TURKIN HAUKKUJAT!

Puolueeton.

Haluaisin Turkin haukkujilta pientä selitystä käytökselleen.

Tottakai suuri osa on provoja ja osalla on oikeasti kokemusta "huonosta Turkista"

Mutta nämä provosoijat. Mikä ihme teitä vaivaa? Onko elämä kohdellut kaltoin vai miksi täytyy haukkua Turkkia ja turkkilaisia??

Provosointia ei kukaan ota tosissaan eikä ainakaan peru matkojaan teidän takianne jos sitä yritätte- pilata toisten loman!

Ja eikös vaan että kukaan teistä p*skan jauhajista ei ole edes koskaan ollut Turkissa?

Niinpä niin. Miettikääs hetki. Haluatteko tosiaan asettaa itsenne naurunalaisiksi.

Käynyt Turkissa ja monissa muissakin maissa. Suomikaan ei ole täydellinen!

35

3318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TRH / 22. krt. Alanyassa sy...

Kiitoksia hyvän ketjun aloituksesta. Malliesimerkkinä tuo alempi ketju "Tyttöjen turvallisuus..." sai nuo rasistit kirjoittelemaan kaikkea p***. Siellähän oli näitä "Ei itse vieraillut Turkissa, mutta tuttavat kertoivat" kaikki mahdolliset pelottelut, mitä vain voi keksiä. Pahimmillaan oli sellainen kirjoitus, jossa oltiin sitä mieltä, että turkkilaiset tulevat Suomeen vain raiskaamaan naisia. Kirjoituksesta näki selvästi, ettei hän ollut itse koskaan käynyt Turkissa, mutta ulkomaalaisvihamielisen porukan vakiotermejä oli havaittavissa. Jos selaa muitakin matkailua koskevia palstoja, niin nämä samat henkilöt esiintyvät niissäkin haukkuen ulkomaalaisia. Onhan se katkeraa, kun toiset suomalaiset matkustelevat ulkomailla ja omat matkat suuntautuvat Löppösenniemeltä äidin peräkamarista kännissä Ladalla kirkonkylän Shellin baariin ja takaisin peräkamariin. Hyvää ja aurinkoista matkaa niille, jotka lähtevät avoimin mielin ulkomaille nauttiakseen lomastaan.

• Puolueeton.

Kyllä, oikein puistattaa kun nämä vääristelijät jaksavat haukkua ja sortaa. Toivon etteivät he koskaan edes pääse kokemaan Turkin ihanaa ja kattavaa lomamaailmaa! Olen myös huomannut muilla palstoilla saman ongelman.

Ihanaa kesää kaikille Turkin matkaajille tosiaan! =)

• Magilla
        Puolueeton. kirjoitti:

Kyllä, oikein puistattaa kun nämä vääristelijät jaksavat haukkua ja sortaa. Toivon etteivät he koskaan edes pääse kokemaan Turkin ihanaa ja kattavaa lomamaailmaa! Olen myös huomannut muilla palstoilla saman ongelman.

Ihanaa kesää kaikille Turkin matkaajille tosiaan! =)

Siis oon 100% samaa mieltä, itselläni oli n.6 vuotta sitten epäluulo etten halua Turkkiin IKINÄ ja nykyinen mieheni vei minut kuitenkin sinne ja nyt sitten ollaan viitenä vuotena siellä käyty ja on ollut aivan mahtavaa!!! Taas kohta uudestaan...

• hyvä aihe!

Mutta mitään uuttahan ei ilmene. Ne, jotka eivät pidä Turkista matkakohteena riittävästi matkatakseen pelkästään sinne, ovat paskanpuhujia ja katkeraa peräkammarin väkeä.

Huonolta itsetunnolta kuullostaa mokoma lapsellinen haukkuminen.

Jotain outoa siinä on, että täytyy mennä täysin pois tolaltaan, jos jonkun Turkin matkalla ei olekaan ollut järjettömän mukavaa tai jos joku sanoo toisen matkakohteen olevan miellyttävämpi.

Voisiko tällainen yksisilmäisyys olla yhtä lajia tätä peräkammariutta?

• vaan puolueellinen

Täysin puolueellinen tuo mielipiteesi on. Onhan se jo nähty aikoja sitten ettei tällä palstalla saa Turkista sanoa poikkipuolista sanaa tai viesti katoaa heti kun seriffi sen näkee. Jokaisella saa olla mielipiteensä ja monen mielestä Turkki on huono valinta lomakohteeksi.

• mielipide tämäkin

Ei varmastikaan ole tehty tilastollisia tutkimuksia Turkin lomakohteista. Mielipiteet tällä palstalla perustuvat yksittäisten ihmisten omiin tai kuultuihin kokemuksiin.

Itse en kuvittelisikaan meneväni mihinkään muualle kuin Turkkiin lomailemaan. Olemme kesällä menossa jo 18 kertaa ko maahan ja aina on matka onnistunut.

Ihmiset ovat olleet ystävällisiä. Joka paikassahan löytyy valittamista ja huonoa käytöstä saa, jos itse antaa aihetta siihen.

• Puoluueton.

En missään vaiheessa ole sanonut, että turkki olisi mitenkään parempi tai huonompi maa kuin muut. Aloituksessani kysyn haukkujien motiivia. Lue aloitus vielä kerran, ehkä sitten välähtää.

• osa provoja?
        Puoluueton. kirjoitti:

En missään vaiheessa ole sanonut, että turkki olisi mitenkään parempi tai huonompi maa kuin muut. Aloituksessani kysyn haukkujien motiivia. Lue aloitus vielä kerran, ehkä sitten välähtää.

Mistäköhän sitten johtuu että Turkin matkojen suosio on hiipunut viime vuosina?
        Ehkäpä niitä huonoja kokemuksia sittenkin on ihan oikeasti.
        Kyllä minä haluan ainakin että täällä tuodaan esille myös ne huonot kokemukset.
        Enkä leimaa niitä heti provoiksi tai valheiksi.

• Zeynep1
        osa provoja? kirjoitti:

Turkin matkojen suosio suomalaisten keskuudessa on itse asiassa kasvanut reippaasti viime vuonna ja Aurinkomatkat jopa etsii maasta uutta kohdetta ensi vuodelle. Matkustustilastot loytyy tilastokeskuksesta.

Myos yleisesti ottaen turistien saapumiset Turkkiin ovat nousseet viime vuosina. Vuonna 2006 Turkkiin saapui n. 10 miljoonaa turistia, etta jos pari suomalaista peruttaa, kylla ne korvautuu brittien ja venalaisten ostamilla matkoilla. Muistakaahan ihmiset etta suomalaisia on tassa maailmassa vain 5.2 miljoonaa. Kuluttajia siis aika vahan, ei ole realistista puhua matkustamisesta Turkkiin jos perustaa mielipiteensa vain suomalaisten matkusteluun (ja silloinkin faktat on vaarin).

• Puolueeton.
        Zeynep1 kirjoitti:

Turkin matkojen suosio suomalaisten keskuudessa on itse asiassa kasvanut reippaasti viime vuonna ja Aurinkomatkat jopa etsii maasta uutta kohdetta ensi vuodelle. Matkustustilastot loytyy tilastokeskuksesta.

Myos yleisesti ottaen turistien saapumiset Turkkiin ovat nousseet viime vuosina. Vuonna 2006 Turkkiin saapui n. 10 miljoonaa turistia, etta jos pari suomalaista peruttaa, kylla ne korvautuu brittien ja venalaisten ostamilla matkoilla. Muistakaahan ihmiset etta suomalaisia on tassa maailmassa vain 5.2 miljoonaa. Kuluttajia siis aika vahan, ei ole realistista puhua matkustamisesta Turkkiin jos perustaa mielipiteensa vain suomalaisten matkusteluun (ja silloinkin faktat on vaarin).

Kiitos faktoista, minäkään en ollut ottanut selvää vaan perustin käsitykseni terrorismille ja pommeille =)

Nyt tiedän että matkailu ei ole vähnetynyt =)

• nösä
        Zeynep1 kirjoitti:

Viime vuonna oli Matka-opas lehden mukaan -35% kuin edellisvuonna suomalaisia!Olemme käyneet melkein joka vuosi turkissa ,ja kyllä sen huomasi että kaiken maalaisia turisteja oli vähemmän! No venäjäläisistä en tiedä niitä on niin pirusti joka paikassa!! TAAS TÄNÄ VUONNA TURKKIIN!!!!

• JepsJeps
        nösä kirjoitti:

Viime vuonna oli Matka-opas lehden mukaan -35% kuin edellisvuonna suomalaisia!Olemme käyneet melkein joka vuosi turkissa ,ja kyllä sen huomasi että kaiken maalaisia turisteja oli vähemmän! No venäjäläisistä en tiedä niitä on niin pirusti joka paikassa!! TAAS TÄNÄ VUONNA TURKKIIN!!!!

Joo, saahan ihmiset olla ihan mitä vaan mieltä vaan Turkista, mutta kyllä minä ja minun perhe ollaan aina lähdetty sinne ja kohta sinne uudestaan, ihan sama, kasvaako turistien määrä tai ei, jos viihdytään siellä niin ilman muuta mennään sinne. Muulla ei ole niin merkitystä.

• eiole
        Zeynep1 kirjoitti:

viikko sitten kun olin turkissa niin monet siell sanoivat että on turistit vähissä ja hotelleita tyhjillään.

• reason..
        eiole kirjoitti:

viikko sitten kun olin turkissa niin monet siell sanoivat että on turistit vähissä ja hotelleita tyhjillään.

ainahan se niin on alkukesästä.

• ?????
        Puolueeton. kirjoitti:

Kiitos faktoista, minäkään en ollut ottanut selvää vaan perustin käsitykseni terrorismille ja pommeille =)

Nyt tiedän että matkailu ei ole vähnetynyt =)

tämä zeynep joku palstanpitäjä, ainakin edellinen kirjoitukseni on poistettu, toistan; hän on paskanpuhuja, ladellut samaa skeidaa plazan Turkin palstoilla jo vuosikaudet.

• jonkinlainen
        Zeynep1 kirjoitti:

turistikato on nyt käynyt ainakin Alanyassa. Olin 2 vko juuri ja keskusteltiin turismista monessa paikassa. mm nyt oli 9-hotellia täysin kiinni ja useita toimi puoliteholla, niin myös se hotelli jossa olimme, puolet huoneista oli käytössä. Kuulemma ranskalaiset ja saksalaiset ovat vähentäneet tuloaan ainakin Alanyaan. Turistien vähyys näkyi myös ravintoloissa, joissakin paikoissa ei ollut asiakkaita lainkaan vain joitakin. Ravintolan pojat kovasti houkuttelivat edes juomaa ottamaan. keskustan yöelämässä oli kyllä väkeä. Itse olimme kovasti tyytyväisiä paikkaan ja menemme uudestaankin.

• liilat
        osa provoja? kirjoitti:

provoista en tiedä,mutta tosiaankin SUOMALAISTEN turistien määrä turkissa on vähentynyt reippaasti viime vuosina turkissa.syytä en tiedä mutta luulen ,että ainakin osittain vaikuttaa suomalaisten suuri suosio thaimaaseen ja esim.intiaan.itse olin marmariksessa viime syyskuussa,ja oli kaikinpuolin onnistunut loma.palvelu oli ystävällistä ja hauskaa oli.eli eiköhän tässä turkin matkailussa käy niin kuin mallorkallekkin,eli muutama vuosi niin paikka on taas IN.

• karvapää
        jonkinlainen kirjoitti:

turistikato on nyt käynyt ainakin Alanyassa. Olin 2 vko juuri ja keskusteltiin turismista monessa paikassa. mm nyt oli 9-hotellia täysin kiinni ja useita toimi puoliteholla, niin myös se hotelli jossa olimme, puolet huoneista oli käytössä. Kuulemma ranskalaiset ja saksalaiset ovat vähentäneet tuloaan ainakin Alanyaan. Turistien vähyys näkyi myös ravintoloissa, joissakin paikoissa ei ollut asiakkaita lainkaan vain joitakin. Ravintolan pojat kovasti houkuttelivat edes juomaa ottamaan. keskustan yöelämässä oli kyllä väkeä. Itse olimme kovasti tyytyväisiä paikkaan ja menemme uudestaankin.

kato Turkista vai lamasta?

• ei reissaa
        karvapää kirjoitti:

kato Turkista vai lamasta?

ja kun turkissa on paljon nimenomaan alempien sosiaaliryhmien turisteja iskee lama tietenkin koviten sinne. kansaneläkeläiset ja työttämät ei paljon matkustele, lopuille turkinreissajille on työttömyysuhka todellisuutta.

• syyneppi?

Olet näköjään löytänyt taas koneeseesi ä pilkutkin.

• Puolueeton.

Hei!

Selitäpä viestiäsi hieman minulle. Ei mennyt perille.

• turkissa käynyt

Haluaisin Turkin puoltajilta pientä selitystä käytökselleen.

Ttottakai suuri osa on provoja ja osalla on oikeasti kokemusta "hyvästä Turkista"

Mutta nämä provosoijat. Mikä ihme teitä vaivaa? Onko elämä kohdellut teitä kaltoin vai miksi täytyy kehua Turkkia ja turkkilaisia??

Provosointia ei kukaan ota tosissaan ja toivottavasti kaikki peruu matkansa turkkiin, turkkilaisethan pilaavat toisten loman.

Ja olettehan te kakan jauhajat kaikki käyneet turkissa?

Niinpä niin. Miettikääs hetki. Haluatteko tosiaan asettaa itsenne naurunalaisiksi.

Käynyt turkissa (ei koskaan enään sinne) ja monissa muissakin maissa. Suomi voisi olla melko täydellinen jos täältä lähtis kaikki turkkilaiset kotiinsa!

• Puolueeton..

Olisi hauska tietää kauan meni tuon väsäämisessä? Kaiken kukkuraksi aivan väärin osittain. HAH :D

• Liisukka

Samaa mieltä rahan naukujat pois täältä Suomesta

• mikä meni

pieleen sinun turkin reissussa? Tää on ihan asiallinen kysymys.
        Itselläni on ihan hyvät kokemukset turkista 4kertaa käynyt ja taas menossa perheen kanssa sinne.

• TRH / 22. krt. Alanyassa sy...

Olihan tällä HAU HAUlla varsinainen mielipide: "turkkilaiset pilaa loman Turkissa!" Lisäksi tyypillinen rasistin mielipide, että turkkilaiset pois Suomesta. Samoin tuo alempi mielipide, että rahan naukujat pois Suomesta. Kun yrittäjänä tarvitsin työvoimaa, niin yhtään turkkilaista tai intialaista ei löytynyt kortistosta. Nämä kaksi maahanmuuttajaporukkaa eivät jää kortistoon, vaan pistävät vaikka jonkinlaisen kioskin pystyyn, jolla hankkivat tulonsa. Suomalaisia kortistoista kyllä löytyy, mutta heidän saamisensa työhön on todella vaikeaa.

• Nimetön
        TRH / 22. krt. Alanyassa sy... kirjoitti:

Olihan tällä HAU HAUlla varsinainen mielipide: "turkkilaiset pilaa loman Turkissa!" Lisäksi tyypillinen rasistin mielipide, että turkkilaiset pois Suomesta. Samoin tuo alempi mielipide, että rahan naukujat pois Suomesta. Kun yrittäjänä tarvitsin työvoimaa, niin yhtään turkkilaista tai intialaista ei löytynyt kortistosta. Nämä kaksi maahanmuuttajaporukkaa eivät jää kortistoon, vaan pistävät vaikka jonkinlaisen kioskin pystyyn, jolla hankkivat tulonsa. Suomalaisia kortistoista kyllä löytyy, mutta heidän saamisensa työhön on todella vaikeaa.

tuo on totta! turkkilaiset rakastaa työntekoa, toisin kun suomalaiset. suomessa on lusmuja ihan liikaa, niin eipäs kehdata huudella yhtään. sossuun ennemmin kun töitä etsimään. walla ;D

• työnrakastelija
        Nimetön kirjoitti:

tuo on totta! turkkilaiset rakastaa työntekoa, toisin kun suomalaiset. suomessa on lusmuja ihan liikaa, niin eipäs kehdata huudella yhtään. sossuun ennemmin kun töitä etsimään. walla ;D

"turkkilaiset rakastaa työntekoa"

-No on se kummaa, että lähes 30% Suomessa asuvista turkkilaisista on työttöminä, vaikka ovat enimmäkseen työikäisiä nuoria miehiä.

