Ihana yllätys

T. tyttönen

Jäin pois taksista omakotitalon portilla. Lähdin raahaamaan laukkujani kohti piharakennusta, jossa tiesin Tapsan asuvan. Minua hiukan jännitti, kun olin näin yllättäen tulossa Tapsan luo juhannusta viettämään. Kuulin pihasaunasta vihdan läiskeen, josta arvasin hänen olevan jo juhannussaunassa. Jätin laukkuni eteiseen ja suunnistin saunalle pyyhe mukanani. Tapsan komea iäkäs kissa Kisuli loikoi laiskasti omenapuun alla, se vaan vähäsen vilkaisi minua. Tulin pukuhuoneeseen ja riisuuduin. Raotin saunan ovea varovasti. Tapsa seisoi oveen selin, huuhteli kasvojaan vedellä. Tulin hiljaa hänen taakseen ja kiedoin käteni hänen ympärilleen, painauduin tiukasti hänen selkäänsä vasten ja hän tunsi varmasti kovat nännini. Käteni liukui hänen vatsaansa alaspäin ja tavoitin hänen puolijäykän kalunsa jota hyväilin.
"Mitä ihmettä!" hän huudahti kääntyen minuun päin.
"Miten ihmeessä Marja olet täällä?" "Tuli niin ikävä sinua" vastasin. Samassa polvistuin hänen eteensä ja aloin nuolla Tapsan ihanaa kalua päästä pyörivin liikkein, tunsin miten se paisui ja tuli kovaksi käsittelyssäni. Aloin imeä sitä ja samalla hyväilin hänen pallejaan, nuolin ja imin niitäkin välillä, jatkoin jälleen kalun imemistä. Tapsan kehotuksesta kävin sitten nojaamaan lauteeseen pylly pystyssä. Kohta Tapsa työnsi kalunsa sisään märkään pilluuni yhdellä rajulla työnnöllä. Hän alkoi naida todella villisti ja rajusti, välillä hän veti kalunsa melkein kokonaan pois pillustani, sitten taas pyöritteli sitä sisälläni, välillä hän työntyi aivan pohjaan saakka. Voihkin ja huusin nautinnosta, pilluni kouristeli ja lypsi hänen kovaa kaluaan, kohta voihkin ja tärisin rajun orgasmin kourissa. Samalla tunsin miten Tapsakin tihensi tahtia, puristeli pakaroitani ja laukesi kovaa karjahtaen sisääni. Hänen kuuma spermansa suihkusi pilluni perukoille. Istahdimme raukeina alalauteelle vieretysten. "Olipas todella mukava juhannus yllätys" Tapsa sanoi ja suuteli minua hellästi suulle, hyväillen samalla rintojani...Juhannusyö oli jo pitkällä ennen kun vihdoin siirryimme Tapsan kotiin väsyneinä mutta onnellisina.

0

28993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        54
        3673
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        166
        2287
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        212
        1999
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        139
        1874
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        398
        1286
      6. 80
        1205
      7. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1135
      8. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        135
        1094
      9. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1020
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        74
        980
      Aihe