kontio 2007

SYSMÄSSÄKÖ?

Pitääköhän huhu paikkaansa?

16

3603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on

      Oikeaan osuit!

      • Nimetön

        Ehtiipäs vielä mökin varata :)


      • Mökkiä ei saa
        Nimetön kirjoitti:

        Ehtiipäs vielä mökin varata :)

        Kontioralleissa on harvoin mitään mökkejä saatavilla...miten lie nyt tänä vuonna? On harmi kun Kontioralli järjestetään melkein aina niin ettei sellaisilla ola mahdollisuutta osallistua jotka eivät voi yöpyä taivasalla ilman sähköä :-(


      • telttaan vaan..
        Mökkiä ei saa kirjoitti:

        Kontioralleissa on harvoin mitään mökkejä saatavilla...miten lie nyt tänä vuonna? On harmi kun Kontioralli järjestetään melkein aina niin ettei sellaisilla ola mahdollisuutta osallistua jotka eivät voi yöpyä taivasalla ilman sähköä :-(

        Hui...olisihan se vaarallista olla taivasalla sähkön kanssa, suojaamattomat johdot joissa kulkisi hirmuisen suuria virtamääriä, jännitteestä puhumattakaan. Tietty olisi kiva tuoda jääkaappi ihan telttaan kiinni, mikoaaltouunikin olis mahtava kun lämmittäisi iltapalaa siinä...mutta mikä on mukavampaa kuin se että kun kotoa lähtee tuollaiseen matkaan...saa unohtaa kaiken ylimääräisen kotiin. jos puhelimestanikin loppuu akku...ei haittaa...on sitä ennenkin pärjätty ilman kännyköitä. :) Mukavaa ja antoisaa telttailua kaikille. t. VelttoNelonen


      • soittaa
        telttaan vaan.. kirjoitti:

        Hui...olisihan se vaarallista olla taivasalla sähkön kanssa, suojaamattomat johdot joissa kulkisi hirmuisen suuria virtamääriä, jännitteestä puhumattakaan. Tietty olisi kiva tuoda jääkaappi ihan telttaan kiinni, mikoaaltouunikin olis mahtava kun lämmittäisi iltapalaa siinä...mutta mikä on mukavampaa kuin se että kun kotoa lähtee tuollaiseen matkaan...saa unohtaa kaiken ylimääräisen kotiin. jos puhelimestanikin loppuu akku...ei haittaa...on sitä ennenkin pärjätty ilman kännyköitä. :) Mukavaa ja antoisaa telttailua kaikille. t. VelttoNelonen

        muuramessa keikkakalenterin mukaan:

        Tapahtuma: 'Yksityistilauisuus, Muurame'

        Keikat

        Alkamispäivä: Perjantai, Heinäkuu 06, 2007 At 08:00
        Kesto: 2 Päivää


        Motoristitapahtuma


      • veketsuke
        Mökkiä ei saa kirjoitti:

        Kontioralleissa on harvoin mitään mökkejä saatavilla...miten lie nyt tänä vuonna? On harmi kun Kontioralli järjestetään melkein aina niin ettei sellaisilla ola mahdollisuutta osallistua jotka eivät voi yöpyä taivasalla ilman sähköä :-(

        Hei!

        En ymmärrä miksi vuodesta toiseen hehkutetaan metsassä olon ihanuutta kokoontumisajoissa. Luulisi niillä olevan rahaa jotka moottoripyörillä ajavat pystyvät/ on varaa ostaamaan myös majoituksen - ilmeisesti ne kaikki vanhanaikaiset motoristit/ wannabe back to forest motoristit ovat kokoontuneet valittamaan aina samoihin paikkoihin, että oi kun vuonna 19xx oli sitte niin ihana mettä, jossa sai rymytä ja kontata ihan rauhassa. Vuonna 2003 oli sentään Kontiossakin tarjolla kunnon mökit ja puitteet. Valitsen ajoni ja mökkiydyn varmasti. Saariselällä Jänkhällä Jytisee tapahtumassa on jo aikaa ymmärretty asian ydin - mökissä ja hotellihuoneessa on mukava ja lämmin olla - ruoka, aamupala, suihkut ja jopa esiintyjätkin on hyviä. Siksi sen kävijämäärä kasvaa vuosi vuodelta.

        Nimimerkillä: Ajessa saa olla taivasalla - minä ainakin olen fällyn alla - vaikka kaksin.


      • Kyläläinen
        veketsuke kirjoitti:

        Hei!

        En ymmärrä miksi vuodesta toiseen hehkutetaan metsassä olon ihanuutta kokoontumisajoissa. Luulisi niillä olevan rahaa jotka moottoripyörillä ajavat pystyvät/ on varaa ostaamaan myös majoituksen - ilmeisesti ne kaikki vanhanaikaiset motoristit/ wannabe back to forest motoristit ovat kokoontuneet valittamaan aina samoihin paikkoihin, että oi kun vuonna 19xx oli sitte niin ihana mettä, jossa sai rymytä ja kontata ihan rauhassa. Vuonna 2003 oli sentään Kontiossakin tarjolla kunnon mökit ja puitteet. Valitsen ajoni ja mökkiydyn varmasti. Saariselällä Jänkhällä Jytisee tapahtumassa on jo aikaa ymmärretty asian ydin - mökissä ja hotellihuoneessa on mukava ja lämmin olla - ruoka, aamupala, suihkut ja jopa esiintyjätkin on hyviä. Siksi sen kävijämäärä kasvaa vuosi vuodelta.

        Nimimerkillä: Ajessa saa olla taivasalla - minä ainakin olen fällyn alla - vaikka kaksin.

        Mutta eikös se sitten ole hyvä että kokoontumisia löytyy erilaisia joista on varaa valita? Ei kai Kontiokaan ole viime vuosina mistään suosion puutteesta kärsinyt.

        Nimimerkillä: Ajaa mutkatietä tai jopa soratietä vaikka motaria pitkin pääsisi nopeammin perille.


      • veketsuke
        Kyläläinen kirjoitti:

        Mutta eikös se sitten ole hyvä että kokoontumisia löytyy erilaisia joista on varaa valita? Ei kai Kontiokaan ole viime vuosina mistään suosion puutteesta kärsinyt.

        Nimimerkillä: Ajaa mutkatietä tai jopa soratietä vaikka motaria pitkin pääsisi nopeammin perille.

        Osuit asian ytimeen... pitää mennä juuri sinne tykkää olla mutta tuo ylenpalttinen valittaminen siitä että jossakin olisi liian kivaa... on liikaa...joku keksii siitäkin moittimista. Tuntuu vain että ns. perinteisissä ralleissa on aina suurimpia valittajia jos tehdään jotain vanhasta poikkeavaa.

        Tykkään ajaa soratiellä ja nukkua lakanoissa ja valitsen rallini sen mukaan.

        t veketsuke


      • iivari
        Kyläläinen kirjoitti:

        Mutta eikös se sitten ole hyvä että kokoontumisia löytyy erilaisia joista on varaa valita? Ei kai Kontiokaan ole viime vuosina mistään suosion puutteesta kärsinyt.

        Nimimerkillä: Ajaa mutkatietä tai jopa soratietä vaikka motaria pitkin pääsisi nopeammin perille.

        tänne näyttää kirjoittavan vain kuivankelin namusetä motoristit! Kontion hengen mukaista on viettää yö teltassa satoi tai paistoi, se tosin tuntuu olevan liikaa joillekin "motoriste


      • iivari
        veketsuke kirjoitti:

        Hei!

        En ymmärrä miksi vuodesta toiseen hehkutetaan metsassä olon ihanuutta kokoontumisajoissa. Luulisi niillä olevan rahaa jotka moottoripyörillä ajavat pystyvät/ on varaa ostaamaan myös majoituksen - ilmeisesti ne kaikki vanhanaikaiset motoristit/ wannabe back to forest motoristit ovat kokoontuneet valittamaan aina samoihin paikkoihin, että oi kun vuonna 19xx oli sitte niin ihana mettä, jossa sai rymytä ja kontata ihan rauhassa. Vuonna 2003 oli sentään Kontiossakin tarjolla kunnon mökit ja puitteet. Valitsen ajoni ja mökkiydyn varmasti. Saariselällä Jänkhällä Jytisee tapahtumassa on jo aikaa ymmärretty asian ydin - mökissä ja hotellihuoneessa on mukava ja lämmin olla - ruoka, aamupala, suihkut ja jopa esiintyjätkin on hyviä. Siksi sen kävijämäärä kasvaa vuosi vuodelta.

        Nimimerkillä: Ajessa saa olla taivasalla - minä ainakin olen fällyn alla - vaikka kaksin.

        edellinen sanoma jäi vähän kesken, mutta sisämojoitettujen kokoontumisten suosio perustuu siihen että suurin osa pehmonalle motoristeista ei tule enään luonnon kanssa toimeen. He eivät osaa ajaa hiekkatiellä eikä majoittua telttaan. vrt raumanmeren telttakuolemat.


      • Kyläläinen
        iivari kirjoitti:

        edellinen sanoma jäi vähän kesken, mutta sisämojoitettujen kokoontumisten suosio perustuu siihen että suurin osa pehmonalle motoristeista ei tule enään luonnon kanssa toimeen. He eivät osaa ajaa hiekkatiellä eikä majoittua telttaan. vrt raumanmeren telttakuolemat.

        Oliko tuo aikaisempi viestisi kuivankelin motoristeista tarkoitettu minulle?

        Siis totuus on vähän toisenlainen, parina aikaisempana vuotena olen jättänyt Kontion väliin koska olen ollut ajelemassa keski-Euroopassa erilaisten kelien vallitessa.

        Mutta tänä vuonna työt estää etemmäksi lähdön joten nyt tuossa on tavaroita jo pakattuna kontioreissua varten. Reissuapa tosiaan kun nyt puhutaan henk. kohtaisen kokoontumisajohistoriani lyhimmästä kotimatkasta kun kyseessä on ralli jossa en ole itse millään tapaa järjestäjien edustajana.

        Hiekkatie? no jaa, onhan siinä vähän matkaa kovapintaista soraa joten kyllä kyykylläkin kelpaa tai ihan millä tahansa sattuu tulemaan.


    • .......

      Riihijärvelle.

      • Nimetön

        Muurameen Jyväskylän lähelle !


      • Riihivuoressa
        Nimetön kirjoitti:

        Muurameen Jyväskylän lähelle !

        Muuramen Riihivuoren laskettelukeskuksessa on siis tämän vuotinen Kontioralli. Eipä ole paikassa paljon kehumista!


      • .........
        Riihivuoressa kirjoitti:

        Muuramen Riihivuoren laskettelukeskuksessa on siis tämän vuotinen Kontioralli. Eipä ole paikassa paljon kehumista!

        palvelut.Ei oo ruokapöytiä,eikä tuoleja.Syötiin ulkosalla.


      • No voi
        ......... kirjoitti:

        palvelut.Ei oo ruokapöytiä,eikä tuoleja.Syötiin ulkosalla.

        itqu sentään... jouduitko kenties pyyhkimäänkin ihan itse entä peittelikö kukaan kun uni tuli simmuun '?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe