Opel on todella

huonolaatuinen

Vaihdoin V70 volvon uuteen zafiraan - 3 kk nyt ajellut ja ei voi kun todeta että Volvo oli huomattavasti laadukkaampi , vaikka sillä oli ajettu jo 200 000 km, no eri hintaluokan autot mutta en olisi uskonut että eroa on näinkin paljon, on muutes seuraava auto taas VOLVO

9

1827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi, voi.

      Voi, voi.

    • on niitä

      muitakin merkkejä kuin Volvo. Simmut auki vaan, ja lasit pois silmiltä.

    • sie, minulla oli

      Volvo S80 vm 2005, jolla ajoin 24000 km, sinä aikana autoon vaihdettiin kaikki iskarit, valoumpiot, jarrulevyt jarrupaloineen ja vaihtoon mennessään auto oli täysi lulla. Perheesä on Opel Astra 2001 2.0 DTL. Autolla on ajettu 206000 km, autossa on alkuperäiset iskarit ja jarrupalat, eikä mitään remonttia tähän menessä. Opelin huollontarve on vähäisempi muutekin, autossa on mm jakopään ketju...

    • SENATOR

      no mitä vikaa oli kovasti valitit mutta kerro mikä reistas

      • sucks

        Yleisesti ooppeleissa on muutama harmittava vika. Ensimmäinen on todella lyhkänen jakohihnan vaihtoväli. Toinen ärsyttävä vika on ruoste ja kolmas asia on todella kova jousitus (lähes yhtä huono kuin uudessa japskissa).


      • ...
        sucks kirjoitti:

        Yleisesti ooppeleissa on muutama harmittava vika. Ensimmäinen on todella lyhkänen jakohihnan vaihtoväli. Toinen ärsyttävä vika on ruoste ja kolmas asia on todella kova jousitus (lähes yhtä huono kuin uudessa japskissa).

        no mitä itse olen opeleihin tutustunut niin en voi kuin kehua...hiljainen käyntiääni nopeillakin vauhdeilla ja mukava alavääntö oli moottori sitten 1.6 tai 2.5...ruostumisesta puheenollen ikä alkaa painaa jos auto alkaa olla 15v vanha oli merkki sitten mikä tahansa...ja mitä tulee tuohon jakohihnan vaihtoväliin niin jos ei hihna miellytä niin osta sellainen moottori missä on ketju...esim sport astra 2.2....jousitus on sitten tottumuskysymys...jos ei halua jäykkää jousitusta niin osta isompi opel niin ei varmasti tunnu montut...


      • yjjgf
        ... kirjoitti:

        no mitä itse olen opeleihin tutustunut niin en voi kuin kehua...hiljainen käyntiääni nopeillakin vauhdeilla ja mukava alavääntö oli moottori sitten 1.6 tai 2.5...ruostumisesta puheenollen ikä alkaa painaa jos auto alkaa olla 15v vanha oli merkki sitten mikä tahansa...ja mitä tulee tuohon jakohihnan vaihtoväliin niin jos ei hihna miellytä niin osta sellainen moottori missä on ketju...esim sport astra 2.2....jousitus on sitten tottumuskysymys...jos ei halua jäykkää jousitusta niin osta isompi opel niin ei varmasti tunnu montut...

        Mulla oli opel kadett E 1,6i kat vm. 90 ja ei edes ikä alkanut painaa, vähän ruostetta sielläsun täällä MUTTA MITÄ SITTEN?! Hyvin kulki ei mitään ongelmia joskus oli jotain pikkuvikoja muuten ei mitään. 30 asteen pakkasessa käynnistyi helposti. VAI OPEL HUONO AUTO?


      • Apo-CaIypso
        yjjgf kirjoitti:

        Mulla oli opel kadett E 1,6i kat vm. 90 ja ei edes ikä alkanut painaa, vähän ruostetta sielläsun täällä MUTTA MITÄ SITTEN?! Hyvin kulki ei mitään ongelmia joskus oli jotain pikkuvikoja muuten ei mitään. 30 asteen pakkasessa käynnistyi helposti. VAI OPEL HUONO AUTO?

        voi taittarallaa ja myös heikunkeikun - käynnistää koslaa 30 asteen pakkasessa....


    • Reijo setä

      Ohnan se ooppeli aika huono auto. Huonompi kun paremmat. parempi se kuitenkin on kun huonommat.
      Joskus vaan ihminen erehtyy pahasti ja köyhyyksissään huonompaan vaihtaa. Uudella pitää ajaa, vaikka mihinkään ei olisi todellisuudessa varaa.
      Ihmettelijöitä riittää kyllä jokalähtöön. Yksikin ihmettelee ja kyselee kun Astra on pienempi tiloiltaaan kuin E-Mersu. Ei saata tuokaan kyselijä olla penaalin terävin kynä. Noussekko hissi vintille asti?
      Minä erehdyin 25v sitten ostamaan Tamronin 70-210 mm Zoom-objektiivin f4.5-5.6.
      Oli muuten harvinaisen surkea tekele, ei sillä mitään voinut kuvata. Niin tuhrua teki käytti sitten vaikka jalustaa.
      Sitäkään en ole itkenyt aiemmin missään julkisesti. Satuin silloin olemaan tyhmä, lienenkö vieläkin? Tähän en kommentoi mitään. Taipumuksena on joskus pikkuisen rumastikkin kirjoitella, pikkusen tyhmille, poislukien itseni joka on aika viisas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2669
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      231
      2531
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2312
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1308
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1253
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe