saaristoon

"hyppelemään"

Ajatuksena olisi lähteä elokuussa kiertelemään saaristoa esim. vuokra-autolla. Mitkä paikat ovat ns. must paikkoja, eli kauneimmat kohteet, erilaisuuttakin saisi olla. Tarkoitus olisi lähteä Ateenasta niin, että tulisi sekin nähtyä.

3

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilman autoa liikkunut

      Autolla? Siis vuokrata auto Ateenasta ja kierrellä saarilla.... No jos ei oo rahasta kiinni, niin käyhän sekin. Sen auton kuljetus ei vaan ole sekään ihan ilmaista. Mieluummin menisin ilman autoa ja vuokraisin auton aina paikan päältä.
      Se on ihan omista mieltymyksistä kiinni, mikä kiinnostaa. Saaria on niin paljon, että vaikea mennä sanomaan must-paikkoja. Kiinnostaako rauniot vai yöelämä? Meitä kreikka-hulluja kun on moneksi.
      Itseäni ei niinkään kiinnosta enää mitkään nähtävyydet, vaan vain se tunnelma ja oma fiilis korvien välissä.

      • omatoimilomailija

        Osaisitko kertoa hyviä vinkkejä elo-syyskuun varalle Kykladeille, lähinnä Paros, Amorgos, Naxos ja Syros kiinnostaisivat. Itselläni on pitkä aika kulunut siitä kun olen viimeksi Kreikassa omatoimisesti kierrellyt, lienee hintataso ja saarten tunnelma muuttunut melkoisesti..? Minulla on pelkät lennot ja majoituksen ajattelin hankkia paikan päältä. Kuinkahan se mahtaa onnistua tuohon aikaan kesästä? Onko käsitystä hintatasosta? Mikähän olisi alin mahdollinen budjetti millä 2 henkeä pärjää pari viikkoa, jos ei nyt ihan leirintäalueella halua majoittua ja itse kokata?


      • omatoimilomailija kirjoitti:

        Osaisitko kertoa hyviä vinkkejä elo-syyskuun varalle Kykladeille, lähinnä Paros, Amorgos, Naxos ja Syros kiinnostaisivat. Itselläni on pitkä aika kulunut siitä kun olen viimeksi Kreikassa omatoimisesti kierrellyt, lienee hintataso ja saarten tunnelma muuttunut melkoisesti..? Minulla on pelkät lennot ja majoituksen ajattelin hankkia paikan päältä. Kuinkahan se mahtaa onnistua tuohon aikaan kesästä? Onko käsitystä hintatasosta? Mikähän olisi alin mahdollinen budjetti millä 2 henkeä pärjää pari viikkoa, jos ei nyt ihan leirintäalueella halua majoittua ja itse kokata?

        Olen käynyt kaikilla mainitsemillasi saarilla, tosin Syroksella vuosia sitten. Syksyn 2005 majoitushinnat olivat keskimäärin 25€/yö/huone. Mitään etukäteisvarauksia en tehnyt kyseisille saarille. Jos reissupäiväkirja ja kuvat kiinnostavat, ota yhteyttä!

        [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe