Kaalilaatikkoa

10kk:lle?

Siis onko jotain ohjeistusta... kaalilaatikon antamisesta 10 kk:n ikäiselle? Ajattelin itse tehdä ja muksulle omaan kippoon suolattomana. Kokemuksia?

8

1848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnetusti

aiheuttaa vatsankipristelyjä joten en kyl antais noin pienelle.

• sarafina

Missä vaiheessa sitten kaalia suositellaan?

• mammu
        sarafina kirjoitti:

Missä vaiheessa sitten kaalia suositellaan?

kyllähän sitä voi antaa kun annat suolattomana. saavathan pienemmätkin vauvat jo kaalia eli anna vaan.

• Himpulan äippä

nitriittiä,joka on haitallista noin pienelle?
      Nitriitti pitoisia ruokiahan annetaan vasta yli vuoden vanhalle ja silloinkin vähissä määrin...

• Himpulan iskä

Lääkärivaimoni on todella huolissaan näistä torjunta-ainejäämistä, joita löytyy aivan liikaa kaikissa "ei-vauvanruokatasoisissa" raaka-aineissa. Tavalliset ihmiset eivät käsitä, mitä syöttävät lapsilleen muka terveellisenä kotiruokana ja lapset saavat sellaisen keskityksen näitä myrkkyjä, mitä aikuinen vielä saattaa kestää, mutta vastasyntynyt ei!!! Asiantuntijoiden mukaan teollisesti valmistettu lastenruoka on kaikkein turvallisinta.

• Anonyymi
        Himpulan iskä kirjoitti:

Lääkärivaimoni on todella huolissaan näistä torjunta-ainejäämistä, joita löytyy aivan liikaa kaikissa "ei-vauvanruokatasoisissa" raaka-aineissa. Tavalliset ihmiset eivät käsitä, mitä syöttävät lapsilleen muka terveellisenä kotiruokana ja lapset saavat sellaisen keskityksen näitä myrkkyjä, mitä aikuinen vielä saattaa kestää, mutta vastasyntynyt ei!!! Asiantuntijoiden mukaan teollisesti valmistettu lastenruoka on kaikkein turvallisinta.

Ennen annettiin mitä oli ja hengissä säilyivät nyt on vallalla hysteria.Maalaisjärjen käyttö on sallittua.se mikä oli 70-luvulla sallittua on nyt kielletty naurettavaa..

• smatu

mun mielestä niissä 4kk pilteissä on sellanen ruoka missä on kaalia. anoppi antoi sitä pojalleni kun hän oli 4kk ja kauhistelin itsekkin että ei kaalia voi antaa mutta ei siitä muistaakseni mitään tullut...jos vaan antaa pieniä määriä.

• Himpulan äippä

on 4kk alkaen soseissa,mutta se onkin aika mieto aloitussose ja ei kuulu kiellettyihin aineisiin. Mm. tavallinen keräkaali,lanttu ja punajuuri ovat niitä kasviksia,joita ei suositella alle vuosikkaalle. Ja onhan niitä lukuisia muitakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      910
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      707
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      681
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe