bagua-kartan huoneesta, jossa on ennestään Saturnus ja Venus, ja sitten kylppärin puolella pesii Jupiter, joka joutuu tulemaan sieltä pois, kun jonossa eteisessä on Mars ja Aurinko?
Miten laadin
3
834
Vastaukset
- eiks
niin...
- Pablos Mendes
kuu-ukkoja olkkarissa ja sukkula syökymässä venukseen. Söin papuja ja nyt pierettää, onnistuuko sukkulointi?
- Karvakassi
Mulla on olkkarissa tv mutta aurinko murjottaa vastakkaisella seinällä. Heijastaa ikävästi ruudusta. Pitäisikö aurinkoa jotenkin siirtää?
Kuu on meillä vessassa joten se ei juuri valaise koska aurinko ei osu siihen.
Viime viikolla sirius piipahti keittiössä mutta alfa kentauri ajoi sen ulos.
Kolme spurgua pitää majaa tuossa lähipuistossa mutta en voi puuttua asiaan koska ovat saturnuksen suojeluksessa.
Lemmikkinä mulla on minotaurus mutta en voi pitää sitä sisällä koska paskoo matoille. Ajattelin ottaa matot pois mutta krypton-planeetta ei oikein pidä siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051717- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001200Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761182- 671140
- 231048
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927