• 50 prosenttia
        työnrakastelija kirjoitti:

"turkkilaiset rakastaa työntekoa"

-No on se kummaa, että lähes 30% Suomessa asuvista turkkilaisista on työttöminä, vaikka ovat enimmäkseen työikäisiä nuoria miehiä.

Suomessa asuvista turkkilaisista on ollut epäiltynä jostain rikoksesta. Tosiaan oikeita malli kansalaisia.

• vastasin
        Puolueeton.. kirjoitti:

Olisi hauska tietää kauan meni tuon väsäämisessä? Kaiken kukkuraksi aivan väärin osittain. HAH :D

ainoastaan TURKIN HAUKKUJAT kirjoittelijalle omilla aseillaan. Ei mennyt kauaa. Nyt Suomi 24 HERÄTKÄÄ!! Teillä on siellä sellainen palstanpitäjä joka pitäisi välittömästi poistaa!!

• sandaalit

Mennään eka kertaa heinäkuussa Turkkiin ihan vaan kun havempaa on. Odotukset kohtalaisen korkealla kun on keittiö käytössä ja autot sun muut tarkoitus vuokrata. Varmasti oma loma on itsestä kiinni suurimmaksi osaksi. Joas ei keksi tekemistä niin sitten ei.

Ihmettelen silti teitä, jotka käytte samassa paikassa lomailemassa useaan kertaan. Matkailu avartaa nimen omaan silloin kun näkee uusia paikkoja. Eilen tilasin lennot jouluks Isoon omenaan.

• Turkin inhoaja

Suomi 24, Poistakaa tämä manipuloija palstaltanne. Vai oletteko Suomalaisia???

• aina vaan jatkuu

jo monta vuotta vatvottu asia

• Kokemusta on

TAMAM hyvä alku todellakin olet oikessa koskee kaikkian matkailua käsitteleviä palstoja. Ei väliä kirjoitellaanko Aasiasta, Turkista yms.sama virsi aina. Mikä teitä ihmisiä risoo KATEUS se Suomalaisten peri synti ei sen puoleen sama pätee kaikkialla maailmassa. Nämä palstat ovat tarkoitettu matkakokemuksien jakamiseen ja niistä keskustelemiseen sekä MUISTAKAA, että on ihmisiä joita toisten kokemukset kiinnostavat ja ensikertalaiset haluavat rehellisiä neuvoja.Olen asunut Turkissa 93-95 ja nykyään olen naimisissa Intiassa, mutta sama se on silläkin keskustelufoorumilla. Kaikki haluavat vain kilpailla kenen kokemukset ovat parhaimpia jokainen kokee maat ja kultuurit omalla tavallaan ja kyllä niistä pitää osta asiallisesti keskustella. Eihän meistä kukaan ole pakotettuja menemään sellaiseen maahan josta emme pidä kyllä niitä maita palloltamme löytyy jokaisen makuun. Te paskanjauhajat katselkaa ja haaveilkaa niistä R kioskin matkaoppaista vain kuvia. mutta pitäkää mölyt mahoissanne. Jokainenhan tietää matkailu avartaa ja kokemus opettaa Hauskaa Turkin reissuja kaikille ja antoisia lomapäiviä.

• luulen

Että taas yhtä tyhjänpäiväinen kirjotus.Jokainen tietää matkailu avartaa ja kokomus opettaa totta ,mutta myös niistä huonoista asioista matkakohteessa pitää saada puhua . Sekö on rehellistä uusia matkustajia kohtaa jos kaikki negatiiviset asiat jätetään pois. Enkä usko että turkinmatkoista tarvii kenenkään olla kateellinen ,luulen että sen verran löytyy raha jokaiselta, että tuonnen ihmemaanan pääsee.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe