Paddingtoniin

Uusiavuton

Voiko joku ihan yksityiskohtaisesti kertoa miten lentokentältä edullisimmin pääsee Paddingtoniin, pitääkö vaihtaa junaa jossaim yms.?

8

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riittää

      Tarkoittanet jotakin Lontoon viidestä lentokentästä? Heathrowlta on Paddingtoniin suora nopea junayhteys. Hitaammin (ja halvemmalla) matkan voi tehdä metrolla. Junan vaihtopaikan voi suunnitella Heathrowin metroaseman seinällä olevasta reittikartasta.

      Muilta kentiltä ei ole suoraa yhteyttä Paddingtoniin, mutta matkan teko sujuu junalla ja metrolla oikein hyvin.

    • AK :o)

      Olimme viime joulukuussa Lontoossa, lennettiin Pirkkalasta edullisesti Ryanairilla. Kone saapui Stanstedin lentokentälle, jonka alakerrasta lähti Stansted Express -juna Lontoon keskustaan Liverpool Streetin asemalle. Liverpool Streetillä vaihdoimme metroon ja pääsimme näppärästi Paddingtonin asemalle. Lisätietoja junasta: www.stanstedexpress.com ja metroyhteyksistä: http://www.tfl.gov.uk/modalpages/2625.aspx.

    • lontoonkävijä 062007

      Kävimme Lontoossa 18.6.-24.6. Hethrowin kentän kautta. Taksi Paddingtoniin 4 henkilölle ja matkatavaroille helppo, mutta kallis 60 puntaa. Tulimme takaisin kentälle 24.6 maanalaisella, Paddingtonista Distric-linea Earls Courtin asemalle, jossa vaihto Piccadilly-linjalle ja sillä lentokentälle, yhteensä 14 puntaa. Viikolla alkuillasta metrot voivat olla aika täysiä, joten ainakin isommalla porukalla matkatavarojen kanssa voi oll vähän hankalaa

    • Apsu

      Heathrowlta pääsee nopeimmin joko Heathrow Express (n. 15 £/hlö, n. 15 min) tai Heathrow Connect (6,90 £/hlö, n. 25 min) -junilla suoraan Paddingtonin asemalle. Enemmän tilaa tavaroille kuin metrossa ja todella siistit sekä ilmastoidut junat. Itse kuljin viimeksi Connect-junalla ja suosittelen.

    • jaakova

      Itse olen menossa Lontooseen kesällä ja Heathrow'sta menen metrolla Earls Courtiin, jossa vaihdan Distric Linelle Paddingtoniin. Tämän olen jo sisäistänyt, mutta mistä tiedän, että menen oikeaan junaan? Tulkitsin karttaa siten, että kyseisellä linjalla on peräti neljä haaraa ja Paddingtonin haaran pääteasema on Edgware Road, joten onko asemilla jotkin näytöt joissa lukee haaran pääteasema? Sen kyllä tiedän, että metrossa kuulutetaan kaikkien asemien nimet sillä olen käynyt Lontoossa aiemmin, mutta olin silloin matkatoimiston reissulla ja meillä oli bussikuljetus.

    • travelbag

      Ensiksikin, Lontoossa ei ole metroa, vaan maanalainen (tube).
      Minulla ei ole uutta karttaa, vaan yleensa ottaen otat sen junan missa asemasi on, ja valitset sen asemalta paateaseman mukaan. Kaikki naytot on paateaseman mukaan.

      • juna

        metro = maanalainen, sama asia


      • yes
        juna kirjoitti:

        metro = maanalainen, sama asia

        Asemilla on hyvin selkeät merkinnät. Tauluissa on merkittynä kaikki ne linjat, joila voi ko. asemalta kulkea ja jokaisen linjan kohdalla on merkittynä kaikkien asemien nimet. Joten valitset tosiaan kulkusuunnan/portaat/käytävän siihen suuntaan, jonka taulussa lukee se asema, jonne olet menossa. On tosi helppoa!

        Tosin vielä helpommalla (ei juurikaan kalliimmalla) pääsisit Heatrow Connect junalla suoraan Paddingtoniin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe