet, erilaisuuttakin saisi olla. Tarkoitus olisi lähteä Ateenasta niin, että tulisi sekin nähtyä.
saaristoon
3
280
Vastaukset
- ilman autoa liikkunut
Autolla? Siis vuokrata auto Ateenasta ja kierrellä saarilla.... No jos ei oo rahasta kiinni, niin käyhän sekin. Sen auton kuljetus ei vaan ole sekään ihan ilmaista. Mieluummin menisin ilman autoa ja vuokraisin auton aina paikan päältä.
Se on ihan omista mieltymyksistä kiinni, mikä kiinnostaa. Saaria on niin paljon, että vaikea mennä sanomaan must-paikkoja. Kiinnostaako rauniot vai yöelämä? Meitä kreikka-hulluja kun on moneksi.
Itseäni ei niinkään kiinnosta enää mitkään nähtävyydet, vaan vain se tunnelma ja oma fiilis korvien välissä.- omatoimilomailija
Osaisitko kertoa hyviä vinkkejä elo-syyskuun varalle Kykladeille, lähinnä Paros, Amorgos, Naxos ja Syros kiinnostaisivat. Itselläni on pitkä aika kulunut siitä kun olen viimeksi Kreikassa omatoimisesti kierrellyt, lienee hintataso ja saarten tunnelma muuttunut melkoisesti..? Minulla on pelkät lennot ja majoituksen ajattelin hankkia paikan päältä. Kuinkahan se mahtaa onnistua tuohon aikaan kesästä? Onko käsitystä hintatasosta? Mikähän olisi alin mahdollinen budjetti millä 2 henkeä pärjää pari viikkoa, jos ei nyt ihan leirintäalueella halua majoittua ja itse kokata?
omatoimilomailija kirjoitti:
Osaisitko kertoa hyviä vinkkejä elo-syyskuun varalle Kykladeille, lähinnä Paros, Amorgos, Naxos ja Syros kiinnostaisivat. Itselläni on pitkä aika kulunut siitä kun olen viimeksi Kreikassa omatoimisesti kierrellyt, lienee hintataso ja saarten tunnelma muuttunut melkoisesti..? Minulla on pelkät lennot ja majoituksen ajattelin hankkia paikan päältä. Kuinkahan se mahtaa onnistua tuohon aikaan kesästä? Onko käsitystä hintatasosta? Mikähän olisi alin mahdollinen budjetti millä 2 henkeä pärjää pari viikkoa, jos ei nyt ihan leirintäalueella halua majoittua ja itse kokata?
Olen käynyt kaikilla mainitsemillasi saarilla, tosin Syroksella vuosia sitten. Syksyn 2005 majoitushinnat olivat keskimäärin 25€/yö/huone. Mitään etukäteisvarauksia en tehnyt kyseisille saarille. Jos reissupäiväkirja ja kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793