Voiko joku ihan yksityiskohtaisesti kertoa miten lentokentältä edullisimmin pääsee Paddingtoniin, pitääkö vaihtaa junaa jossaim yms.?
Paddingtoniin
8
952
Vastaukset
- riittää
Tarkoittanet jotakin Lontoon viidestä lentokentästä? Heathrowlta on Paddingtoniin suora nopea junayhteys. Hitaammin (ja halvemmalla) matkan voi tehdä metrolla. Junan vaihtopaikan voi suunnitella Heathrowin metroaseman seinällä olevasta reittikartasta.
Muilta kentiltä ei ole suoraa yhteyttä Paddingtoniin, mutta matkan teko sujuu junalla ja metrolla oikein hyvin. - AK :o)
Olimme viime joulukuussa Lontoossa, lennettiin Pirkkalasta edullisesti Ryanairilla. Kone saapui Stanstedin lentokentälle, jonka alakerrasta lähti Stansted Express -juna Lontoon keskustaan Liverpool Streetin asemalle. Liverpool Streetillä vaihdoimme metroon ja pääsimme näppärästi Paddingtonin asemalle. Lisätietoja junasta: www.stanstedexpress.com ja metroyhteyksistä: http://www.tfl.gov.uk/modalpages/2625.aspx.
- lontoonkävijä 062007
Kävimme Lontoossa 18.6.-24.6. Hethrowin kentän kautta. Taksi Paddingtoniin 4 henkilölle ja matkatavaroille helppo, mutta kallis 60 puntaa. Tulimme takaisin kentälle 24.6 maanalaisella, Paddingtonista Distric-linea Earls Courtin asemalle, jossa vaihto Piccadilly-linjalle ja sillä lentokentälle, yhteensä 14 puntaa. Viikolla alkuillasta metrot voivat olla aika täysiä, joten ainakin isommalla porukalla matkatavarojen kanssa voi oll vähän hankalaa
- Apsu
Heathrowlta pääsee nopeimmin joko Heathrow Express (n. 15 £/hlö, n. 15 min) tai Heathrow Connect (6,90 £/hlö, n. 25 min) -junilla suoraan Paddingtonin asemalle. Enemmän tilaa tavaroille kuin metrossa ja todella siistit sekä ilmastoidut junat. Itse kuljin viimeksi Connect-junalla ja suosittelen.
- jaakova
Itse olen menossa Lontooseen kesällä ja Heathrow'sta menen metrolla Earls Courtiin, jossa vaihdan Distric Linelle Paddingtoniin. Tämän olen jo sisäistänyt, mutta mistä tiedän, että menen oikeaan junaan? Tulkitsin karttaa siten, että kyseisellä linjalla on peräti neljä haaraa ja Paddingtonin haaran pääteasema on Edgware Road, joten onko asemilla jotkin näytöt joissa lukee haaran pääteasema? Sen kyllä tiedän, että metrossa kuulutetaan kaikkien asemien nimet sillä olen käynyt Lontoossa aiemmin, mutta olin silloin matkatoimiston reissulla ja meillä oli bussikuljetus.
- travelbag
Ensiksikin, Lontoossa ei ole metroa, vaan maanalainen (tube).
Minulla ei ole uutta karttaa, vaan yleensa ottaen otat sen junan missa asemasi on, ja valitset sen asemalta paateaseman mukaan. Kaikki naytot on paateaseman mukaan.- juna
metro = maanalainen, sama asia
- yes
juna kirjoitti:
metro = maanalainen, sama asia
Asemilla on hyvin selkeät merkinnät. Tauluissa on merkittynä kaikki ne linjat, joila voi ko. asemalta kulkea ja jokaisen linjan kohdalla on merkittynä kaikkien asemien nimet. Joten valitset tosiaan kulkusuunnan/portaat/käytävän siihen suuntaan, jonka taulussa lukee se asema, jonne olet menossa. On tosi helppoa!
Tosin vielä helpommalla (ei juurikaan kalliimmalla) pääsisit Heatrow Connect junalla suoraan Paddingtoniin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003965765- 202364
- 1992221
- 1131597
- 931544
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601053- 741052
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka21019Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.133955Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59816